9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης

yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Αηδία έχει καταντήσει το topic!

Κοντομάχοι VS Κοντολάτρεις + ξάδερφος..

ΚΟΥΡΑΖΕΤΕ! ΟΛΟΙ!


ΥΓ: timo, περιορίσου τουλάχιστον εδώ και άσε τα υπόλοιπα topic εκτός της υπερασπιστικής σου γραμμής. Δηλαδή, έλεος να μπαίνεις και να γράφεις τέτοια πράγματα στου Contreras, ιεροσυλία. Φτάνει πια! :x
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Γιαννη ξεκολλα, σε δυο σχολια ειπα οτι εκανα χαβαλε για τον Κοντρερας, μην τρελαινεσαι. Σε τοπκ αλλων παικτων ομως διαβαζω να πουληθει ο "κοντος" οποτε εκφραζω κι εγω τη γνωμη μου δημοκρατικα και ομορφα σωστα?
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από DC »

Γιατί να μην κλειδωθούν όλα τα τόπικ παικτών και να τροφοδοτούνται μόνο σε περιπτώσεις επικαιρότητας; (μεταγραφές, τραυματισμοί, δηλώσεις)
Θες να βγάλεις κόμπλεξ και χολή ρε αδερφέ; Στα παρελειπόμενα του αγώνα που έπαιξε ο παίκτης.
Θες να τον αβαντάρεις; Το ίδιο.
Ανοίξτε, αν θέλετε, στην θέση τους άλλα δύο (μόνο) τόπικ.
Ένα με τίτλο "αβάντες" και ένα με τίτλο "μπινελίκια". Έτσι .... για βαλβίδες εκτόνωσης.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31593
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Καλύτερα να βγάζει το κόμπλεξ στο φόρουμ παρά στο γήπεδο
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από eleos »

Δε χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε σε ακριβώς προηγούμενη δημοσίευση!
Thx, AdminTeam


Και αν το τροφοδοτεί στο φόρουμ?
Δεν μπορείς να ξές ότι είναι για καλό όλα όπως και το αντίθετο.

Θα βόλευε να μην ήμασταν ΖΩΑ ώρες ώρες αλλα τεσπα, ΠΑΟΚ είσαι..
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από marley 4 »

καμαρι του συλλογου παιχταρα μου ισως ο μοναδικος που μπορει να φερει τον τιτλο του ΠΑΟΚΑΡΧΗ οι ωρες ειναι δυσκολες η ιστορια επαναλαμβανετε η οικονομικη κατασταση της ομαδας χαλι μαυρο και εσυ δεν μπορεις να αντεξεις αυτην την κατασταση πονας και στο μυαλο σου επιστρεφει η ιδεα της μεταγραφης για να πληρωθουν οι συμπαιχτες σου ξερεις οτι ο κοσμος δεν θα το δεχτει αλλα η αγαπη σου για τον συλλογο ειναι μεγαλη θα γινεις παλι μαρτυρας για το μεγαλειο του ΠΑΟΚ μονο που αυτην την φορα καντο σωστα δεν χρειαζετε ουτε προσφυγη ουτε συναυλιες ουτε προετημασιες διπλα στα σκουπιδια ΖΗΤΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ θυσιασου για μια ακομα φορα αντε τιτανομεγιστοτεραστιε κανε την καρδια σου πετρα σκουπισε τα δακρυα σου υψωσε το αναστημα σου απεναντι στην λογικη και παρε την σκληρη αποφαση....

υγ τον βυντρα δεν τον σκεφτεσαι? τον οικοδομο? δεν θα ηταν ωραια να ξανασμιξετε στην εξωτικη παιανια?
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από mpafos4 »

Δεν πας εσυ,παλικαρε,στην Παιανια......να μας αφησεις στην τρελα μας και στον ΠΑΟΚ μας........ειπαμε καλος ο εγωισμος αλλα μεχρι ενος σημειου......μετα ξεφευγει,γινεται αρρωστια.......ασε μας στην τρελα μας και οταν φυγει ο Σαλπιγγιδης ξαναγυριζεις................
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από free4 »

sidpanos έγραψε:Πόρτο και ενάμιση εκατομμύριο….
Ειδα τον τιτλο και χαρηκα :roll:
Λέω επιτέλους θα ησυχάσει το κεφάλι μας!!!
Εχουμε κουραστει πλεον απο αυτο το παιχνιδι..
Τα μυαλά μας δεν αντέχουν άλλο κάρβουνο, λυπηθειτε μας!
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Παιχταρα Σαλπι στον ΠΑΟΚ για παντα.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από giapas »

mpafos4 έγραψε:Δεν πας εσυ,παλικαρε,στην Παιανια......να μας αφησεις στην τρελα μας και στον ΠΑΟΚ μας........ειπαμε καλος ο εγωισμος αλλα μεχρι ενος σημειου......μετα ξεφευγει,γινεται αρρωστια.......ασε μας στην τρελα μας και οταν φυγει ο Σαλπιγγιδης ξαναγυριζεις................

Γιατί να ξαναγυρίσει?
Για να έχουμε κάποιον να κράζει και τον επόμενο Σαλπιγγίδη?

Αστον να μεινει στη Παιανία με τους υπολοιπους.
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από lefis »

η εμπάθεια σε όλο της το μεγαλείο....αλλά ο ΠΑΟΚ πάνω από όλα :?
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

@marley 4

Δεν χρειάζεται να πάει παιανία για να ξανασμίξει με τον Βύντρα.... Το καλοκαίρι είναι κοντά... :mrgreen: Για τον οικοδόμο ούτε να το σκέφτομαι...!!
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από marley 4 »

τι δεν καταλαβατε απο το χαβαλε ρε τσακαλακια? ναι εχω μεγαλη πικρα που γυρισε αλλα δεν μπορει να γινει τιποτα πλεον χαβαλες με αυτο το θεμα και τιποτα αλλο η μηπως νομιζετε πως ενδιαφερετε κανεις για το τι γραφουμε και λεμε? χαλαρωστε και σκεφτητε ψυχραιμα τα προβληματα ειναι πολλα και σημαντικα για να ασχολουμαστε με ενα παιχτη


γκικα ετσι που το παει ο κοντος βλεπω την μιση ομαδα του βαζελου να ερχεται σε εμας
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από lefis »

ενα sorry απο εμένα τότε αν έκανες χαβαλέ δεν το κατάλαβα.όσο για τα προβλήματα που έχουμε και σαν ΠΑΟΚ και σαν άνθρωποι και για το αν θα πρέπει να ασχολούμαστε με ένα μαζί σου 100%
Άβαταρ μέλους
paoki_
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: Τρί 23 Φεβ 2010, 11:08

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από paoki_ »

ρε συ σαλπι ζητα να σε 3εκουρασουνε, αφου βλεπεις οτι οταν εισαι σκασμενος, εκτιθεσαι.. επαγγελματιας, αλλα αν ειναι να παιζεις με υπερκοπωση τι να σε κανουμε.. αφου ουτος η αλλως οταν εισαι πτωμα γκολ δεν βαζεις.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”