τελος παντων εγω δεν θελω να μιλαω πλεον για τον παιχτη...ολα μπαινουν και ολα χανονται...ρε συ ομως τακλιν???ειναι δυνατον να κανεις τακλιν???τελος παντων εγκεφαλικο ηταν και περασε...
υγ πωπω φανταζομαι τον καημενο τον τιμο τωρα...
εντιτ ρε συ τιμο με προλαβες