9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Sera4 »

απλα βγαλτε το ονομα σαλπιγγιδης και βαλτε διπλα παπαζογλου ή ιβιτς ή μπαλαφας και να σας πω εγω μετα αν δεν ειχε πεσει ο σερβερ απο τα !@#$.... :ugeek: :ugeek:

τελος παντων εγω δεν θελω να μιλαω πλεον για τον παιχτη...ολα μπαινουν και ολα χανονται...ρε συ ομως τακλιν???ειναι δυνατον να κανεις τακλιν???τελος παντων εγκεφαλικο ηταν και περασε...


υγ πωπω φανταζομαι τον καημενο τον τιμο τωρα... :mrgreen: :mrgreen:

εντιτ ρε συ τιμο με προλαβες :lol:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από novito »

:lol: :lol:
dj_timo έγραψε:... 2 προκρισεις μας εφερε ...
καινουργιο παλι αυτο?? :roll:
(Αλλά και να ισχύει, τότε τις έφερε μόνος του, σήμερα τη χάσαν όλοι μαζί...? :twisted: )
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Παντα ημουν,παντα ειμαι και παντα θα ειμαι υποστιριχτης του Σαλπι,ακομα και οταν τον εβριζαν οι δικοι μας απο τις κερκιδες εγω στεναχωριομουν.γιατι μας ειχε προσφερει πολλα!ΟΜΩΣ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΣΥΓΧΩΡΗΣΩ ΠΟΤΕ
Το τι βρισιμο του εριξα δεν λεγεται...
Και οπως ειπε το παιδι απο πανω εχει βαλει 2 γκολ που ειτε εμπαιναν ειτε οχι το ιδιο θα εκανε,αλλωστε με τον γαυρο σιγοψηνωταν το γκολακι.Μας εχει καψει αρκετες φορες

Δεν ειπα οτι φταιει για τον αποκλεισμο,αλλα για την εμπειρια του τετοιο γκολ δεν χανεται..........
ΜΑ ΤΑΚΛΙΝ???ΤΑΚΛΙΝ???

Κατα τη γνωμη μου???


ΠΡΟΣΤΙΜΟ
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

χαχα

Μπραβο παιχταρα Σαλπι! Απλα μπραβο για την εμφανιση σου και για τα γκολ που μας εχουν δωσει προκρισεις και νικες. Ανανεωση και αυξηση αποδοχων τωρα!
Άβαταρ μέλους
teratios2
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν 2011, 01:15

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από teratios2 »

πάρτε το χαμπάρι, η σημερινή εμφάνιση είναι επική και κάποιοι ασχολείστε με μαλακίες

αυτό που σας αξίζει είναι το 2030 οι Πρακτορίνος-Γκόρντον να έχουν ερώτημα στο ρετρό γκέημ "ποιοι μιζέριαζαν την νύχτα που πατήσαμε την ΤΣΣΚΑ"
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

το καλυτερο ποστ που εχεις γραψει ποτε
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Bono »

Μεγάλη εμφάνιση ρε Μήτσο με συνεχή ανεβοκατεβάσματα στην πλευρά αλλά από έναν διεθνή επιθετικό της εμπειρίας σου και των δεκάδων γκολ που έχεις πετύχει σε κάθε είδους διοργάνωση, η φάση που χάνεις κάνοντας αυτό το-γαμώ τη μάνα του-μικρό βηματάκι προς τα πίσω λίγο πριν ο Βλάνταν κάνει τη σέντρα με αποτέλεσμα μετά να προσπαθήσεις να σκοράρεις με τάκλιν ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ συν την έλλειψη καθαρού μυαλού όταν έπρεπε να τελειώσεις τις 2-3 άλλλες φάσεις που είχες εμπλοκή.
zavos4
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από zavos4 »

τι ψαχνετε ρε, εκει θελει έστω και ένα στίγμα ψυχης.
Αν την είχε θα το έβαζε.

Μικροψυχος. Δεν μπορει στα δύσκολα, τίτλους δεν έχουμε αλλα ο ΠΑΟΚ εχει βαριά φανέλα, ας παει στον βαζελιακό, του ταιριάζουν τετοιες light ομάδες.

Αμπαλος 30αρης που παιρνει με την εφορια 1.100.000 και οχι 800. Μην κάνετε προπαγάνδα με τα λεφτα. Ο πιο ακριβοπληρωμένος παίκτης κοντεψε να σου στοιχισει πρόκριση στην πόλη αλλα σε έσωσε μια ο μουσλιμοβιτς εκεί.
Τωρα ξανα δεν ηταν αυτος που έπρεπε.

Το αν μου βάλει γκολ με την καβαλα απτο μισο μετρο στο 2-0 δεν μου λέει τιποτα.

Πηραμε το ευκολο γκολ ελεγαν καποιοι εδω μέσα. Που ειναι αυτό??
ΠΟυ ειναι γμω που σερνεσε 6-7 μηνες τώρα. Ολο κοντοστεκεσε και περπατας. ΕλΕος, νιωσε λιγο ρε
Αλλα τι λέω μικροψυχος είσουν τότε μικροψυχος έμεινες.
ariskatiforos

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ariskatiforos »

ελατε ρε παιδια αυτο το γκολ δεν επρεπε να χαθει..
πολυ ανευθυνη αντιμετωπιση απο τον σαλπι της φασης..δεν υπαρχει δικαιολογια..
για μενα οταν εχεις μουσλι καλα και ιβιτς τοτε μπορεις να παιξεις καλυτερα με ελζαρ δεξια γιατι εξισορροπειται η ελλειψη υψους οταν παιζεις με σαλπι μπροστα και βιερινια ελαζρ..
εχει προσωπικοτητα ο σαλπι αλλα δεν τον βοηθαει το κορμι του ουτε για φορ ,διοτι εχει μικρη ακτινα προστασιας της μπαλας με πλατη και δεν εχει μποι ,αλλα και για εξτρεμ δεξια εχει περισσοτερη ουσια αλλα πιστευω ο ελζαρ ειναι πιο διεισδητικος
δεν χανεται αυτο το γκολ παντως κριμα
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

zavos4 έγραψε:τι ψαχνετε ρε, εκει θελει έστω και ένα στίγμα ψυχης.
Αν την είχε θα το έβαζε.

Μικροψυχος. Δεν μπορει στα δύσκολα, τίτλους δεν έχουμε αλλα ο ΠΑΟΚ εχει βαριά φανέλα, ας παει στον βαζελιακό, του ταιριάζουν τετοιες light ομάδες.

Αμπαλος 30αρης που παιρνει με την εφορια 1.100.000 και οχι 800. Μην κάνετε προπαγάνδα με τα λεφτα. Ο πιο ακριβοπληρωμένος παίκτης κοντεψε να σου στοιχισει πρόκριση στην πόλη αλλα σε έσωσε μια ο μουσλιμοβιτς εκεί.
Τωρα ξανα δεν ηταν αυτος που έπρεπε.

Το αν μου βάλει γκολ με την καβαλα απτο μισο μετρο στο 2-0 δεν μου λέει τιποτα.

Πηραμε το ευκολο γκολ ελεγαν καποιοι εδω μέσα. Που ειναι αυτό??
ΠΟυ ειναι γμω που σερνεσε 6-7 μηνες τώρα. Ολο κοντοστεκεσε και περπατας. ΕλΕος, νιωσε λιγο ρε
Αλλα τι λέω μικροψυχος είσουν τότε μικροψυχος έμεινες.
αγαπησε τον ΠΑΟΚ αδερφε..ναι,το γκολ δεν χανεται..αλλα μικροψυχος?????????

Τι διαολο ρε παιδια????????

ΑΓΑΠΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ..
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από eorptol »

Όπως λέει και κάποιος γνωστός αγάπησε ρε αυτήν την ομάδα αυτούς τους παίκτες είναι αρρώστια την μια βδομάδα να τους αποθεωνετε και την άλλη να τους πετάτε στα σκουπίδια έλεος πια με τα καργκιοζιλικια Όλοι οι παικτες όλη η ομάδα αξίζει πολλα και σαλπι που προσέφερε και προσφέρει ....αφήσαμε τον ιβιτς που τον βριζαμε χυδαία και πιάσαμε αυτόν....
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από eorptol »

danirifle έγραψε:το γαύρο τον περνούσαμε και με χ.
τη ντιναμό την περνούσαμε και με χ.

ΑΡΑ ΤΕΡΜΑ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΑΥΤΟΣ.

τετ α τετ με αγιαξ. γεια σου τσου-λου
πάρε βάλε με τσε σε κα. γεια σου και σένα γιουρόπα!

ΔΕ ΛΕΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ ΑΥΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ. ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΕΡΙΔΙΟ!

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΟΥ ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗ
Τι λες ρε φίλε ´αν δεν εβαζε το γκολ στο Ζάγκρεμπ μέχρι το 90 θα πήγαινε η καρδιά σου στην Κούλουρη με το γκολ του κλείδωσε την πρόκριση ρε τι ανοησίες διαβαζουμε ;και με τον γαβρο που ξέρεις ´αν σε καρφωνε κανένα γκολακι μετα γάβρος ; Στην απαξίωση πρώτοι είμαστε άντε και την άλλη βδομάδα να ξαναβρισουμε τον περιπατητη ιβιτς
.....
Α και δεν μας πέρασε αυτός ΜΑΣ ΠΈΡΑΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΌΣ .....οι ευθύνες στις επιτυχίες και αποτυχίες είναι συλλογικές πάντα......
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από niko70 »

Όσο και να γράφεις eorptol δε γίνεται τίποτα....Η τσίμπλα δε βγαίνει από το μυαλό. Τέλος
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Photis »

zavos4 έγραψε:χχχχχχχχχχχχχχχ niko70 χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
Χαλάρωσε...ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΙ!!!!
:pano:
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

ουφ..βραδυατικα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος D.A.A.T. την Τετ 23 Φεβ 2011, 01:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”