Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από MANIAKOS »

paok87 έγραψε:Χαιρετισμούς από 3 ΛΜΧ Βάλτο Ορεστιάδας :opaokara:
189 και σήμερα ( :lol: )
καλο υπολοιπο ΠΑΟΚ 87


ΥΓ απο τις 100 και κατω μετρα :D
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106592
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

paok87 έγραψε:Χαιρετισμούς από 3 ΛΜΧ Βάλτο Ορεστιάδας :opaokara:
189 και σήμερα ( :lol: )
Καλό υπόλοιπο αδελφέ! Είσαι και ΜΧ όπως κι εγώ! Άντε να σε δούμε και στην Αθήνα σε κάποιον αγώνα!
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από lefis »

paok87 έγραψε:Χαιρετισμούς από 3 ΛΜΧ Βάλτο Ορεστιάδας :opaokara:
189 και σήμερα ( :lol: )
πριν 12 χρονια ημουν εκει που εισαι...στο ΛΥΠ.καλο υπολοιπο αδερφε.

ps εκεινο το ντεμεκ μπαρακι-καφετερια στην πλατεια του χωριου υπαρχει ακομα????αξεχαστες στιγμες για ενα 3μηνο.μετα αποσπαση ...στο διδυμοτειχο :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
paokmaniak
Δημοσιεύσεις: 1764
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 20:25

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από paokmaniak »

paokmaniak έγραψε:
sourmenetes έγραψε:
paokmaniak έγραψε:Eγω παρουσιαζομαι 25 Νοεμβριου Αυλωνα Υγιειονομικο
Αμα εισαι γιατρος στο στρατο θα περασεις καλα..Αμα ηταν τυχαιο που πηγες υγειονομικο ολα γινονται,αμα εβαλες βυσμα για να πας υγειονομικο θα περασεις καλα γιατι εχεις βυσμα... :lol: :lol: :lol:
Δεν ειμαι γιατρος και δεν πηγα τυχαια :)
Mεταταξη στους Τεθωρες και μεταθεση στην 50 ΕΜΑ πρωτοκλησι Σουφλιου :( :( :( :(
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=80&a ... 77&cid=122
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από paok87 »

1 και σήμερα (στραβάδια απολύομαι) :o
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

καλός πολίτης
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από Maximus »

Καλός πολίτης!
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Good citizen!

(Που θα έλεγε κι ο Σουηδός! :mrgreen: )
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από Lord »

Καλός πολίτης αδερφέ! :pano:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106592
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Καλός πολίτης!
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από ARMY »

Αυτά που γράφουν ας πάνε να τα πουνε στον Κώστα. Εθνοφύλακας, 46 χρονών, άνεργος και φυσικά ΠΑΟΚΤΣΗΣ.
[youtube]YpnaPVkIrYU[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από Ale3 »

Ως πιστός και φιλότιμος στρατιώτης μέχρι τον νεο χρόνο Κομοτηνή.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Κι έλεγα κι εγω που χάθηκε αυτη η ψυχή.Καλή θητεία
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από ace79grpaok »

263 seira προβατωνας 7 λδβ
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από slidar »

Αυτο το G3 τι γαματο θορυβο..

Απο τον στρατο το μονο πραγμα που γουσταρα ηταν οι βολες..
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”