καλο υπολοιπο ΠΑΟΚ 87paok87 έγραψε:Χαιρετισμούς από 3 ΛΜΧ Βάλτο Ορεστιάδας![]()
189 και σήμερα ()
ΥΓ απο τις 100 και κατω μετρα
καλο υπολοιπο ΠΑΟΚ 87paok87 έγραψε:Χαιρετισμούς από 3 ΛΜΧ Βάλτο Ορεστιάδας![]()
189 και σήμερα ()
Καλό υπόλοιπο αδελφέ! Είσαι και ΜΧ όπως κι εγώ! Άντε να σε δούμε και στην Αθήνα σε κάποιον αγώνα!paok87 έγραψε:Χαιρετισμούς από 3 ΛΜΧ Βάλτο Ορεστιάδας![]()
189 και σήμερα ()
πριν 12 χρονια ημουν εκει που εισαι...στο ΛΥΠ.καλο υπολοιπο αδερφε.paok87 έγραψε:Χαιρετισμούς από 3 ΛΜΧ Βάλτο Ορεστιάδας![]()
189 και σήμερα ()
Mεταταξη στους Τεθωρες και μεταθεση στην 50 ΕΜΑ πρωτοκλησι Σουφλιουpaokmaniak έγραψε:Δεν ειμαι γιατρος και δεν πηγα τυχαιαsourmenetes έγραψε:Αμα εισαι γιατρος στο στρατο θα περασεις καλα..Αμα ηταν τυχαιο που πηγες υγειονομικο ολα γινονται,αμα εβαλες βυσμα για να πας υγειονομικο θα περασεις καλα γιατι εχεις βυσμα...paokmaniak έγραψε:Eγω παρουσιαζομαι 25 Νοεμβριου Αυλωνα Υγιειονομικο![]()
![]()