16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από DC »

Έτσι κι αλλιώς, τα μπακ είναι ζόρι να πάρουν φανέλα σπίτι τους.
Υπάρχουν και οι κάρτες (λόγω θέσης) και οι τραυματισμοί (φτου κακά).
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από joshua »

Φανταζομαι οτι αυτα που λετε καποιοι φιλοι τα λετε επειδη ξερουμε πλεον οτι εχουμε ανικανους στην επιλογη παικτων παραγοντες στην ομαδα,διαφορετικα δεν μπορω να πιστεψω οτι υπαρχει λογικος ανθρωπος που να προωθει την λυση επεκτασης ενος 36χρονου παικτη σε φανερα πτωτικη πορεια και μαλιστα με υψηλο κασε για ρολο αναπληρωματικου.Αλιμονο αν δεν μπορει να βρεθει σε ολο τον πλανητη ενας νεαρος ελπιδοφορος παικτης να κανει ντουετο με τον σταφυλιδη σε μια λιγκανπου του χρονου θα βρηθει απο νιατα και εμεις επιμενουμε στους βροντοσαυρους.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από MANIAKOS »

σωστη και η πρωτη παρατηρηση...αλλα ο Λινο στο τελος της χρονιας τα χαλασε,,,μια χαρα επαιζε ως τοτε...δε γινεται μονο με νεους..
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από DC »

joshua έγραψε:... ενος 36χρονου παικτη σε φανερα πτωτικη πορεια ....
Αυτό είναι η άποψή σου.
Η άποψή μου είναι ότι ο Λίνο μέχρι τα p.o. ήταν πάρα πολύ καλός.
Τα περί ανίκανων παραγόντων δεν τα συμμερίζομαι.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από joshua »

Πρωτα φευγει η ψυχη και μετα το χουι...Για τα οικονομικα δεν θα μιλησω εδω αλλα σε θεμα παικτων αν δεν σε πειθουν οι τελευταιες 10-15 μεταγραφες τοτε...Οσον αφορα τωρα τον λινο η πτωση ειχε αρχισει πολυ νωριτερα των πλει οφ.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από MANIAKOS »

απλα αν παμε σε αποδοσεις εναν προς ενα θα πρεπει να φυγουν σχεδον ολοι..με βαση τη διαρκεια ειδικα..
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από joshua »

Και που ειναι το προβλημα σε αυτο? :opaokara:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από MANIAKOS »

:lol: :opaokara: :opaokara: θα πρεπει να τους τα πληρωσουμε μπροστα μετα.. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

DC έγραψε: Τα περί ανίκανων παραγόντων δεν τα συμμερίζομαι.
Ναι όντως, ο Τ.Δ. (νούμερο 2) αποδείχθηκε λίρα εκατό.
Τρόμαξαν οι σκάουτερς ανά την Ευρώπη, ενώ στην Αμερική είχαμε ομαδικές αυτοκτονίες.
Άβαταρ μέλους
Sladjan Spasić
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: Πέμ 14 Απρ 2011, 03:26

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από Sladjan Spasić »

Εγώ θα ήθελα να μείνει ο Lino,γιατί με το ποσό που βγάζουν προς τα έξω ότι προσφέρουμε(170χιλ.-καθαρά),δεν πιστεύω ότι είμαστε ικανοί,να φέρουμε καλύτερο.Επίσης εκτός από τα νιάτα,καλό θα είναι να υπάρχει και κάποια εμπειρία και κυρίως ποιότητα στην ομάδα,που με τα ποσά που φαινόμαστε να διαθέτουμε,είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί.Τέλος,η αποψίλωση του roster της ομάδας,στις τρεις τελευταίες μεταγραφικές περιόδους(συμπεριλαμβανομένης της ερχόμενης),πιστεύω ότι θα μας στοιχίσει σε επίπεδο ομοιογένειας,γιατί έγινε χωρίς κανένα σχέδιο,παρότι η ανάγκη εύρεσης αντικαταστατών των Ivic,Garcia,Contreras ήταν εμφανής εδώ και δύο χρόνια.Άρα θεωρώ απαραίτητο να παραμείνουν κάποιοι.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από DC »

"....Ο 35χρονος Βραζιλιάνος συμφώνησε με τον ΠΑΟΚ να ανανεώσει το συμβόλαιό του για ακόμη έναν χρόνο και θα κληθεί και αυτός από μέρα σε μέρα στην Τούμπα για να το υπογράψει. Οπως και στην περίπτωση του Γκαρσία, έτσι και σε αυτήν του Λίνο το νέο συμβόλαιο θα προβλέπει αποδοχές κατά περίπου 30% μειωμένες σε σχέση με αυτά που έπαιρνε ο Βραζιλιάνος ως τώρα. ...."

http://www.paokmania.gr/%CF%83%CF%84%CE ... E%BD%CE%BF
Άβαταρ μέλους
rou
Δημοσιεύσεις: 758
Εγγραφή: Δευ 25 Φεβ 2008, 11:09
Τοποθεσία: Ελλαδα, Θεσσαλονικη

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από rou »

Νομιζω οτι αν ειχαμε καποιον υποψιν να παρουμε για αριστερα , δεν θα καναμε μειωμενη προταση στον λινο , που απο οτι ακουσα πριν λιγο ειναι οντως κατω απο 200 χιλ.
Εκοτς κι αν εχουν βρει καποιον με τα ιδια λευτα της προτασης και απλα περιμενουν να δουν πως θα παει.. αλλα επειδη 'μας' ξερω ,δεν νομιζω να εχουμε κοιταξει καποια αλλη περιπτωση..!
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από gergeo4 »

Ανανέωσε ο Λίνο




25 Μαι 2012 21:16, Από PAOK24


Η σημερινή επαφή με τον Λίνο ήταν και η καθοριστική. Ο Βραζιλιάνος μπακ του ΠΑΟΚ ανανεώσει πριν από λίγο την συνεργασία του με την ομάδα για ένα ακόμη χρόνο.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΛΙΓΟ
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από sernikos »

αφου του εγγυηθηκαν οτι δεν θα ξαναπαιξει εξτρεμ ,οτι θα κανει μια φορα τη βδομαδα προπονηση
ειπε και αυτος να κατσει
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Μπραβο για την ανανεωση θα βοηθησει πιστευω αλλα με τη μλκια αμε μπολονι΄........τι να πεις..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”