16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Έτσι κι αλλιώς, τα μπακ είναι ζόρι να πάρουν φανέλα σπίτι τους.
Υπάρχουν και οι κάρτες (λόγω θέσης) και οι τραυματισμοί (φτου κακά).
Υπάρχουν και οι κάρτες (λόγω θέσης) και οι τραυματισμοί (φτου κακά).
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Φανταζομαι οτι αυτα που λετε καποιοι φιλοι τα λετε επειδη ξερουμε πλεον οτι εχουμε ανικανους στην επιλογη παικτων παραγοντες στην ομαδα,διαφορετικα δεν μπορω να πιστεψω οτι υπαρχει λογικος ανθρωπος που να προωθει την λυση επεκτασης ενος 36χρονου παικτη σε φανερα πτωτικη πορεια και μαλιστα με υψηλο κασε για ρολο αναπληρωματικου.Αλιμονο αν δεν μπορει να βρεθει σε ολο τον πλανητη ενας νεαρος ελπιδοφορος παικτης να κανει ντουετο με τον σταφυλιδη σε μια λιγκανπου του χρονου θα βρηθει απο νιατα και εμεις επιμενουμε στους βροντοσαυρους.
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
σωστη και η πρωτη παρατηρηση...αλλα ο Λινο στο τελος της χρονιας τα χαλασε,,,μια χαρα επαιζε ως τοτε...δε γινεται μονο με νεους..
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Αυτό είναι η άποψή σου.joshua έγραψε:... ενος 36χρονου παικτη σε φανερα πτωτικη πορεια ....
Η άποψή μου είναι ότι ο Λίνο μέχρι τα p.o. ήταν πάρα πολύ καλός.
Τα περί ανίκανων παραγόντων δεν τα συμμερίζομαι.
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Πρωτα φευγει η ψυχη και μετα το χουι...Για τα οικονομικα δεν θα μιλησω εδω αλλα σε θεμα παικτων αν δεν σε πειθουν οι τελευταιες 10-15 μεταγραφες τοτε...Οσον αφορα τωρα τον λινο η πτωση ειχε αρχισει πολυ νωριτερα των πλει οφ.
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
απλα αν παμε σε αποδοσεις εναν προς ενα θα πρεπει να φυγουν σχεδον ολοι..με βαση τη διαρκεια ειδικα..
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ναι όντως, ο Τ.Δ. (νούμερο 2) αποδείχθηκε λίρα εκατό.DC έγραψε: Τα περί ανίκανων παραγόντων δεν τα συμμερίζομαι.
Τρόμαξαν οι σκάουτερς ανά την Ευρώπη, ενώ στην Αμερική είχαμε ομαδικές αυτοκτονίες.
- Sladjan Spasić
- Δημοσιεύσεις: 440
- Εγγραφή: Πέμ 14 Απρ 2011, 03:26
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Εγώ θα ήθελα να μείνει ο Lino,γιατί με το ποσό που βγάζουν προς τα έξω ότι προσφέρουμε(170χιλ.-καθαρά),δεν πιστεύω ότι είμαστε ικανοί,να φέρουμε καλύτερο.Επίσης εκτός από τα νιάτα,καλό θα είναι να υπάρχει και κάποια εμπειρία και κυρίως ποιότητα στην ομάδα,που με τα ποσά που φαινόμαστε να διαθέτουμε,είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί.Τέλος,η αποψίλωση του roster της ομάδας,στις τρεις τελευταίες μεταγραφικές περιόδους(συμπεριλαμβανομένης της ερχόμενης),πιστεύω ότι θα μας στοιχίσει σε επίπεδο ομοιογένειας,γιατί έγινε χωρίς κανένα σχέδιο,παρότι η ανάγκη εύρεσης αντικαταστατών των Ivic,Garcia,Contreras ήταν εμφανής εδώ και δύο χρόνια.Άρα θεωρώ απαραίτητο να παραμείνουν κάποιοι.
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
"....Ο 35χρονος Βραζιλιάνος συμφώνησε με τον ΠΑΟΚ να ανανεώσει το συμβόλαιό του για ακόμη έναν χρόνο και θα κληθεί και αυτός από μέρα σε μέρα στην Τούμπα για να το υπογράψει. Οπως και στην περίπτωση του Γκαρσία, έτσι και σε αυτήν του Λίνο το νέο συμβόλαιο θα προβλέπει αποδοχές κατά περίπου 30% μειωμένες σε σχέση με αυτά που έπαιρνε ο Βραζιλιάνος ως τώρα. ...."
http://www.paokmania.gr/%CF%83%CF%84%CE ... E%BD%CE%BF
http://www.paokmania.gr/%CF%83%CF%84%CE ... E%BD%CE%BF
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Νομιζω οτι αν ειχαμε καποιον υποψιν να παρουμε για αριστερα , δεν θα καναμε μειωμενη προταση στον λινο , που απο οτι ακουσα πριν λιγο ειναι οντως κατω απο 200 χιλ.
Εκοτς κι αν εχουν βρει καποιον με τα ιδια λευτα της προτασης και απλα περιμενουν να δουν πως θα παει.. αλλα επειδη 'μας' ξερω ,δεν νομιζω να εχουμε κοιταξει καποια αλλη περιπτωση..!
Εκοτς κι αν εχουν βρει καποιον με τα ιδια λευτα της προτασης και απλα περιμενουν να δουν πως θα παει.. αλλα επειδη 'μας' ξερω ,δεν νομιζω να εχουμε κοιταξει καποια αλλη περιπτωση..!
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Ανανέωσε ο Λίνο
25 Μαι 2012 21:16, Από PAOK24
Η σημερινή επαφή με τον Λίνο ήταν και η καθοριστική. Ο Βραζιλιάνος μπακ του ΠΑΟΚ ανανεώσει πριν από λίγο την συνεργασία του με την ομάδα για ένα ακόμη χρόνο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΛΙΓΟ
25 Μαι 2012 21:16, Από PAOK24
Η σημερινή επαφή με τον Λίνο ήταν και η καθοριστική. Ο Βραζιλιάνος μπακ του ΠΑΟΚ ανανεώσει πριν από λίγο την συνεργασία του με την ομάδα για ένα ακόμη χρόνο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΛΙΓΟ
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
αφου του εγγυηθηκαν οτι δεν θα ξαναπαιξει εξτρεμ ,οτι θα κανει μια φορα τη βδομαδα προπονηση
ειπε και αυτος να κατσει
ειπε και αυτος να κατσει
Re: 16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"
Μπραβο για την ανανεωση θα βοηθησει πιστευω αλλα με τη μλκια αμε μπολονι΄........τι να πεις..