László Bölöni
Re: László Bölöni
To πλαν B σε περίπτωση που φύγει ο Μπόλονι, ποιο είναι;
Ποια είναι η διεργασία που έχει γίνει;
Ποιο είναι το προφίλ του προπονητή που πιστεύουν ότι θα μας καλύπτει;
Το οικονομικό είναι μόνο;
Ποια είναι η διεργασία που έχει γίνει;
Ποιο είναι το προφίλ του προπονητή που πιστεύουν ότι θα μας καλύπτει;
Το οικονομικό είναι μόνο;
Re: László Bölöni
Το συνεχίζεις κι όλας.
Λίνο-Χαραλάμπους
Έτο-Αραμπατζής
Τσιρίλο-Μελίσσης
Βερόν(!!!!) που είναι αυτός σήμερα;;;
Ο Φερνάντεζ καλύτερος από Χαλκιά και Κρέσιτς; Κια που είναι τώρα αυτός;
Στα @@ μου που έχει παίξει ο καθένας πριν από μας.
Σε εμάς τι έκανε. Μεγαλύτερη η προσφορά του Ίλιεφ από τον Ίβιτς;
Τη μ@λακία του γκάβρανσιτς σε ματς με το γαύρο, ακόμα τη θυμάμαι.
Να δεχτώ Γ.Χ και Σβούρα, αλλά εντάξει είπαμε.
Λίνο-Χαραλάμπους
Έτο-Αραμπατζής
Τσιρίλο-Μελίσσης
Βερόν(!!!!) που είναι αυτός σήμερα;;;
Ο Φερνάντεζ καλύτερος από Χαλκιά και Κρέσιτς; Κια που είναι τώρα αυτός;
Στα @@ μου που έχει παίξει ο καθένας πριν από μας.
Σε εμάς τι έκανε. Μεγαλύτερη η προσφορά του Ίλιεφ από τον Ίβιτς;
Τη μ@λακία του γκάβρανσιτς σε ματς με το γαύρο, ακόμα τη θυμάμαι.
Να δεχτώ Γ.Χ και Σβούρα, αλλά εντάξει είπαμε.
Re: László Bölöni
Ο παρακάτω υπολογισμός προϋποθέτει:
συμβόλαιο Preto = 250
εφορία = 50% (αλλά δεν παίζει ρόλο το ακριβές νούμερο γιατί γίνεται cancel out)
προτεινόμενη μείωση = 30% (από http://www.sport-fm.gr/article/554662)
Λοιπόν:
(550 (László)+ 250 (Preto) ) * 1.5 (εφορία) = 1200
1200 * 0.70 (προτεινόμενη μείωση) = 840, γλυτώνεις 1200-840 = 360
200 (μισθός νέου προπονητή, χωρίς βοηθό)* 1.5 (εφορία) = 300 + 300 (κόστος αποδέσμευσης László+Preto) = 600, γλυτώνεις 1200-600 = 600
Δηλαδή για 600-360 = 240 χιλιάδες ευρώ ρισκάρεις την παραμονή του László;;;.
Boηθήστε λίγο με τους αριθμούς αλλά με τα παραπάνω δεν έχει νόημα τυχόν επιχείρημα της διοίκησης για εξοικονόμηση χρημάτων.
συμβόλαιο Preto = 250
εφορία = 50% (αλλά δεν παίζει ρόλο το ακριβές νούμερο γιατί γίνεται cancel out)
προτεινόμενη μείωση = 30% (από http://www.sport-fm.gr/article/554662)
Λοιπόν:
(550 (László)+ 250 (Preto) ) * 1.5 (εφορία) = 1200
1200 * 0.70 (προτεινόμενη μείωση) = 840, γλυτώνεις 1200-840 = 360
200 (μισθός νέου προπονητή, χωρίς βοηθό)* 1.5 (εφορία) = 300 + 300 (κόστος αποδέσμευσης László+Preto) = 600, γλυτώνεις 1200-600 = 600
Δηλαδή για 600-360 = 240 χιλιάδες ευρώ ρισκάρεις την παραμονή του László;;;.
Boηθήστε λίγο με τους αριθμούς αλλά με τα παραπάνω δεν έχει νόημα τυχόν επιχείρημα της διοίκησης για εξοικονόμηση χρημάτων.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kourdos την Πέμ 24 Μάιος 2012, 09:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: László Bölöni
Το θρησκευτικό.teod1980 έγραψε:To πλαν B σε περίπτωση που φύγει ο Μπόλονι, ποιο είναι;
Ποια είναι η διεργασία που έχει γίνει;
Ποιο είναι το προφίλ του προπονητή που πιστεύουν ότι θα μας καλύπτει;
Το οικονομικό είναι μόνο;
Re: László Bölöni
Σε κάθε περίπτωση ο παπάς που θα έρθει πρέπει να κλείσει το πολύ την επόμενη μέρα της ενδεχόμενης απάντησης του Μπόλονι!
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: László Bölöni
Κι εσύ είσαι ο αρχηγός τους.eleos έγραψε:Πραγματικά, και είναι λυπηρό...Rizla έγραψε:San πολλα να μαζευτηκαμε τα αρνητικα ΙQ δεν νομιζεις?eleos έγραψε: Αν φύγει ο Λάζλος;;; 0 τόσα θα χάσουμε.
Δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος που θα σταματήσει να πηγαίνει στο γήπεδο επειδή έφυγε ένας προπονητής που είναι στην ομάδα 10 μήνες και μας έβγαλε τελευταίους στα πλέι οφ.. Αρνητικό IQ δε πάει..
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: László Bölöni
-100000eleos έγραψε:+1000pagotatzis έγραψε:είστε απίστευτοι
βρίζετε και χλευάζεται την διοίκηση
δεν το πιστεύω!
για ποιον ? για τον προπονητή ?
εσείς όλοι σας να πάτε να γίνετε μπόλονι fc
a και κάτι ακόμα , Α P Δ να πείτε και τον ευατό σας γιατί εσείς δεν κάνετε τίποτα άλλο από αυτούς
αν θέλει να μείνει θα μείνει και με λιγότερα !!!
Re: László Bölöni
Ποιά διοίκηση?pagotatzis έγραψε:είστε απίστευτοι
βρίζετε και χλευάζεται την διοίκηση
δεν το πιστεύω!
για ποιον ? για τον προπονητή ?
εσείς όλοι σας να πάτε να γίνετε μπόλονι fc
a και κάτι ακόμα , Α P Δ να πείτε και τον ευατό σας γιατί εσείς δεν κάνετε τίποτα άλλο από αυτούς
αν θέλει να μείνει θα μείνει και με λιγότερα !!!
Ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ ζήτησε και πήρε μηνιαίες αποδοχές 7000 ευρώ δηλαδή 7000χ14=98000 τον χρόνο χωρίς τα ένσημα υποθέτω!Το θέμα δεν είναι η αξία του Μπόλονι, δεν φαντάζομαι ότι σ αυτό το στάδιο της καριέρας του χρειάζεται να αποδείξει τίποτα. Το θέμα είναι ο διαφαινόμενος τρόπος λειτουργίας και η νοοτροπία των διοικούντων.Συμπεριφέρονται σαν να είναι ο ΠΑΟΚ μαγαζάκι τους και μάλιστα μικρομάγαζο.
Σαν διοίκηση έχουν όλο το δικαίωμα να κρίνουν και να σταματήσουν την συνεργασία με τον προπονητή, αλλά όχι έτσι!
Τον στηρίζεις μέχρι τελευταία αγωνιστική ΕΜΠΡΑΚΤΑ, μετά συζητάς μαζί του κεκλεισμένων των θυρών και εν συνεχεία βγαίνεις επίσημα και αναλύεις τους λόγους για τους οποίους πήρες την όποια απόφαση.
Η χρησιμοποίηση ανθρώπων με το ήθος και το IQ των ΑΡΔ που όλοι ξέρουμε, δείχνει την ποιότητα των διοικούντων .
Και οι προηγούμενοι και οι τωρινοί λειτουργούν ΔΥΣΤΥΧΩΣ με νοοτροπία βιοτέχνη που έγινε βιομήχανος.
Όσο ο κόσμος του ΠΑΟΚ είχε λόγο μπορούσε να εξισορροπεί την κατάσταση και να επιβάλει την άποψη του αλλά είναι ξεκάθαρο ότι θέλουν τον κόσμο στο περιθώρειο έτσι ώστε το μαγαζί να είναι στα μέτρα τους γιατί τον ΠΑΟΚ τον κάνει μεγάλο ο λαός του!
Ας μας πούν πόσο είναι το μπάτζετ για τα διοικητικά-λειτουργικά έξοδα και πώς συγκρίνεται με το περσυνό.Να υποθέσω ότι αφού αμοίβεται ο Πρόεδρος θα αμοίβεται ανάλογα και ο Αντιπρόεδρος?
Re: László Bölöni
Το πλαν Β; Να το:teod1980 έγραψε:To πλαν B σε περίπτωση που φύγει ο Μπόλονι, ποιο είναι;
Ποια είναι η διεργασία που έχει γίνει;
Ποιο είναι το προφίλ του προπονητή που πιστεύουν ότι θα μας καλύπτει;
Το οικονομικό είναι μόνο;
"Μετά την άρνηση του Λάζλο Μπόλονι να κατανοήσει τις δύσκολες συνθήκες που περνάει η Ελληνική οικονομία και την ανάγκη για περιορισμό του budget (εκτός εάν προτιμούμε να υπολογίσουμε πάλι κεφάλαια που δεν θα έρθουν), η διοίκηση, παρόλο που του ξεκαθάρισε οτι θέλει να στηρίξει πάνω του το πλάνο για το νέο ΠΑΟΚ, αναγκάστηκε να κάνει δεκτή την πρόσκληση του ρουμάνου προπονητή για διαπραγματεύσεις σχετικά με τη λύση του συμβολαίου του.
Η οικονομική πολιτική που εφαρμόζει η ΠΑΕ και πέτυχε την απευθείας αδειοδότηση καλεί για μειώσεις σε όλα τα συμβόλαια καθώς δεν γίνεται να θεωρήσουμε δεδομένα τα κεφάλαια που ίσως μπουν από την πλευρά Σαββίδη. Ενώ όλοι με μπροστάρη το Γκαρσία δίνουν το παράδειγμα (ο Ουρουγουανός δέχτηκε ασυζητητί μείωση 30% μετά την περσυνή μείωση 35%), ο Μπόλονι επέμενε στο ποσό που είχε υπογράψει πέρσυ και έτσι όλα δείχνουν οτι οι δρόμοι αυτού και του ΠΑΟΚ θα χωρίσουν.
Ήδη υπάρχουν σκέψεις και προκαταρτικές συζητήσεις με πιθανούς αντικαταστάστες του, οι οποίοι θα έχουν ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά (εμπειρία δουλεύοντας με νέους παίκτες, έμφαση στην ανάδειξη ταλέντων), αλλά θα υπερτερούν σε άλλα, όπως η γνώση της ελληνικής πραγματικότητας και θα είναι και πολύ πιο οικονομικοί στα πλαίσια που προστάζει η "μνημονιακή" πολιτική της ΠΑΕ.
Σύντομα θα έχουμε εξελίξεις (ίσως μέχρι το τέλος της εβδομάδας, αλλίως στις αρχές της επόμενης) και μέχρι το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου λογικά μπορεί να έχουν καταλήξει οι διοικούντες στο βασικό όνομα και σε 1-2 "αναπληρωματικούς", καθώς δεν θέλουν να γίνει σήριαλ η υπόθεση προπονητής ώστε να ξεκινήσει ο προγραμματισμός για τη νέα σαιζόν που με τα τωρινά δεδομένα (τα οποία μπορεί να αλλάξουν εάν δεν μείνουν τα ίδια) φέρνει τον ΠΑΟΚ σε λιγότερο από 2 μήνες να παίζει επίσημο ευρωπαικό παιχνίδι."
Χρόνος συγγραφής: 2'
Όποιος βρει από 3+ "μαγικές" αρδοεκφράσεις κερδίζει δική του στήλη για 3 μήνες και ποσοστό 10% από τα κλικς
Re: László Bölöni
Συμφωνώ πολύ με το νόημα. Η προηγούμενη διοίκηση κατηγορήθηκε ( μάλλον όχι άδικα) ότι δε μπόρεσε να λειτουργήσει επαγγελματικά . Ο Ζησης ήρθε υποτίθεται με νέες ιδέες και πιο τεχνοκρατική θεώρηση των πραγμάτων. Δυστυχώς όμως φαίνεται ότι κάποιες καταστάσεις του παρελθόντος παραμένουν , παρά την αλλαγή σκυτάλης.dimbar έγραψε:Ποιά διοίκηση?pagotatzis έγραψε:είστε απίστευτοι
βρίζετε και χλευάζεται την διοίκηση
δεν το πιστεύω!
για ποιον ? για τον προπονητή ?
εσείς όλοι σας να πάτε να γίνετε μπόλονι fc
a και κάτι ακόμα , Α P Δ να πείτε και τον ευατό σας γιατί εσείς δεν κάνετε τίποτα άλλο από αυτούς
αν θέλει να μείνει θα μείνει και με λιγότερα !!!
Ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ ζήτησε και πήρε μηνιαίες αποδοχές 7000 ευρώ δηλαδή 7000χ14=98000 τον χρόνο χωρίς τα ένσημα υποθέτω!Το θέμα δεν είναι η αξία του Μπόλονι, δεν φαντάζομαι ότι σ αυτό το στάδιο της καριέρας του χρειάζεται να αποδείξει τίποτα. Το θέμα είναι ο διαφαινόμενος τρόπος λειτουργίας και η νοοτροπία των διοικούντων.Συμπεριφέρονται σαν να είναι ο ΠΑΟΚ μαγαζάκι τους και μάλιστα μικρομάγαζο.
Σαν διοίκηση έχουν όλο το δικαίωμα να κρίνουν και να σταματήσουν την συνεργασία με τον προπονητή, αλλά όχι έτσι!
Τον στηρίζεις μέχρι τελευταία αγωνιστική ΕΜΠΡΑΚΤΑ, μετά συζητάς μαζί του κεκλεισμένων των θυρών και εν συνεχεία βγαίνεις επίσημα και αναλύεις τους λόγους για τους οποίους πήρες την όποια απόφαση.
Η χρησιμοποίηση ανθρώπων με το ήθος και το IQ των ΑΡΔ που όλοι ξέρουμε, δείχνει την ποιότητα των διοικούντων .
Και οι προηγούμενοι και οι τωρινοί λειτουργούν ΔΥΣΤΥΧΩΣ με νοοτροπία βιοτέχνη που έγινε βιομήχανος.
Όσο ο κόσμος του ΠΑΟΚ είχε λόγο μπορούσε να εξισορροπεί την κατάσταση και να επιβάλει την άποψη του αλλά είναι ξεκάθαρο ότι θέλουν τον κόσμο στο περιθώρειο έτσι ώστε το μαγαζί να είναι στα μέτρα τους γιατί τον ΠΑΟΚ τον κάνει μεγάλο ο λαός του!
Ας μας πούν πόσο είναι το μπάτζετ για τα διοικητικά-λειτουργικά έξοδα και πώς συγκρίνεται με το περσυνό.Να υποθέσω ότι αφού αμοίβεται ο Πρόεδρος θα αμοίβεται ανάλογα και ο Αντιπρόεδρος?
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: László Bölöni
Ινάφ σαιντ.dimbar έγραψε: Και οι προηγούμενοι και οι τωρινοί λειτουργούν ΔΥΣΤΥΧΩΣ με νοοτροπία βιοτέχνη που έγινε βιομήχανος.
Re: László Bölöni
Καραγκιοζιλίκιαbane1980 έγραψε:Το πλαν Β; Να το:teod1980 έγραψε:To πλαν B σε περίπτωση που φύγει ο Μπόλονι, ποιο είναι;
Ποια είναι η διεργασία που έχει γίνει;
Ποιο είναι το προφίλ του προπονητή που πιστεύουν ότι θα μας καλύπτει;
Το οικονομικό είναι μόνο;
"Μετά την άρνηση του Λάζλο Μπόλονι να κατανοήσει τις δύσκολες συνθήκες που περνάει η Ελληνική οικονομία και την ανάγκη για περιορισμό του budget (εκτός εάν προτιμούμε να υπολογίσουμε πάλι κεφάλαια που δεν θα έρθουν), η διοίκηση, παρόλο που του ξεκαθάρισε οτι θέλει να στηρίξει πάνω του το πλάνο για το νέο ΠΑΟΚ, αναγκάστηκε να κάνει δεκτή την πρόσκληση του ρουμάνου προπονητή για διαπραγματεύσεις σχετικά με τη λύση του συμβολαίου του.
Η οικονομική πολιτική που εφαρμόζει η ΠΑΕ και πέτυχε την απευθείας αδειοδότηση καλεί για μειώσεις σε όλα τα συμβόλαια καθώς δεν γίνεται να θεωρήσουμε δεδομένα τα κεφάλαια που ίσως μπουν από την πλευρά Σαββίδη. Ενώ όλοι με μπροστάρη το Γκαρσία δίνουν το παράδειγμα (ο Ουρουγουανός δέχτηκε ασυζητητί μείωση 30% μετά την περσυνή μείωση 35%), ο Μπόλονι επέμενε στο ποσό που είχε υπογράψει πέρσυ και έτσι όλα δείχνουν οτι οι δρόμοι αυτού και του ΠΑΟΚ θα χωρίσουν.
Ήδη υπάρχουν σκέψεις και προκαταρτικές συζητήσεις με πιθανούς αντικαταστάστες του, οι οποίοι θα έχουν ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά (εμπειρία δουλεύοντας με νέους παίκτες, έμφαση στην ανάδειξη ταλέντων), αλλά θα υπερτερούν σε άλλα, όπως η γνώση της ελληνικής πραγματικότητας και θα είναι και πολύ πιο οικονομικοί στα πλαίσια που προστάζει η "μνημονιακή" πολιτική της ΠΑΕ.
Σύντομα θα έχουμε εξελίξεις (ίσως μέχρι το τέλος της εβδομάδας, αλλίως στις αρχές της επόμενης) και μέχρι το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου λογικά μπορεί να έχουν καταλήξει οι διοικούντες στο βασικό όνομα και σε 1-2 "αναπληρωματικούς", καθώς δεν θέλουν να γίνει σήριαλ η υπόθεση προπονητής ώστε να ξεκινήσει ο προγραμματισμός για τη νέα σαιζόν που με τα τωρινά δεδομένα (τα οποία μπορεί να αλλάξουν εάν δεν μείνουν τα ίδια) φέρνει τον ΠΑΟΚ σε λιγότερο από 2 μήνες να παίζει επίσημο ευρωπαικό παιχνίδι."
Χρόνος συγγραφής: 2'
Όποιος βρει από 3+ "μαγικές" αρδοεκφράσεις κερδίζει δική του στήλη για 3 μήνες και ποσοστό 10% από τα κλικς
1> Ο Μπόλονι δε καταλαβαίνει την ελληνική κρίση.
παρά το ότι δέχτηκε να πουληθούν παίκτες και δεν έκανε την ομάδα ρδελομπου μεσούσης της περιόδου.
2>Ο Μπόλονι ζήτησε να φύγει.
παρά το γεγονός ότι ανέλυσε τα δεδομένα μία μέρα πριν για το μετά και παρά το γεγονός ότι θέλαν να του μειώσουν το συμβόλαιο.
3>Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ πήρε αδειοδότηση.
πρέπει μάλλον να είναι all time classic επιχείρημα για κάθε λακιαμά της διοίκησης από εδώ και πέρα.
4> Μείωση Γκαρσία.
Ιδιαίτερη περίπτωση ανθρώπου και με τεράστια αξία αλλά κοντά στο τέλος της τεράστιας καριέρας του. Δεν πρέπει όλους να τους κρίνουμε βάση του Παυλάρα, γιατί είναι άδικο για τους άλλους.
5>Ίδια χαρακτηρηστικά με Μπόλονι.
πως θα γίνει ίδια αξία, με γνώση της ελληννικής πραγματικότητας και πιο φθηνός, τη στιγμή που ότι φθηνό δοκιμάσαμε γελούσαν και τα κάγκελα της τούμπας.
6> Αρχές Ιουνίου ΘΑ κατλήξουν σε όνομα, ΘΑ έχουν 2-3 αναπληρωματικούς και ΘΑ ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις.
Καλή χώνεψη...
