László Bölöni

Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8102
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

To πλαν B σε περίπτωση που φύγει ο Μπόλονι, ποιο είναι;
Ποια είναι η διεργασία που έχει γίνει;
Ποιο είναι το προφίλ του προπονητή που πιστεύουν ότι θα μας καλύπτει;
Το οικονομικό είναι μόνο;
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Το συνεχίζεις κι όλας.
Λίνο-Χαραλάμπους
Έτο-Αραμπατζής
Τσιρίλο-Μελίσσης
Βερόν(!!!!) που είναι αυτός σήμερα;;;
Ο Φερνάντεζ καλύτερος από Χαλκιά και Κρέσιτς; Κια που είναι τώρα αυτός;

Στα @@ μου που έχει παίξει ο καθένας πριν από μας.
Σε εμάς τι έκανε. Μεγαλύτερη η προσφορά του Ίλιεφ από τον Ίβιτς;
Τη μ@λακία του γκάβρανσιτς σε ματς με το γαύρο, ακόμα τη θυμάμαι.

Να δεχτώ Γ.Χ και Σβούρα, αλλά εντάξει είπαμε.
Άβαταρ μέλους
Kourdos
Δημοσιεύσεις: 3142
Εγγραφή: Πέμ 23 Σεπ 2010, 08:25
Τοποθεσία: Αιγιαλούσα, Νομός Αμμοχώστου

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Kourdos »

Ο παρακάτω υπολογισμός προϋποθέτει:

συμβόλαιο Preto = 250
εφορία = 50% (αλλά δεν παίζει ρόλο το ακριβές νούμερο γιατί γίνεται cancel out)
προτεινόμενη μείωση = 30% (από http://www.sport-fm.gr/article/554662)

Λοιπόν:

(550 (László)+ 250 (Preto) ) * 1.5 (εφορία) = 1200

1200 * 0.70 (προτεινόμενη μείωση) = 840, γλυτώνεις 1200-840 = 360

200 (μισθός νέου προπονητή, χωρίς βοηθό)* 1.5 (εφορία) = 300 + 300 (κόστος αποδέσμευσης László+Preto) = 600, γλυτώνεις 1200-600 = 600

Δηλαδή για 600-360 = 240 χιλιάδες ευρώ ρισκάρεις την παραμονή του László;;;.

Boηθήστε λίγο με τους αριθμούς αλλά με τα παραπάνω δεν έχει νόημα τυχόν επιχείρημα της διοίκησης για εξοικονόμηση χρημάτων.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kourdos την Πέμ 24 Μάιος 2012, 09:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

teod1980 έγραψε:To πλαν B σε περίπτωση που φύγει ο Μπόλονι, ποιο είναι;
Ποια είναι η διεργασία που έχει γίνει;
Ποιο είναι το προφίλ του προπονητή που πιστεύουν ότι θα μας καλύπτει;
Το οικονομικό είναι μόνο;
Το θρησκευτικό.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8102
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Σε κάθε περίπτωση ο παπάς που θα έρθει πρέπει να κλείσει το πολύ την επόμενη μέρα της ενδεχόμενης απάντησης του Μπόλονι!
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1089
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Ale3 »

Για "OH-MEN" το κόβω
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sick Bastard »

eleos έγραψε:
Rizla έγραψε:
eleos έγραψε: Αν φύγει ο Λάζλος;;; 0 τόσα θα χάσουμε.

Δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος που θα σταματήσει να πηγαίνει στο γήπεδο επειδή έφυγε ένας προπονητής που είναι στην ομάδα 10 μήνες και μας έβγαλε τελευταίους στα πλέι οφ.. Αρνητικό IQ δε πάει..
San πολλα να μαζευτηκαμε τα αρνητικα ΙQ δεν νομιζεις? :twisted:
Πραγματικά, και είναι λυπηρό...
Κι εσύ είσαι ο αρχηγός τους.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sick Bastard »

eleos έγραψε:
pagotatzis έγραψε:είστε απίστευτοι
βρίζετε και χλευάζεται την διοίκηση
δεν το πιστεύω!
για ποιον ? για τον προπονητή ?
εσείς όλοι σας να πάτε να γίνετε μπόλονι fc
a και κάτι ακόμα , Α P Δ να πείτε και τον ευατό σας γιατί εσείς δεν κάνετε τίποτα άλλο από αυτούς

αν θέλει να μείνει θα μείνει και με λιγότερα !!!
+1000
-100000
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2578
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από dimbar »

pagotatzis έγραψε:είστε απίστευτοι
βρίζετε και χλευάζεται την διοίκηση
δεν το πιστεύω!
για ποιον ? για τον προπονητή ?
εσείς όλοι σας να πάτε να γίνετε μπόλονι fc
a και κάτι ακόμα , Α P Δ να πείτε και τον ευατό σας γιατί εσείς δεν κάνετε τίποτα άλλο από αυτούς

αν θέλει να μείνει θα μείνει και με λιγότερα !!!
Ποιά διοίκηση?

Ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ ζήτησε και πήρε μηνιαίες αποδοχές 7000 ευρώ δηλαδή 7000χ14=98000 τον χρόνο χωρίς τα ένσημα υποθέτω!Το θέμα δεν είναι η αξία του Μπόλονι, δεν φαντάζομαι ότι σ αυτό το στάδιο της καριέρας του χρειάζεται να αποδείξει τίποτα. Το θέμα είναι ο διαφαινόμενος τρόπος λειτουργίας και η νοοτροπία των διοικούντων.Συμπεριφέρονται σαν να είναι ο ΠΑΟΚ μαγαζάκι τους και μάλιστα μικρομάγαζο.
Σαν διοίκηση έχουν όλο το δικαίωμα να κρίνουν και να σταματήσουν την συνεργασία με τον προπονητή, αλλά όχι έτσι!
Τον στηρίζεις μέχρι τελευταία αγωνιστική ΕΜΠΡΑΚΤΑ, μετά συζητάς μαζί του κεκλεισμένων των θυρών και εν συνεχεία βγαίνεις επίσημα και αναλύεις τους λόγους για τους οποίους πήρες την όποια απόφαση.
Η χρησιμοποίηση ανθρώπων με το ήθος και το IQ των ΑΡΔ που όλοι ξέρουμε, δείχνει την ποιότητα των διοικούντων .

Και οι προηγούμενοι και οι τωρινοί λειτουργούν ΔΥΣΤΥΧΩΣ με νοοτροπία βιοτέχνη που έγινε βιομήχανος.
Όσο ο κόσμος του ΠΑΟΚ είχε λόγο μπορούσε να εξισορροπεί την κατάσταση και να επιβάλει την άποψη του αλλά είναι ξεκάθαρο ότι θέλουν τον κόσμο στο περιθώρειο έτσι ώστε το μαγαζί να είναι στα μέτρα τους γιατί τον ΠΑΟΚ τον κάνει μεγάλο ο λαός του!

Ας μας πούν πόσο είναι το μπάτζετ για τα διοικητικά-λειτουργικά έξοδα και πώς συγκρίνεται με το περσυνό.Να υποθέσω ότι αφού αμοίβεται ο Πρόεδρος θα αμοίβεται ανάλογα και ο Αντιπρόεδρος?
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4864
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από bane1980 »

teod1980 έγραψε:To πλαν B σε περίπτωση που φύγει ο Μπόλονι, ποιο είναι;
Ποια είναι η διεργασία που έχει γίνει;
Ποιο είναι το προφίλ του προπονητή που πιστεύουν ότι θα μας καλύπτει;
Το οικονομικό είναι μόνο;
Το πλαν Β; Να το:

"Μετά την άρνηση του Λάζλο Μπόλονι να κατανοήσει τις δύσκολες συνθήκες που περνάει η Ελληνική οικονομία και την ανάγκη για περιορισμό του budget (εκτός εάν προτιμούμε να υπολογίσουμε πάλι κεφάλαια που δεν θα έρθουν), η διοίκηση, παρόλο που του ξεκαθάρισε οτι θέλει να στηρίξει πάνω του το πλάνο για το νέο ΠΑΟΚ, αναγκάστηκε να κάνει δεκτή την πρόσκληση του ρουμάνου προπονητή για διαπραγματεύσεις σχετικά με τη λύση του συμβολαίου του.

Η οικονομική πολιτική που εφαρμόζει η ΠΑΕ και πέτυχε την απευθείας αδειοδότηση καλεί για μειώσεις σε όλα τα συμβόλαια καθώς δεν γίνεται να θεωρήσουμε δεδομένα τα κεφάλαια που ίσως μπουν από την πλευρά Σαββίδη. Ενώ όλοι με μπροστάρη το Γκαρσία δίνουν το παράδειγμα (ο Ουρουγουανός δέχτηκε ασυζητητί μείωση 30% μετά την περσυνή μείωση 35%), ο Μπόλονι επέμενε στο ποσό που είχε υπογράψει πέρσυ και έτσι όλα δείχνουν οτι οι δρόμοι αυτού και του ΠΑΟΚ θα χωρίσουν.

Ήδη υπάρχουν σκέψεις και προκαταρτικές συζητήσεις με πιθανούς αντικαταστάστες του, οι οποίοι θα έχουν ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά (εμπειρία δουλεύοντας με νέους παίκτες, έμφαση στην ανάδειξη ταλέντων), αλλά θα υπερτερούν σε άλλα, όπως η γνώση της ελληνικής πραγματικότητας και θα είναι και πολύ πιο οικονομικοί στα πλαίσια που προστάζει η "μνημονιακή" πολιτική της ΠΑΕ.

Σύντομα θα έχουμε εξελίξεις (ίσως μέχρι το τέλος της εβδομάδας, αλλίως στις αρχές της επόμενης) και μέχρι το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου λογικά μπορεί να έχουν καταλήξει οι διοικούντες στο βασικό όνομα και σε 1-2 "αναπληρωματικούς", καθώς δεν θέλουν να γίνει σήριαλ η υπόθεση προπονητής ώστε να ξεκινήσει ο προγραμματισμός για τη νέα σαιζόν που με τα τωρινά δεδομένα (τα οποία μπορεί να αλλάξουν εάν δεν μείνουν τα ίδια) φέρνει τον ΠΑΟΚ σε λιγότερο από 2 μήνες να παίζει επίσημο ευρωπαικό παιχνίδι."

Χρόνος συγγραφής: 2'
Όποιος βρει από 3+ "μαγικές" αρδοεκφράσεις κερδίζει δική του στήλη για 3 μήνες και ποσοστό 10% από τα κλικς
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από giapas »

dimbar έγραψε:
pagotatzis έγραψε:είστε απίστευτοι
βρίζετε και χλευάζεται την διοίκηση
δεν το πιστεύω!
για ποιον ? για τον προπονητή ?
εσείς όλοι σας να πάτε να γίνετε μπόλονι fc
a και κάτι ακόμα , Α P Δ να πείτε και τον ευατό σας γιατί εσείς δεν κάνετε τίποτα άλλο από αυτούς

αν θέλει να μείνει θα μείνει και με λιγότερα !!!
Ποιά διοίκηση?

Ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ ζήτησε και πήρε μηνιαίες αποδοχές 7000 ευρώ δηλαδή 7000χ14=98000 τον χρόνο χωρίς τα ένσημα υποθέτω!Το θέμα δεν είναι η αξία του Μπόλονι, δεν φαντάζομαι ότι σ αυτό το στάδιο της καριέρας του χρειάζεται να αποδείξει τίποτα. Το θέμα είναι ο διαφαινόμενος τρόπος λειτουργίας και η νοοτροπία των διοικούντων.Συμπεριφέρονται σαν να είναι ο ΠΑΟΚ μαγαζάκι τους και μάλιστα μικρομάγαζο.
Σαν διοίκηση έχουν όλο το δικαίωμα να κρίνουν και να σταματήσουν την συνεργασία με τον προπονητή, αλλά όχι έτσι!
Τον στηρίζεις μέχρι τελευταία αγωνιστική ΕΜΠΡΑΚΤΑ, μετά συζητάς μαζί του κεκλεισμένων των θυρών και εν συνεχεία βγαίνεις επίσημα και αναλύεις τους λόγους για τους οποίους πήρες την όποια απόφαση.
Η χρησιμοποίηση ανθρώπων με το ήθος και το IQ των ΑΡΔ που όλοι ξέρουμε, δείχνει την ποιότητα των διοικούντων .

Και οι προηγούμενοι και οι τωρινοί λειτουργούν ΔΥΣΤΥΧΩΣ με νοοτροπία βιοτέχνη που έγινε βιομήχανος.
Όσο ο κόσμος του ΠΑΟΚ είχε λόγο μπορούσε να εξισορροπεί την κατάσταση και να επιβάλει την άποψη του αλλά είναι ξεκάθαρο ότι θέλουν τον κόσμο στο περιθώρειο έτσι ώστε το μαγαζί να είναι στα μέτρα τους γιατί τον ΠΑΟΚ τον κάνει μεγάλο ο λαός του!

Ας μας πούν πόσο είναι το μπάτζετ για τα διοικητικά-λειτουργικά έξοδα και πώς συγκρίνεται με το περσυνό.Να υποθέσω ότι αφού αμοίβεται ο Πρόεδρος θα αμοίβεται ανάλογα και ο Αντιπρόεδρος?
Συμφωνώ πολύ με το νόημα. Η προηγούμενη διοίκηση κατηγορήθηκε ( μάλλον όχι άδικα) ότι δε μπόρεσε να λειτουργήσει επαγγελματικά . Ο Ζησης ήρθε υποτίθεται με νέες ιδέες και πιο τεχνοκρατική θεώρηση των πραγμάτων. Δυστυχώς όμως φαίνεται ότι κάποιες καταστάσεις του παρελθόντος παραμένουν , παρά την αλλαγή σκυτάλης.
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

dimbar έγραψε: Και οι προηγούμενοι και οι τωρινοί λειτουργούν ΔΥΣΤΥΧΩΣ με νοοτροπία βιοτέχνη που έγινε βιομήχανος.
Ινάφ σαιντ.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8102
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

bane1980 έγραψε:
teod1980 έγραψε:To πλαν B σε περίπτωση που φύγει ο Μπόλονι, ποιο είναι;
Ποια είναι η διεργασία που έχει γίνει;
Ποιο είναι το προφίλ του προπονητή που πιστεύουν ότι θα μας καλύπτει;
Το οικονομικό είναι μόνο;
Το πλαν Β; Να το:

"Μετά την άρνηση του Λάζλο Μπόλονι να κατανοήσει τις δύσκολες συνθήκες που περνάει η Ελληνική οικονομία και την ανάγκη για περιορισμό του budget (εκτός εάν προτιμούμε να υπολογίσουμε πάλι κεφάλαια που δεν θα έρθουν), η διοίκηση, παρόλο που του ξεκαθάρισε οτι θέλει να στηρίξει πάνω του το πλάνο για το νέο ΠΑΟΚ, αναγκάστηκε να κάνει δεκτή την πρόσκληση του ρουμάνου προπονητή για διαπραγματεύσεις σχετικά με τη λύση του συμβολαίου του.

Η οικονομική πολιτική που εφαρμόζει η ΠΑΕ και πέτυχε την απευθείας αδειοδότηση καλεί για μειώσεις σε όλα τα συμβόλαια καθώς δεν γίνεται να θεωρήσουμε δεδομένα τα κεφάλαια που ίσως μπουν από την πλευρά Σαββίδη. Ενώ όλοι με μπροστάρη το Γκαρσία δίνουν το παράδειγμα (ο Ουρουγουανός δέχτηκε ασυζητητί μείωση 30% μετά την περσυνή μείωση 35%), ο Μπόλονι επέμενε στο ποσό που είχε υπογράψει πέρσυ και έτσι όλα δείχνουν οτι οι δρόμοι αυτού και του ΠΑΟΚ θα χωρίσουν.

Ήδη υπάρχουν σκέψεις και προκαταρτικές συζητήσεις με πιθανούς αντικαταστάστες του, οι οποίοι θα έχουν ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά (εμπειρία δουλεύοντας με νέους παίκτες, έμφαση στην ανάδειξη ταλέντων), αλλά θα υπερτερούν σε άλλα, όπως η γνώση της ελληνικής πραγματικότητας και θα είναι και πολύ πιο οικονομικοί στα πλαίσια που προστάζει η "μνημονιακή" πολιτική της ΠΑΕ.

Σύντομα θα έχουμε εξελίξεις (ίσως μέχρι το τέλος της εβδομάδας, αλλίως στις αρχές της επόμενης) και μέχρι το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου λογικά μπορεί να έχουν καταλήξει οι διοικούντες στο βασικό όνομα και σε 1-2 "αναπληρωματικούς", καθώς δεν θέλουν να γίνει σήριαλ η υπόθεση προπονητής ώστε να ξεκινήσει ο προγραμματισμός για τη νέα σαιζόν που με τα τωρινά δεδομένα (τα οποία μπορεί να αλλάξουν εάν δεν μείνουν τα ίδια) φέρνει τον ΠΑΟΚ σε λιγότερο από 2 μήνες να παίζει επίσημο ευρωπαικό παιχνίδι."

Χρόνος συγγραφής: 2'
Όποιος βρει από 3+ "μαγικές" αρδοεκφράσεις κερδίζει δική του στήλη για 3 μήνες και ποσοστό 10% από τα κλικς
Καραγκιοζιλίκια
1> Ο Μπόλονι δε καταλαβαίνει την ελληνική κρίση.

παρά το ότι δέχτηκε να πουληθούν παίκτες και δεν έκανε την ομάδα ρδελομπου μεσούσης της περιόδου.

2>Ο Μπόλονι ζήτησε να φύγει.

παρά το γεγονός ότι ανέλυσε τα δεδομένα μία μέρα πριν για το μετά και παρά το γεγονός ότι θέλαν να του μειώσουν το συμβόλαιο.

3>Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ πήρε αδειοδότηση.

πρέπει μάλλον να είναι all time classic επιχείρημα για κάθε λακιαμά της διοίκησης από εδώ και πέρα.

4> Μείωση Γκαρσία.

Ιδιαίτερη περίπτωση ανθρώπου και με τεράστια αξία αλλά κοντά στο τέλος της τεράστιας καριέρας του. Δεν πρέπει όλους να τους κρίνουμε βάση του Παυλάρα, γιατί είναι άδικο για τους άλλους.

5>Ίδια χαρακτηρηστικά με Μπόλονι.

πως θα γίνει ίδια αξία, με γνώση της ελληννικής πραγματικότητας και πιο φθηνός, τη στιγμή που ότι φθηνό δοκιμάσαμε γελούσαν και τα κάγκελα της τούμπας.

6> Αρχές Ιουνίου ΘΑ κατλήξουν σε όνομα, ΘΑ έχουν 2-3 αναπληρωματικούς και ΘΑ ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις.

Καλή χώνεψη...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”