László Bölöni

Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Rizla »

moican4 έγραψε:Κανένας ΑΡΔ δεν κάνει του κεφαλιού του..
Εντολές εκτελούν...
Εντολες ποιου? Της διοικησης?
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Ale3 »

Rizla έγραψε:
Ale3 έγραψε:Γιώργος Χ. Γεωργιάδης
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE% ... E%B7%CF%82
Παλι δεν καταλαβα :oops:
Τι σχεση εχει ο Γ.Χ με τον Μπολονι?
Η μηπως εννοεις οτι θελει τον Γ.Χ για προπονητη?!!! :o
Αυτό ακριβώς είπε
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Photis »

Rizla έγραψε:
moican4 έγραψε:Κανένας ΑΡΔ δεν κάνει του κεφαλιού του..
Εντολές εκτελούν...
Εντολες ποιου? Της διοικησης?
Ναι!
:pano:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Rizla »

Και γιατι βαζει τους καφρους να το λενε στα ραδια και δεν του το λενε οι ιδιοι?
Η το ξερει ο Μπολονι και ελεγε @@ριες στην συνεντευξη?
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Αν είναι αλήθεια όλα τα παραπάνω, αρχίζω να καταλαβαίνω τι εννοούσε ο Λάζλο όταν ειπε ότι η φυγή του Ζαγοράκη ήταν πλήγμα.
Και θα φανεί (αν είναι αλήθεια ξαναλέω) και ποιοι πρόεδροι τα κάνουνε πλακάκια με αρδ και ποιοι στηρίζουν παίκτες και προπονητές στα δύσκολα.
Θα ξέρουμε μέχρι αύριο το μεσημέρι .....
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από moican4 »

Rizla έγραψε:Και γιατι βαζει τους καφρους να το λενε στα ραδια και δεν του το λενε οι ιδιοι?
Η το ξερει ο Μπολονι και ελεγε @@ριες στην συνεντευξη?
Για πολλούς λόγους..
Οικονομικούς, επικοινωνιακούς και πολλούς άλλους που δεν είναι του παρόντος..
Καταλαβαίνεις ..
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Photis »

όταν θες να περάσεις μια γραμμή πρώτα την διοχετεύεις στον πελάτη που είμαστε εμείς βλέπεις αντιδράσεις και ΠΡΟΒΑΛΛΕΙΣ τις καταλληλες δικαιολογίες για να περάσεις την γραμμή όσο το δυνατό πιο ανώδυνα. Πρώτος μεγάλος διδάξαντας της τακτικής αυτής ήταν ο Ζαγοράκης (από την 3η χρονιά γιατί πριν τα λεφτά υπήρχαν και ταϊζαμε πολύ κόσμο).
:pano:
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από shark4 »

Rizla έγραψε:Δεν θελω να σε πιστεψω και ειναι ξεκαθαρο αυτο..


Ουτε και εγω θελω να το πιστεψω αλλα ας μου εξηγησει καποιος πως ξεκινησε και απο που απορρεει ολη αυτη η ενορχηστρωμενη επιθεση-αμφισβητηση απο τους καραγκιοζηδες της δημοσιογραφιας στο προσωπο του προπονητη .... :?:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Για κάνε το τάληρα ρε Φώτη.
Την τρίτη χρονιά (και τελευταία του Σάντος), τι πρωτοδίδαξε ο Ζαγοράκης και γιατί το έκανε με καθυστέριση 3 ετών;
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Photis έγραψε:όταν θες να περάσεις μια γραμμή πρώτα την διοχετεύεις στον πελάτη που είμαστε εμείς βλέπεις αντιδράσεις και ΠΡΟΒΑΛΛΕΙΣ τις καταλληλες δικαιολογίες για να περάσεις την γραμμή όσο το δυνατό πιο ανώδυνα. Πρώτος μεγάλος διδάξαντας της τακτικής αυτής ήταν ο Ζαγοράκης (από την 3η χρονιά γιατί πριν τα λεφτά υπήρχαν και ταϊζαμε πολύ κόσμο).
:pano:
Οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ είναι ευκολονόητο πως δεν είναι ευχαριστημένοι από την φετινή πορεία της ομάδας. Στον Ρουμάνο τεχνικό καταλογίζεται η παταγώδης αποτυχία εντός συνόρων και το ότι δεν «κέρδισε» τους παίκτες και τα αποδυτήρια, κάτι που θεωρείται καθοριστικό στοιχείο στην λήψη της απόφασης για την παραμονή του ή όχι και την νέα χρονιά. Η έλλειψη πειθαρχίας μέσα στην ομάδα είναι άλλος παράγοντας που χρεώνεται στα αρνητικά της θητείας του, όπως, επίσης και ο παρορμητικός χαρακτήρας του με τις τρεις αποβολές του από τον πάγκο, αλλά και οι δηλώσεις του τύπου «μένω… φεύγω» κατά την διάρκεια της σεζόν.

Na 4 5 δικαιολογίες έτοιμα σερβιρισμένες από τους ΑΡΔ
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1903
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

eorptol έγραψε:Λες και έχουν πάρει γραμμή οι μπουρδελορεπορτερπαραγωγοι ακόμη και ο δημοπουλος τώρα κραζει μπολονι


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ

7 λεπτά με το ρολόϊ άκουσα και άλλαξε 5 φορές την αρχική του θέση.
Χώρια το επίπεδο . 0 .

ΥΓ. Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που ακούνε τσιφτετέλια από το πρωί μέχρι το βράδυ ? Είναι δυνατόν ?
Αλλά θα με πεις , εδώ κάποιοι ψηφίζουν ακόμα Σαμαρά και ΠΑΣΟΚ , το τσιφτετέλι(εναρμονισμένο και με ΠΑΟΚ μάλιστα) σε πείραξε ?
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Rizla »

moican4 έγραψε:
Rizla έγραψε:Και γιατι βαζει τους καφρους να το λενε στα ραδια και δεν του το λενε οι ιδιοι?
Η το ξερει ο Μπολονι και ελεγε @@ριες στην συνεντευξη?
Για πολλούς λόγους..
Οικονομικούς, επικοινωνιακούς και πολλούς άλλου που δεν είναι του παρόντος..
Εξηγησε μου σε πμ αν δεν θες να ποσταρεις.
Για ποδοσφαιρο μιλαμε οχι για πολιτικη...Αλλα και ετσι να ειναι ο Μπολονι δεν θα ηταν ενημερωμενος?
Photis έγραψε:όταν θες να περάσεις μια γραμμή πρώτα την διοχετεύεις στον πελάτη που είμαστε εμείς βλέπεις αντιδράσεις και ΠΡΟΒΑΛΛΕΙΣ τις καταλληλες δικαιολογίες για να περάσεις την γραμμή όσο το δυνατό πιο ανώδυνα. Πρώτος μεγάλος διδάξαντας της τακτικής αυτής ήταν ο Ζαγοράκης (από την 3η χρονιά).
:pano:
Αν ειναι ετσι οπως τα λες μαλλον δεν ειναι ουτε ο Βρυζας ικανος για προεδρος του ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Photis »

DC έγραψε:Για κάνε το τάληρα ρε Φώτη.
Την τρίτη χρονιά (και τελευταία του Σάντος), τι πρωτοδίδαξε ο Ζαγοράκης και γιατί το έκανε με καθυστέριση 3 ετών;
Απλό, γιατί πριν είμασταν οικονομικά άπλες. Όμως την 3η χρονιά άρχισαν τα προβλήματα με τον πακτωλό χρημάτων που σκορπούσαν αλόγιστα στην τότε διοίκηση.Αυτό το ονόμασαν κακοδιαχείριση και αφού το ονόμασαν έτσι προσπάθησαν να μας κάνουν να το εμπεδώσουμε κιόλας. Άστο DC δε θέλω να επεκταθώ.Ας μείνουμε στα του Μπόλονι σε παρακαλώ.
:pano:
markos4
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από markos4 »

Ξερει κανεις ποσο ειναι το συμβολαιο του Μπολονι μαζι με την εφορια;
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από moican4 »

κοντά στα 900 χιλ..

ΥΓ. Διαβάστε όσοι θέλετε αυτό..

http://www.paokmania.gr/%CF%83%CF%84%CE ... E%BF%CE%BA
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”