Εντολες ποιου? Της διοικησης?moican4 έγραψε:Κανένας ΑΡΔ δεν κάνει του κεφαλιού του..
Εντολές εκτελούν...
László Bölöni
Re: László Bölöni
Re: László Bölöni
Αυτό ακριβώς είπεRizla έγραψε:Παλι δεν καταλαβαAle3 έγραψε:Γιώργος Χ. Γεωργιάδης
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE% ... E%B7%CF%82![]()
Τι σχεση εχει ο Γ.Χ με τον Μπολονι?
Η μηπως εννοεις οτι θελει τον Γ.Χ για προπονητη?!!!
Re: László Bölöni
Ναι!Rizla έγραψε:Εντολες ποιου? Της διοικησης?moican4 έγραψε:Κανένας ΑΡΔ δεν κάνει του κεφαλιού του..
Εντολές εκτελούν...
Re: László Bölöni
Και γιατι βαζει τους καφρους να το λενε στα ραδια και δεν του το λενε οι ιδιοι?
Η το ξερει ο Μπολονι και ελεγε @@ριες στην συνεντευξη?
Η το ξερει ο Μπολονι και ελεγε @@ριες στην συνεντευξη?
Re: László Bölöni
Αν είναι αλήθεια όλα τα παραπάνω, αρχίζω να καταλαβαίνω τι εννοούσε ο Λάζλο όταν ειπε ότι η φυγή του Ζαγοράκη ήταν πλήγμα.
Και θα φανεί (αν είναι αλήθεια ξαναλέω) και ποιοι πρόεδροι τα κάνουνε πλακάκια με αρδ και ποιοι στηρίζουν παίκτες και προπονητές στα δύσκολα.
Θα ξέρουμε μέχρι αύριο το μεσημέρι .....
Και θα φανεί (αν είναι αλήθεια ξαναλέω) και ποιοι πρόεδροι τα κάνουνε πλακάκια με αρδ και ποιοι στηρίζουν παίκτες και προπονητές στα δύσκολα.
Θα ξέρουμε μέχρι αύριο το μεσημέρι .....
Re: László Bölöni
Για πολλούς λόγους..Rizla έγραψε:Και γιατι βαζει τους καφρους να το λενε στα ραδια και δεν του το λενε οι ιδιοι?
Η το ξερει ο Μπολονι και ελεγε @@ριες στην συνεντευξη?
Οικονομικούς, επικοινωνιακούς και πολλούς άλλους που δεν είναι του παρόντος..
Καταλαβαίνεις ..
Re: László Bölöni
όταν θες να περάσεις μια γραμμή πρώτα την διοχετεύεις στον πελάτη που είμαστε εμείς βλέπεις αντιδράσεις και ΠΡΟΒΑΛΛΕΙΣ τις καταλληλες δικαιολογίες για να περάσεις την γραμμή όσο το δυνατό πιο ανώδυνα. Πρώτος μεγάλος διδάξαντας της τακτικής αυτής ήταν ο Ζαγοράκης (από την 3η χρονιά γιατί πριν τα λεφτά υπήρχαν και ταϊζαμε πολύ κόσμο).

Re: László Bölöni
Rizla έγραψε:Δεν θελω να σε πιστεψω και ειναι ξεκαθαρο αυτο..
Ουτε και εγω θελω να το πιστεψω αλλα ας μου εξηγησει καποιος πως ξεκινησε και απο που απορρεει ολη αυτη η ενορχηστρωμενη επιθεση-αμφισβητηση απο τους καραγκιοζηδες της δημοσιογραφιας στο προσωπο του προπονητη ....
Re: László Bölöni
Για κάνε το τάληρα ρε Φώτη.
Την τρίτη χρονιά (και τελευταία του Σάντος), τι πρωτοδίδαξε ο Ζαγοράκης και γιατί το έκανε με καθυστέριση 3 ετών;
Την τρίτη χρονιά (και τελευταία του Σάντος), τι πρωτοδίδαξε ο Ζαγοράκης και γιατί το έκανε με καθυστέριση 3 ετών;
Re: László Bölöni
Photis έγραψε:όταν θες να περάσεις μια γραμμή πρώτα την διοχετεύεις στον πελάτη που είμαστε εμείς βλέπεις αντιδράσεις και ΠΡΟΒΑΛΛΕΙΣ τις καταλληλες δικαιολογίες για να περάσεις την γραμμή όσο το δυνατό πιο ανώδυνα. Πρώτος μεγάλος διδάξαντας της τακτικής αυτής ήταν ο Ζαγοράκης (από την 3η χρονιά γιατί πριν τα λεφτά υπήρχαν και ταϊζαμε πολύ κόσμο).
Na 4 5 δικαιολογίες έτοιμα σερβιρισμένες από τους ΑΡΔΟι άνθρωποι του ΠΑΟΚ είναι ευκολονόητο πως δεν είναι ευχαριστημένοι από την φετινή πορεία της ομάδας. Στον Ρουμάνο τεχνικό καταλογίζεται η παταγώδης αποτυχία εντός συνόρων και το ότι δεν «κέρδισε» τους παίκτες και τα αποδυτήρια, κάτι που θεωρείται καθοριστικό στοιχείο στην λήψη της απόφασης για την παραμονή του ή όχι και την νέα χρονιά. Η έλλειψη πειθαρχίας μέσα στην ομάδα είναι άλλος παράγοντας που χρεώνεται στα αρνητικά της θητείας του, όπως, επίσης και ο παρορμητικός χαρακτήρας του με τις τρεις αποβολές του από τον πάγκο, αλλά και οι δηλώσεις του τύπου «μένω… φεύγω» κατά την διάρκεια της σεζόν.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: László Bölöni
eorptol έγραψε:Λες και έχουν πάρει γραμμή οι μπουρδελορεπορτερπαραγωγοι ακόμη και ο δημοπουλος τώρα κραζει μπολονι
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
7 λεπτά με το ρολόϊ άκουσα και άλλαξε 5 φορές την αρχική του θέση.
Χώρια το επίπεδο . 0 .
ΥΓ. Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που ακούνε τσιφτετέλια από το πρωί μέχρι το βράδυ ? Είναι δυνατόν ?
Αλλά θα με πεις , εδώ κάποιοι ψηφίζουν ακόμα Σαμαρά και ΠΑΣΟΚ , το τσιφτετέλι(εναρμονισμένο και με ΠΑΟΚ μάλιστα) σε πείραξε ?
Re: László Bölöni
Εξηγησε μου σε πμ αν δεν θες να ποσταρεις.moican4 έγραψε:Για πολλούς λόγους..Rizla έγραψε:Και γιατι βαζει τους καφρους να το λενε στα ραδια και δεν του το λενε οι ιδιοι?
Η το ξερει ο Μπολονι και ελεγε @@ριες στην συνεντευξη?
Οικονομικούς, επικοινωνιακούς και πολλούς άλλου που δεν είναι του παρόντος..
Για ποδοσφαιρο μιλαμε οχι για πολιτικη...Αλλα και ετσι να ειναι ο Μπολονι δεν θα ηταν ενημερωμενος?
Αν ειναι ετσι οπως τα λες μαλλον δεν ειναι ουτε ο Βρυζας ικανος για προεδρος του ΠΑΟΚ.Photis έγραψε:όταν θες να περάσεις μια γραμμή πρώτα την διοχετεύεις στον πελάτη που είμαστε εμείς βλέπεις αντιδράσεις και ΠΡΟΒΑΛΛΕΙΣ τις καταλληλες δικαιολογίες για να περάσεις την γραμμή όσο το δυνατό πιο ανώδυνα. Πρώτος μεγάλος διδάξαντας της τακτικής αυτής ήταν ο Ζαγοράκης (από την 3η χρονιά).
Re: László Bölöni
Απλό, γιατί πριν είμασταν οικονομικά άπλες. Όμως την 3η χρονιά άρχισαν τα προβλήματα με τον πακτωλό χρημάτων που σκορπούσαν αλόγιστα στην τότε διοίκηση.Αυτό το ονόμασαν κακοδιαχείριση και αφού το ονόμασαν έτσι προσπάθησαν να μας κάνουν να το εμπεδώσουμε κιόλας. Άστο DC δε θέλω να επεκταθώ.Ας μείνουμε στα του Μπόλονι σε παρακαλώ.DC έγραψε:Για κάνε το τάληρα ρε Φώτη.
Την τρίτη χρονιά (και τελευταία του Σάντος), τι πρωτοδίδαξε ο Ζαγοράκης και γιατί το έκανε με καθυστέριση 3 ετών;
Re: László Bölöni
κοντά στα 900 χιλ..
ΥΓ. Διαβάστε όσοι θέλετε αυτό..
http://www.paokmania.gr/%CF%83%CF%84%CE ... E%BF%CE%BA
ΥΓ. Διαβάστε όσοι θέλετε αυτό..
http://www.paokmania.gr/%CF%83%CF%84%CE ... E%BF%CE%BA