Εσύ έβγαλες το ίδιο συμπέρασμα για τον Χαβό στον ίδιο καιρό. Και νωρίτερα έβγαλες άλλο συμπέρασμα για τον Δερμιτζάκη σε ακόμα λιγότερο χρόνο. Και νωρίτερα έβγαλες συμπέρασμα για τον Μπερέτα σε ακόμα λιγότερο χρόνο.Karelias έγραψε:Ασε το παλικάρι ρε συ καταραμένε στον πόνο του. Ο γκαϊλές του είναι ο Μπόλονι που έχει την ίδια προσφορά με τον Δερμιτζάκη και τον Χάβο λέμε. Σε 10 μήνες έβγαλε συμπέρασμα για το αν κάνει ή όχι δουλειά στον ΠΑΟΚ. Λαλαλα να ένα μήλο.
Χμμμ,.. Αντικειμενικότητα, ε;