László Bölöni

Άβαταρ μέλους
vasilis.A
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:56

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από vasilis.A »

ελληνας προπονητης ανταξιος του Λαζλο δεν υπαρχει...ελληνας προπονητης αξιος για την ΠΑΟΚΑΡΑ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...οι μαθητευομενοι μαγοι και οι διαχειριστες μας τελειωσαν...εμεις θελουμε καποιον που θα κανει το γεωργιαδη βιερι,τον μπαλαφα κοντρερας,να νικαει τους παντες και στην ευρωπη να ειμαστε μονο εμεις...αντε και η μπαρτσα...
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: ΑΕΚ-Π.Α.Ο.Κ 16/5-20:00,NS

Δημοσίευση από Maximus »

kataramenos5 έγραψε:Αντίθετα τη χρονιά Σάντος που δεν παίξαμε Ευρώπη η ομάδα συνέχισε πολύ καλύτερα σε β' γύρο ,διεκδίκησε πρωτάθλημα και στα play off ήταν ακόμα φρέσκια.Άρα τα παραπάνω παιχνίδια είναι που κάνουν τη διαφορά και όχι τόσο η διαφορά των 2 προπονητών.
+1926

Το έγραψε και ο Olivares πριν το παιχνίδι με τον βάζελο. Η ομάδα θα παίξει αυτή τη βδομάδα το 51ο ή 52ο παιχνίδι σε μία σεζόν (δεν θυμαμαι καλα), κάτι που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στο παρελθόν για τον ΠΑΟΚ ...

Αρα τι να λεμε για διπλές πορείες σε Ελλαδα-Ευρωπη και για φρεσκαδα στα πλει οφ?!
Τσάμπα λόγια...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106602
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Συμφωνώ.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

κάτι που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στο παρελθόν για τον ΠΑΟΚ ...
Γιατί έχω την εντύπωση ότι και πέρσι παίξαμε ακριβώς τόσα παιχνίδια;;;
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από slidar »

Η ομαδα ειναι φυσιολογικο να ειναι κουρασμενη και να μην εχει απαιτουμενη φρεσκαδα.

Τα παιχνιδια ηταν πολλα και το ροστερ μας αποτελειται κατα 80% απο παιχτες προχωρημενης ηλικιας.

Επεισης ολη την χρονια παιζουν οι ιδιοι και οι ιδιοι .

Καταντησαμε λογω μη ποιοτικων λυσεων και μικρου ροστερ να χρειαζεται πχ ο γκαρσια να παιζει με το καθε κωλοχωρι με αποτελεσμα να εχει σκασει ( καθως και αλλοι παιχτες) και μετα απο το 60-65 να φτυνει πνευμονι...
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από karl »

Οποια ελπίδα γεννήθηκε φέτος με το που ξεκίνησε η σαιζόν είχε να κάνει με το ότι ανέλαβε τα ηνία της ομάδας ένας προπονητής. Όλες οι πρώτες αντιδράσεις πέρσι τον Ιούνιο ήταν περίπου του στιλ: "Επιτέλους ένα κανονικός προπονητής."

E λοιπόν - αυτό ισχύει και σήμερα, και με το παραπάνω. Καλύτερα δείγματα γραφής με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα μονο στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας ανήκουν.

Bölöni και ξερό ψωμί.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Argonaut4 έγραψε:Gika γερα.....αλλα σταμάτα να τραβας του Μπόλονι τα μαλλιά. :nairepaok: :mrgreen: :lol:
Συγγνώμη.. Τον αδίκησα. Η εικόνα της ομάδας δείχνει ολοφάνερα πως έκανα λάθος. :evil:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Photis »

Λάζλο στα play off τα έκανες ΣΚΑΤΑ!!!!Σήμερα ειδικά ξεπέρασες τον εαυτό σου με την χρησιμοποίηση του Λίνο. Εύγε...Και χάννεις και το δίκιο σου γιατί για όλα φταίει η διοίκηση και όχι εσύ.
:pano:
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Στο καλό και να ΜΗΝ μας γράφεις κύριε Μπόλονι.
Σε παρακαλώ , πάρε μαζί σου και τον Φωτάκι , τεριάζει στο στιλ που παίζεις.
:redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Ale3 »

Καλύτερα να μασάμε παρά να μιλάμε....
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από slidar »

Ξεκολατε με τον προπονητη. Αιντε

Ειναι ο τελευταιος που φταιει. ΞΕΚΟΛΑΤΕ
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Photis έγραψε:Λάζλο στα play off τα έκανες ΣΚΑΤΑ!!!!Σήμερα ειδικά ξεπέρασες τον εαυτό σου με την χρησιμοποίηση του Λίνο. Εύγε...Και χάννεις και το δίκιο σου γιατί για όλα φταίει η διοίκηση και όχι εσύ.
:pano:
Ενώ στο πρωτάθλημα....

Τώρα που το σκέφτομαι, ειδικά στη Λιβαδειά.. ;)
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από trel@menos »

δηλαδη ρε μαγκες τι να εκανε σημερα? να μπλοκαρε αυτος τη μπαλα? η να εμπαινε να παιξει οταν μειναμε με 9?
οχου πια φτανει. ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ. μετα απο καθε ηττα φτεει ο προπονητης. ποσο αρρωστοι ειμαστε ρε πουστη μου? γουσταρουμε μπερετες μου φαινεται. ο σερ αλεξ στη γιουναιτεντ 7 χρονια εκανε να παρει τιτλο κι απο τοτε τους παει ολους μαμιωμντας. εμεις εναν γαμημενο χρονο δεν μπορουμε να κανουμε υπομονη.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

slidar έγραψε:Ξεκολατε με τον προπονητη. Αιντε

Ειναι ο τελευταιος που φταιει. ΞΕΚΟΛΑΤΕ
Μπορείς να μου πεις ποιος έβαλε τον Χαλκιά, τον Λϊνο, τον Φωτάκη, τον Κλάους και τον Γεωργιάδη βασικούς; Μπορείς να μου πεις ποιος άφησε Γκαρσία και Φωτάκη που και δεν παίζανε και ήτανε μέσα στα νεύρα από το πρώτο ημίχρονο, ελεύθερους στον αγωνιστικό χώρο; Μπορείς να μου πεις ποιος δούλεψε αυτούς τους φοβερούς συνδιασμούς στην επίθεση και αυτή την αμυντική λειτουργία; Να προσθέσω και την άψογη κυκλοφορία της μπάλας. Από ατυχία χάσαμε μωρέ... Ή μήπως έβλεπα άλλο ματς..;;;

Για αυτήν την εικόνα αυτός φταίει πιο πολύ από όλους.
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από niks »

δεν περιμένουμε καλυτερα να περάσει και το τελευταίο μάτς;

υγ. ποιοι θα παιξουν κεντρο ;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”