László Bölöni
Re: László Bölöni
ελληνας προπονητης ανταξιος του Λαζλο δεν υπαρχει...ελληνας προπονητης αξιος για την ΠΑΟΚΑΡΑ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...οι μαθητευομενοι μαγοι και οι διαχειριστες μας τελειωσαν...εμεις θελουμε καποιον που θα κανει το γεωργιαδη βιερι,τον μπαλαφα κοντρερας,να νικαει τους παντες και στην ευρωπη να ειμαστε μονο εμεις...αντε και η μπαρτσα...
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: ΑΕΚ-Π.Α.Ο.Κ 16/5-20:00,NS
+1926kataramenos5 έγραψε:Αντίθετα τη χρονιά Σάντος που δεν παίξαμε Ευρώπη η ομάδα συνέχισε πολύ καλύτερα σε β' γύρο ,διεκδίκησε πρωτάθλημα και στα play off ήταν ακόμα φρέσκια.Άρα τα παραπάνω παιχνίδια είναι που κάνουν τη διαφορά και όχι τόσο η διαφορά των 2 προπονητών.
Το έγραψε και ο Olivares πριν το παιχνίδι με τον βάζελο. Η ομάδα θα παίξει αυτή τη βδομάδα το 51ο ή 52ο παιχνίδι σε μία σεζόν (δεν θυμαμαι καλα), κάτι που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στο παρελθόν για τον ΠΑΟΚ ...
Αρα τι να λεμε για διπλές πορείες σε Ελλαδα-Ευρωπη και για φρεσκαδα στα πλει οφ?!
Τσάμπα λόγια...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: László Bölöni
Γιατί έχω την εντύπωση ότι και πέρσι παίξαμε ακριβώς τόσα παιχνίδια;;;κάτι που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ στο παρελθόν για τον ΠΑΟΚ ...
Re: László Bölöni
Η ομαδα ειναι φυσιολογικο να ειναι κουρασμενη και να μην εχει απαιτουμενη φρεσκαδα.
Τα παιχνιδια ηταν πολλα και το ροστερ μας αποτελειται κατα 80% απο παιχτες προχωρημενης ηλικιας.
Επεισης ολη την χρονια παιζουν οι ιδιοι και οι ιδιοι .
Καταντησαμε λογω μη ποιοτικων λυσεων και μικρου ροστερ να χρειαζεται πχ ο γκαρσια να παιζει με το καθε κωλοχωρι με αποτελεσμα να εχει σκασει ( καθως και αλλοι παιχτες) και μετα απο το 60-65 να φτυνει πνευμονι...
Τα παιχνιδια ηταν πολλα και το ροστερ μας αποτελειται κατα 80% απο παιχτες προχωρημενης ηλικιας.
Επεισης ολη την χρονια παιζουν οι ιδιοι και οι ιδιοι .
Καταντησαμε λογω μη ποιοτικων λυσεων και μικρου ροστερ να χρειαζεται πχ ο γκαρσια να παιζει με το καθε κωλοχωρι με αποτελεσμα να εχει σκασει ( καθως και αλλοι παιχτες) και μετα απο το 60-65 να φτυνει πνευμονι...
Re: László Bölöni
Οποια ελπίδα γεννήθηκε φέτος με το που ξεκίνησε η σαιζόν είχε να κάνει με το ότι ανέλαβε τα ηνία της ομάδας ένας προπονητής. Όλες οι πρώτες αντιδράσεις πέρσι τον Ιούνιο ήταν περίπου του στιλ: "Επιτέλους ένα κανονικός προπονητής."
E λοιπόν - αυτό ισχύει και σήμερα, και με το παραπάνω. Καλύτερα δείγματα γραφής με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα μονο στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας ανήκουν.
Bölöni και ξερό ψωμί.
E λοιπόν - αυτό ισχύει και σήμερα, και με το παραπάνω. Καλύτερα δείγματα γραφής με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα μονο στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας ανήκουν.
Bölöni και ξερό ψωμί.
Re: László Bölöni
Συγγνώμη.. Τον αδίκησα. Η εικόνα της ομάδας δείχνει ολοφάνερα πως έκανα λάθος.Argonaut4 έγραψε:Gika γερα.....αλλα σταμάτα να τραβας του Μπόλονι τα μαλλιά.![]()
![]()
Re: László Bölöni
Λάζλο στα play off τα έκανες ΣΚΑΤΑ!!!!Σήμερα ειδικά ξεπέρασες τον εαυτό σου με την χρησιμοποίηση του Λίνο. Εύγε...Και χάννεις και το δίκιο σου γιατί για όλα φταίει η διοίκηση και όχι εσύ.

- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: László Bölöni
Στο καλό και να ΜΗΝ μας γράφεις κύριε Μπόλονι.
Σε παρακαλώ , πάρε μαζί σου και τον Φωτάκι , τεριάζει στο στιλ που παίζεις.

Σε παρακαλώ , πάρε μαζί σου και τον Φωτάκι , τεριάζει στο στιλ που παίζεις.
Re: László Bölöni
Ενώ στο πρωτάθλημα....Photis έγραψε:Λάζλο στα play off τα έκανες ΣΚΑΤΑ!!!!Σήμερα ειδικά ξεπέρασες τον εαυτό σου με την χρησιμοποίηση του Λίνο. Εύγε...Και χάννεις και το δίκιο σου γιατί για όλα φταίει η διοίκηση και όχι εσύ.
Τώρα που το σκέφτομαι, ειδικά στη Λιβαδειά..
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: László Bölöni
δηλαδη ρε μαγκες τι να εκανε σημερα? να μπλοκαρε αυτος τη μπαλα? η να εμπαινε να παιξει οταν μειναμε με 9?
οχου πια φτανει. ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ. μετα απο καθε ηττα φτεει ο προπονητης. ποσο αρρωστοι ειμαστε ρε πουστη μου? γουσταρουμε μπερετες μου φαινεται. ο σερ αλεξ στη γιουναιτεντ 7 χρονια εκανε να παρει τιτλο κι απο τοτε τους παει ολους μαμιωμντας. εμεις εναν γαμημενο χρονο δεν μπορουμε να κανουμε υπομονη.
οχου πια φτανει. ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ. μετα απο καθε ηττα φτεει ο προπονητης. ποσο αρρωστοι ειμαστε ρε πουστη μου? γουσταρουμε μπερετες μου φαινεται. ο σερ αλεξ στη γιουναιτεντ 7 χρονια εκανε να παρει τιτλο κι απο τοτε τους παει ολους μαμιωμντας. εμεις εναν γαμημενο χρονο δεν μπορουμε να κανουμε υπομονη.
Re: László Bölöni
Μπορείς να μου πεις ποιος έβαλε τον Χαλκιά, τον Λϊνο, τον Φωτάκη, τον Κλάους και τον Γεωργιάδη βασικούς; Μπορείς να μου πεις ποιος άφησε Γκαρσία και Φωτάκη που και δεν παίζανε και ήτανε μέσα στα νεύρα από το πρώτο ημίχρονο, ελεύθερους στον αγωνιστικό χώρο; Μπορείς να μου πεις ποιος δούλεψε αυτούς τους φοβερούς συνδιασμούς στην επίθεση και αυτή την αμυντική λειτουργία; Να προσθέσω και την άψογη κυκλοφορία της μπάλας. Από ατυχία χάσαμε μωρέ... Ή μήπως έβλεπα άλλο ματς..;;;slidar έγραψε:Ξεκολατε με τον προπονητη. Αιντε
Ειναι ο τελευταιος που φταιει. ΞΕΚΟΛΑΤΕ
Για αυτήν την εικόνα αυτός φταίει πιο πολύ από όλους.
Re: László Bölöni
δεν περιμένουμε καλυτερα να περάσει και το τελευταίο μάτς;
υγ. ποιοι θα παιξουν κεντρο ;
υγ. ποιοι θα παιξουν κεντρο ;