αρε λαζλο τι τους....μας...εκανες
καλα ρε αντι να πατε να χωσετε κανα......νι ή να χωσετε την χουφτα σας καθεστε και προσπαθητε να αποδιξετε ποιος μπορει να κανει την καλυτερη ποδοσφαιρικη αναλυση και ποιος ή τι φταιει;;
μολις η ομαδα βρει εναν συγκεκριμενο παικτη με συγκεκριμενα αγωνιστικα χαρακτηριστηκα καπου εκει στο κεντρο της αμυνας ολα θα διωρθοθουν
τι ειναι το τοσο δυσκολο και αρχιζετε..... αυτος τοτε ειναι καλος και τοτε δεν ειναι καλος
οταν η ομαδα ετσι και οταν η ομαδα τοτε γιουβετσι
επιθετικα με τους παικτες και τους οχι και τοσο αμαν αμαν η ομαδα αναπτυσετε σωστα με καλη κατοχη και καλους συνδιασμους.....και οποιος περιμενει αυτο να γινετε σε καθε παιχνιδι καλυτερα να βλεπει μονο την μπαρτσα.....
ενας παικτης χρειαζετε ...κατι σαν τον κοντρερας αλλα με μεγαλυτερη δυναμη (κατι σαν λουσιο) για να σφιξει μεσοαμυντικα και να εχει καλυτερη συνοχη(καθοδηγιση) και ολα θα πανε καλα
σχεδον ολα τα γκολ τα φαγαμε σε πρωτο χρονο εκδηλωσεις αντεπιθεσης εκτος απο 3-4 νομιζω οπου οι παικτες πετουσαν αετο
εκτος απο τον γαυρο δεν νομιζω να φαγαμε γκολ απο οργανωμενη επιθεση δηλ.τα γκολ που βαλαμε εμεις π.χ. στην αεκ (3-0) δεν νομιζω οτι μας τα εκανε κανεις
επισης ειμαι αντιθετος οτι ο προπονητης πρεπει να κριθει τωρα.....δεν εχει νοιμα να τον κρινουμε αν βγουμε πρωτοι στα πλαυ οφ με αυτες τις ομαδες ενω εχουμε στο μιαλο μας εμφανισεις οπως μεσα στην ρουμπιν ή μεσα στην τοττεναμ.....θελω να πω οτι χρειαζετε μεγαλυτερη γκαμα αγωνων και μαλιστα καλων και δυνατων αγωνων
δηλ. εαν πω τωρα οτι επιδη βγηκα 2ος η 3ος η 4ος στα πλαυ οφ και τον κρατισουμε και του χρονου ξανα μανα στους ομιλους κανουμε την ιδια η και καλυτερη πορεια δεν θα ειναι μαλ@κια η τωρινη μου η κριση;;;
μεχρι στιγμης αυτο που βλεπω σε γενικες γραμμες ειναι οτι η ομαδα πεζει αρκετα ποιο γρηγορα εχει καλυτερη κατοχη και καλυτερους αυτοματισμους
και φυσικα αυτη ειναι η προσωπικη μου γνωμη και η οποια ομοιοτητα με προσωπα και καταστασεις ειναι εντελως τυχαια γιατι ΠΑΟΚ εισαι και ξερω ΄γω ξερω΄γω

ΣΕ ΛΕΩ