László Bölöni

Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Photis »

Armagedonas έγραψε:Πάντως Ζαγοράκης και Μπόλονι πέτυχαν το ακατόρθωτο

ΧΘΕΣ παρα πολύς κόσμος(ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΑΜΕΣΑ),ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ να δούμε το ματς

ίσως για πρώτη φορά στη ζωή μας.....
(για να είμαι ειλικρινής είδα 10 λεπτά και μετά προτίμησα να δω ειδήσεις από τον Στραβελάκη!!!!!)
Αυτό είναι μια θλιβερή αλήθεια,αλλά δεν φταίει ο προπονητής για αυτό φίλε μου. Με αυτά τα υλικά αυτό το φαγητό σου φτιάχνει..
:pano:
Άβαταρ μέλους
vasilis.A
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:56

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από vasilis.A »

Armagedonas έγραψε:Πάντως Ζαγοράκης και Μπόλονι πέτυχαν το ακατόρθωτο

ΧΘΕΣ παρα πολύς κόσμος(ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΑΜΕΣΑ),ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ να δούμε το ματς

ίσως για πρώτη φορά στη ζωή μας.....
(για να είμαι ειλικρινής είδα 10 λεπτά και μετά προτίμησα να δω ειδήσεις από τον Στραβελάκη!!!!!)
φιλε μου το ισιγαρο το εκοψα τον ΠΑΟΚ ποτε...οσο χαλια και να ειμαστε,αδιαφοροι,με μπαλαφα η αδραλα η μικι κουιν εγω εκεινο το 90λεπτο παιρνω την δοση μου...εδω και 39 χρονια...ο Μπολονι ειναι η μοναδικη μας, αν τον στηριξουν με πραξεις, ελπιδα για ενα καλυτερο αυριο...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Σοβαρές αξιολογήσεις μόνον στα play-off. Αυτά τα παιχνίδια δεν προσφέρονται.
Άβαταρ μέλους
rouki
Δημοσιεύσεις: 1655
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 11:38

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από rouki »

Κι εγώ συμφωνώ, αλλά απο όλα αυτά βλέπω, ότι ΚΑΙ ο Μπόλονι δεν εμπιστεύεται σε πολλούς παίχτες μας θέσι στην πρώτη ενδεκάδα και απο αυτό συμπεραίνω, ότι απλούστατα το ρόστερ μας είναι για τα πανηγύρια (δεν θέλω να χρησιμοποιήσω σκληρότερες εκφράσεις).
:(
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

rouki έγραψε:απλούστατα το ρόστερ μας είναι για τα πανηγύρια .

Enough said.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Σοβαρές αξιολογήσεις μόνον στα play-off. Αυτά τα παιχνίδια δεν προσφέρονται.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

δίκιο έχουμε να γκρινιάζουμε, αλλά τι να πει και ο Ατρόμητος που από ένα λάθος του Ζουέλα, έχασε το παιχνίδι;
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Photis »

vasilis.A έγραψε:
Armagedonas έγραψε:Πάντως Ζαγοράκης και Μπόλονι πέτυχαν το ακατόρθωτο

ΧΘΕΣ παρα πολύς κόσμος(ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΑΜΕΣΑ),ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ να δούμε το ματς

ίσως για πρώτη φορά στη ζωή μας.....
(για να είμαι ειλικρινής είδα 10 λεπτά και μετά προτίμησα να δω ειδήσεις από τον Στραβελάκη!!!!!)
φιλε μου το ισιγαρο το εκοψα τον ΠΑΟΚ ποτε...οσο χαλια και να ειμαστε,αδιαφοροι,με μπαλαφα η αδραλα η μικι κουιν εγω εκεινο το 90λεπτο παιρνω την δοση μου...εδω και 39 χρονια...ο Μπολονι ειναι η μοναδικη μας, αν τον στηριξουν με πραξεις, ελπιδα για ενα καλυτερο αυριο...
Πολλά ++++++++++++++++++.
:pano:
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Είσαι μεγάλος αλήτης !
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sick Bastard »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Σοβαρές αξιολογήσεις μόνον στα play-off. Αυτά τα παιχνίδια δεν προσφέρονται.
Μια χαρά προσφέρονται.
Αξιολογείς τη συνολική θέληση της ομάδας και την ετοιμότητά της. Και στα δύο, μισό μήνα τώρα, γράφει μείον.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από guardian4 »

Και τον μουρινιο να φερεις με την εντεκαδα που μας αφησαν ορισμενοι Ζαγορακιδες,
ειναι δυσκολο να παρεις νικη στο τελος της σεζον που ειναι ολοι κουρασμενοι.
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Πιπέρι..
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από guardian4 »

Ενω εσυ πας πισω.
Πριονιστη καρεκλων.. . :evil: :lol:
Άβαταρ μέλους
stami paoktsis
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
Τοποθεσία: καρδίτσα

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από stami paoktsis »

Είναι αλήθεια ότι παίκτης του ΠΑΟΚ ερωτηθείς από την διοίκηση και τον προπονητή, ποιος φταίει για τις κακές εμφανίσεις της ομάδας στα φιλικά του καλοκαιριού είπε....ο Κόουτς;

:?: Περίεργο δεν είναι που ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης δεν εξέφρασε θετικά σχόλια ΠΟΤΕ για τον Μπόλονι;

:yellowcard: Κόουτς άσε της δηλώσεις και κοίτα να βγάλεις τον ΠΑΟΚ 1ο στα playofs;
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

László Bölöni

Δημοσίευση από eorptol »

Γιατι να εκφράσουν καλη η κακή γνώμη για τον μπολονι ; Τι είναι κριτικη επιτροπη ; Να κάνουν την δουλεια τους που δεν ειναι να σχολιάζουν τον προπονητη τους .....


ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”