Αυτό είναι μια θλιβερή αλήθεια,αλλά δεν φταίει ο προπονητής για αυτό φίλε μου. Με αυτά τα υλικά αυτό το φαγητό σου φτιάχνει..Armagedonas έγραψε:Πάντως Ζαγοράκης και Μπόλονι πέτυχαν το ακατόρθωτο
ΧΘΕΣ παρα πολύς κόσμος(ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΑΜΕΣΑ),ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ να δούμε το ματς
ίσως για πρώτη φορά στη ζωή μας.....
(για να είμαι ειλικρινής είδα 10 λεπτά και μετά προτίμησα να δω ειδήσεις από τον Στραβελάκη!!!!!)
László Bölöni
Re: László Bölöni
Re: László Bölöni
φιλε μου το ισιγαρο το εκοψα τον ΠΑΟΚ ποτε...οσο χαλια και να ειμαστε,αδιαφοροι,με μπαλαφα η αδραλα η μικι κουιν εγω εκεινο το 90λεπτο παιρνω την δοση μου...εδω και 39 χρονια...ο Μπολονι ειναι η μοναδικη μας, αν τον στηριξουν με πραξεις, ελπιδα για ενα καλυτερο αυριο...Armagedonas έγραψε:Πάντως Ζαγοράκης και Μπόλονι πέτυχαν το ακατόρθωτο
ΧΘΕΣ παρα πολύς κόσμος(ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΑΜΕΣΑ),ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ να δούμε το ματς
ίσως για πρώτη φορά στη ζωή μας.....
(για να είμαι ειλικρινής είδα 10 λεπτά και μετά προτίμησα να δω ειδήσεις από τον Στραβελάκη!!!!!)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106617
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: László Bölöni
Κι εγώ συμφωνώ, αλλά απο όλα αυτά βλέπω, ότι ΚΑΙ ο Μπόλονι δεν εμπιστεύεται σε πολλούς παίχτες μας θέσι στην πρώτη ενδεκάδα και απο αυτό συμπεραίνω, ότι απλούστατα το ρόστερ μας είναι για τα πανηγύρια (δεν θέλω να χρησιμοποιήσω σκληρότερες εκφράσεις).

- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106617
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: László Bölöni
ΑποστόληςΑ έγραψε:Σοβαρές αξιολογήσεις μόνον στα play-off. Αυτά τα παιχνίδια δεν προσφέρονται.
Re: László Bölöni
δίκιο έχουμε να γκρινιάζουμε, αλλά τι να πει και ο Ατρόμητος που από ένα λάθος του Ζουέλα, έχασε το παιχνίδι;
Re: László Bölöni
Πολλά ++++++++++++++++++.vasilis.A έγραψε:φιλε μου το ισιγαρο το εκοψα τον ΠΑΟΚ ποτε...οσο χαλια και να ειμαστε,αδιαφοροι,με μπαλαφα η αδραλα η μικι κουιν εγω εκεινο το 90λεπτο παιρνω την δοση μου...εδω και 39 χρονια...ο Μπολονι ειναι η μοναδικη μας, αν τον στηριξουν με πραξεις, ελπιδα για ενα καλυτερο αυριο...Armagedonas έγραψε:Πάντως Ζαγοράκης και Μπόλονι πέτυχαν το ακατόρθωτο
ΧΘΕΣ παρα πολύς κόσμος(ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΝΑΜΕΣΑ),ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ να δούμε το ματς
ίσως για πρώτη φορά στη ζωή μας.....
(για να είμαι ειλικρινής είδα 10 λεπτά και μετά προτίμησα να δω ειδήσεις από τον Στραβελάκη!!!!!)
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: László Bölöni
Μια χαρά προσφέρονται.ΑποστόληςΑ έγραψε:Σοβαρές αξιολογήσεις μόνον στα play-off. Αυτά τα παιχνίδια δεν προσφέρονται.
Αξιολογείς τη συνολική θέληση της ομάδας και την ετοιμότητά της. Και στα δύο, μισό μήνα τώρα, γράφει μείον.
Re: László Bölöni
Και τον μουρινιο να φερεις με την εντεκαδα που μας αφησαν ορισμενοι Ζαγορακιδες,
ειναι δυσκολο να παρεις νικη στο τελος της σεζον που ειναι ολοι κουρασμενοι.
ειναι δυσκολο να παρεις νικη στο τελος της σεζον που ειναι ολοι κουρασμενοι.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
- stami paoktsis
- Δημοσιεύσεις: 61
- Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 08:43
- Τοποθεσία: καρδίτσα
Re: László Bölöni
Είναι αλήθεια ότι παίκτης του ΠΑΟΚ ερωτηθείς από την διοίκηση και τον προπονητή, ποιος φταίει για τις κακές εμφανίσεις της ομάδας στα φιλικά του καλοκαιριού είπε....ο Κόουτς;
Περίεργο δεν είναι που ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης δεν εξέφρασε θετικά σχόλια ΠΟΤΕ για τον Μπόλονι;
Κόουτς άσε της δηλώσεις και κοίτα να βγάλεις τον ΠΑΟΚ 1ο στα playofs;
László Bölöni
Γιατι να εκφράσουν καλη η κακή γνώμη για τον μπολονι ; Τι είναι κριτικη επιτροπη ; Να κάνουν την δουλεια τους που δεν ειναι να σχολιάζουν τον προπονητη τους .....
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ