László Bölöni

Άβαταρ μέλους
vasilis.A
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:56

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από vasilis.A »

ακριβως αυτο...παλι βουβη επικοινωνιακη πολιτικη και ασε τον κοουτς να πολεμα μονος του...
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6480
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Parolos »

DC έγραψε:
Maximus έγραψε:Τελικά η δημιουργία μίας νενανικής ομάδας από το μηδέν είναι μία ουτοπία, ένα ανέφικτό όνειρο ή μήπως μπορεί να γίνει πραγματικότητα, αλλά εμείς μάλλον δεν θα έχουμε την υπομονή να το δουμε να γινεται?
Το 2ο μάστορα.
Εμείς εδώ ξέρουμε τα πάντα και είμαστε τα πάντα. Είμαστε πρόεδροι, προπονητές, παίκτες, μάνατζερς, σκάουτερς, λογιστές, δικαστές κλπ.
Νεανική ομάδα και υπομονή.. μάλιστα..
Μόνο που το χτίσιμο νεανικής ομάδας που λέτε, δε γίνεται κατ'ανάγκη και με το στανιό λόγω οικονομικών προβλημάτων, αλλά με προγραμματισμό και μπόλιασμα των νέων δίπλα σε σωστούς παίχτες (βλ. Μαλεζά δίπλα σε Κόνδορα, & βλ. λειτουργία ευρωπαικών ομάδων).
Ρίχνοντας μέσα στα λιοντάρια ξαφνικά 7 πιτσιρίκια σε μια χρονιά (αναγκαστικά), δε μπορείς να το βαφτίσεις επένδυση στα νιάτα. Το είπε κι ο Μπολόνι τον Αύγουστο.
Να θυμήσω τα "μωρά του Κωστίκου" μήπως και που κατέληξαν?

Όταν μπορούσες στις χρονιές Σάντος να δημιουργήσεις 2-3 παίχτες, καθώς είχες παίχτες προσωπικότητες να το κάνεις, εσύ έστελνες Αθανασιάδη-Γεωργίου κλπ δανεικούς για να πάρεις στη θέση τους Εντίνιο-Φιλομένο-Σαββίνι..

Οπότε μη περιμένετε να δεχτώ ξαφνικά τώρα οτι προσπαθούμε να δημιουργήσουμε νεανική ομάδα, γιατί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.. Προβατίσιο χάιδεμα αυτιών μου φαίνεται παρά επένδυση στα νιάτα..
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sick Bastard »

μας λεγανε για ταλενταρες στις ακαδημιες οτι γινεται φοβερη δουλεια κτλ
που ειναι ρε παιδια αυτη η φοβερη δουλεια??
ερχεται ο μπολονι που θεωρειται οτι ειναι προπονητης που δινει ευκαιριες στους νεους και δεν εχει εμπιστευτει κανεναν

βγηκε κανενας γιαννιωτας μεχρι τωρα?
κανενας σαν τον κλωναριδη της ΑΕΚ βγηκε??

ακουμε ο ΠΑΟΚ εχει πολλα ταλεντα
ποιος ξεχωριζει ομως αν ρωτησεις θα σου πουνε ε οοολοι..
ολοι εχουν ταλεντο

ενω τσακ πεταγεται ο κλωναριδης στην ΑΕΚ και ειναι οντως ταλεντο
Μην τρελένεσαι ρε αδερφέ, σιγά τώρα μην κλάσουμε απ τον γιαννώτα και τον κλωναρίδη.
Άσε να δούμε τι θα κάνουν οι παίχτες που αναφέρεις κι έχεις πάθει πλάκα, ούτε 5 ματς δεν έχουν παίξει, ολόκληρα.
Αμέσως να ρίξουμε τους δικούς μας και να ανεβάσουμε τα σκουλήκια των άλλων.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29742
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από sourmenetes »

KilledByDeath_4 έγραψε:το μεγαλυτερο εγκλημα ειναι να φυγει ο Λαζλο και επειδη εχουν φαγωθει με την παρτυ του πολλοι ακομα και στην διοικηση μεσα ας το καταλαβουν καλα οτι κατι δωνηδες και λοιποι βλαχοι δεν θα προλαβουν καν να πατησουν στα γραφεια της ΠΑΕ.
ο κοσμος θελει υγεια,διαφανεια,ειλικρινια αν εχεις αυτες της βασικες αρχες εχεις και την στηριξη στο οποιο πλανο ανασυγκροτησης του αγωνιστικου τομεα. Για μενα το ιδανικο ειναι Λαζλο προπονητης, 3-4 ΚΑΛΟΙ ξενοι ( συν γκαρσια-Λαζαρ ) + φωτακη+μαλεζα+κλαους 2-3 ακομα λυσεις ελληνες με εμπειρια και οι υπολοιποι πιτσιρικαδες απο τις ακαδημιες (συμπεριλαμβανονται φυσικα Κατσικα,Σταφ,Αποστολο.-Γιαννου).Ενα τετοιο εγχειρημα εκτος απο τους 3 αξονες που ειπαμε οτι πρπει να εχει η διοικηση θελει ΚΑΛΟ προπονητη και αψογη λειτουργια των ακαδημιων.Ας τα κανουν και μετα κρινουμε τι κοσμο εχουμε και αν φταιει παλι αυτος πριν κατι γινει κιολας.
Θα αντεξουμε οι περισσοτεροι σε κανενα χαστουκι ομως...????Και γω συμφωνων με αυτην την τακτικη και πολλοι αλλοι στα λογια.
Αλλα αμα θα παιζουμε καμοια προκριση στους ομιλους του γιουροπα και χτυπα ξυλο αποκλειστουμε τι εχει να γινει???
Εδω φετος καναμε τετοια πορεια και εχουμε μουρμουρα..Ο μπολονι μπορει να δημιουργσει ομαδα τετοιου τυπου αλλα θα πρεπει να εχει στηριξη τυφλη.Ακομα και στις στραβες.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Ποιό γιουρόπα;
Αφού είπαμε ΤσουΛου θα παίξουμε φέτος!
Επειδή είσαι μοd μπορείς να το αλλάζεις όποτε θες; Ε όχι κύριος δεν θα σου περάσει!
Άβαταρ μέλους
rouki
Δημοσιεύσεις: 1655
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 11:38

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από rouki »

Διαφάνεια-ξεδιαφάνεια, Μπόλονι-Ξεμπόλονι,
χάνουμε σιγά-σιγά την ουσία, που είναι μόνο μια, όπως λέει και το τραγούδι:
Όποιος παίζει για την φανέλλα του ΠΑΟΚ, πρέπει να τα δίνει όλα και να ξεσκίζεται μέσα στο γήπεδο.
Εκεί φαίνεται και ο χαρακτήρας κάθε παίχτη και εννοώ ΚΑΘΕ παίχτη.
Τι να το κάνω το ταλέντο, που παίζει μπάλα, μόνο όταν του καυ.ώσει ή μόνο όταν του κατέβει;
Τον Φέργκιουσον να έχεις προπονητή, χωρίς παίχτες, που να θέλουν να παίξουν μπάλα κα να ξεσκίζονται πάνω στο χορτάρι, ομάδα ΔΕΝ κάνεις.
Τώρα αυτά όλα που λέγονται, είναι μόνο για να βρισκόμαστε σε συζήτηση.
:evil:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29742
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από sourmenetes »

Sick Bastard έγραψε:Ποιό γιουρόπα;
Αφού είπαμε ΤσουΛου θα παίξουμε φέτος!
Επειδή είσαι μοd μπορείς να το αλλάζεις όποτε θες; Ε όχι κύριος δεν θα σου περάσει!
Παιρνω τις δυσκολες περιπτωσεις...Το τσου λου ειναι ευκολο... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Dimg4

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Dimg4 »

Με 3 ματς εγιναν παιχταραδες ο κλωναριδης και το σκουληκι. Και ο Σταφυλιδης μολις επαιξε 2 ματς εγινε ο Ρομπερτο καρλος. Μη βιαζεστε, ας δουμε του χρονου που λογω οικονομικων θα παιζουν ολοι οι μικροι και τοτε θα φανει ποιοι θα ξεχωρισουν
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από shark4 »

Ξεκιναω απο αυτο που γραφει ο παππους ο Μαξιμος :D , περι νεανικης ομαδας κλπ... Γ νωμη μου ειναι οτι ουτε ουτοπια ειναι και πραγματικοτητα μπορει να γινει .... Το θεμα της υπομονης ( γιατι ενα τετοιο εγχειρημα κρυβει εκπληξεις και κινδυνους ) ειναι "αλλουνου παπα ευαγγελιο" , που απτεται κυριως της ιδιοσυγκρασιας των οπαδων και των ψυχικων αντοχων τους ....

Απο εκει και περα , φοβαμαι οτι ο Λαζλο το καλοκαιρι θα μας κουνησει μαντηλι.... Κατι οι δηλωσεις οι δικες του , κατι οι ΜΗ-δηλωσεις απο την πλευρα της διοικησης , κατι το βαρυ συμβολαιο σε χαλεπους καιρους , απο κοντα και κατι δηλωσεις του Γκαρσια περι επιβεβλημενης "αλλαγης " " κουρασης (?) " , δημιουργουν ενα τοπιο ανασφαλειας για ολους εμας...

Το ιδανικο θα ηταν να παραμεινει , γιατι σαν προπονητης εκτος απο καλος , εχει την δυνατοτητα και κυριως την ελλειψη φοβου , να αναδειξει καποιους καινουργιους παικτες ...

Βεβαια - για να κανουμε και τον συνηγορο του διαβολου- η ομαδα πιθανως απο το καλοκαιρι ισως να ειναι πολυ διαφορετικη απο την σημερινη ( λογω των ενδεχομενων αποχωρησεων καποιων παικτων) .... Εδω που τα λεμε ειναι διαφορετικο να ερχεσαι σε μια ομαδα και στη μεση της χρονιας να σου φευγουν δυο πρωτοκλασσατοι παικτες , ενω και το καλοκαιρι να ακουγεται οτι θα φυγουν αλλοι 3-4 επισης καλοι... Και ολα αυτα χωρις να υπαρχει η αντιστοιχη αναπληρωση ....

Τελος παντων μακαρι να μεινει .... Και εγω να διαψευστω οικτρα...

Υ.Γ. Μια απο τα ιδια θα ζησουνε και οι υπολοιποι πλην ΔΕΚΟ ...Ας ειναι καλα τα φραγκα του ΤΣ.Λ.
Άβαταρ μέλους
nico4
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2009, 19:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από nico4 »

shark4 έγραψε:Ξεκιναω απο αυτο που γραφει ο παππους ο Μαξιμος :D , περι νεανικης ομαδας κλπ... Γ νωμη μου ειναι οτι ουτε ουτοπια ειναι και πραγματικοτητα μπορει να γινει .... Το θεμα της υπομονης ( γιατι ενα τετοιο εγχειρημα κρυβει εκπληξεις και κινδυνους ) ειναι "αλλουνου παπα ευαγγελιο" , που απτεται κυριως της ιδιοσυγκρασιας των οπαδων και των ψυχικων αντοχων τους ....
Φυσικά και μπορεί να γίνει. Υπάρχει και το πολύ πρόσφατο παράδειγμα της Ντόρτμουντ.
Παραλίγο να χρεοκοπήσει και αποφάσισε ή αναγκάστηκε να φτιάξει ομάδα από τις ακαδημίες της. Αλλά με σχέδιο.
Σε 5 ή έξι χρόνια πήρε πρωτάθλημα και μάλλον θα το ξαναπάρει και φέτος. Όμως μέχρι να φτάσει εδώ, δυο φορές κόντεψε να υποβιβαστεί και τις υπόλοιπες ήταν στη μέση της βαθμολογίας.
Βέβαια ο μέσος όρος εισιτηρίων όλα αυτά τα χρόνια ήταν πάνω από 70.000 σε γήπεδο 83.000 θέσεων και φέτος είναι 81.000, ο μεγαλύτερος στην Ευρώπη. Και όλα αυτά σε μια πόλη 600.000 κατοίκων.
Μπορούμε εμείς να έχουμε τέτοια υπομονή και τέτοια στήριξη; Πολύ αμφιβάλω.
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Maximus »

Και εχουν τετοια στήριξη, διότι εκεί το άθλημα το βλέπουν ως άθλημα και όχι ως το μέσο για να βγαζει τα εσώψυχα του ο καθένας...

Εδώ οι παραγοντες μπαίνουν για να ξεπλύνουν μαυρο χρημα, για να προωθήσουν δικα τους συμφεροντα ή να βαλουν το δαχτυλο στο μέλι και ο οπαδός για να νιώσει ότι έχει 30 πόντους πουλί και να επιδεικνύεται στους αντιπάλους...

Ο λόγος που τα γήπεδα μας έχουν τόσο λίγο κόσμο είναι επειδή το 90% των φιλαθλων πλέον έχουν μέσο σύγκρισης (με την εισοδο της τηλεορασης) με τις ομαδες του εξωτερικου και έχουν καταλαβει τι προιον παίρνουν οι έξω και τι προιον παιρνουμε εμεις... Και ας χαρακτηριζομαστε ως "νεοπαοκτσηδες"...
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Έχω την εντύπωση ότι το ξέπλυμα του χρήματος γίνεται εδώ και 2 χρόνια στα σκόπια και στο Μαυροβούνιο. 8-)
Οι κρατικές προμήθειες-αναθέσεις, οι φορολογικές διευκολύνσεις και τα στραβά μάτια σε καρτέλ-λαθρεμπόριο-προστασίες ήταν τα μέχρι τώρα κίνητρα για την εμπλοκή σε μπάλα και μπάσκετ.
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από lamosas »

nico4 έγραψε:
shark4 έγραψε:Ξεκιναω απο αυτο που γραφει ο παππους ο Μαξιμος :D , περι νεανικης ομαδας κλπ... Γ νωμη μου ειναι οτι ουτε ουτοπια ειναι και πραγματικοτητα μπορει να γινει .... Το θεμα της υπομονης ( γιατι ενα τετοιο εγχειρημα κρυβει εκπληξεις και κινδυνους ) ειναι "αλλουνου παπα ευαγγελιο" , που απτεται κυριως της ιδιοσυγκρασιας των οπαδων και των ψυχικων αντοχων τους ....
Φυσικά και μπορεί να γίνει. Υπάρχει και το πολύ πρόσφατο παράδειγμα της Ντόρτμουντ.
Παραλίγο να χρεοκοπήσει και αποφάσισε ή αναγκάστηκε να φτιάξει ομάδα από τις ακαδημίες της. Αλλά με σχέδιο.
Σε 5 ή έξι χρόνια πήρε πρωτάθλημα και μάλλον θα το ξαναπάρει και φέτος. Όμως μέχρι να φτάσει εδώ, δυο φορές κόντεψε να υποβιβαστεί και τις υπόλοιπες ήταν στη μέση της βαθμολογίας.
Βέβαια ο μέσος όρος εισιτηρίων όλα αυτά τα χρόνια ήταν πάνω από 70.000 σε γήπεδο 83.000 θέσεων και φέτος είναι 81.000, ο μεγαλύτερος στην Ευρώπη. Και όλα αυτά σε μια πόλη 600.000 κατοίκων.
Μπορούμε εμείς να έχουμε τέτοια υπομονή και τέτοια στήριξη; Πολύ αμφιβάλω.
Μην αμφιβάλεις. Μπορεί να έχουμε τέτοια στήριξη.
Η διαφορά όμως είναι ότι στο Dortmund δουλεύουν επαγγελματίες με λαμπρή γνώση του αντικειμένου σε όλα τα διοικητικά κλιμάκια. Μπορείς να κάνεις τώρα μια θλιβερή σύγκριση με τη δική μας πραγματικότητα στα διοικητικά (πρόσωπα και καταστάσεις) και να συνειδητοποιήσεις ότι το πρόβλημα δεν βρίσκεται στην στήριξη του κόσμου η οποία αποδεδειγμένα ήταν τεράστια...
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Sick Bastard »

και να μην ξέχναμε σε ποιό γενικότερο πλαίσιο λειτουργεί η Ντόρτμουντ.
Εννοώ το Γερμανικό πρωτάθλημα που τέλος πάντων οι κανόνες και η οργάνωσή του, απέχουν έτη φωτός απ τα δικά μας λαμόγια.
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από lamosas »

Επαναλαμβάνω το πρόβλημα δεν είναι ούτε το βρωμικό πρωτάθλημα, ούτε η "γκρίνια" του οπαδού. Το πρόβλημα είναι ότι οι διοικούντες μας δεν έχουν μήτε το υπόβαθρο μήτε τη γνώση να οδηγήσουν την ομάδα σε τέτοια μονοπάτια. Τα παραδείγματα πολλά, έχουν ειπωθεί πολλάκις και θα κουράσω αν τα επαναλάβω.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”