Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμενα
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
λοιπον για να μιλησουμε αντικειμενικα.ΜΠΑΛΑΦΑΣ,ΓΚΑΡΣΙΑ,ΣΑΛΠΙ και ΦΩΤΑΚΗΣ δεν..Λαθος η αλλαγη λαζαρ!επισης επρεπε ο κ.προπονητης μετα το 0-2 να το γυρισει σε 4-4-2 αλλα πουυυυυυυυυυυ..κοιμοταν..ΜΙΑ ΟΧΙ ΔΥΟ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΔΕΝ ΕΙΔΑ..ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ρε αδερφε..Τι στο καλο κανουν 7 μερες την εβδομαδα?ΕΛΕΟΣ..ΜΠΡΑΒΟ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ,ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΕ Κ ΜΕΓΑΛΕ ΤΣΙΡΙΛΟ..ΑΥΤΑ..
Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμενα
Αυτο το πρώτο εικοσαλεπτο στην τούμπα σε πΟλλα ματς ειναι σαν να μην κατεβαίνει η ομάδα τι να πω ....
ΣΤΉΡΙΞΗ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΧΝΊΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΏΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΣΤΑ PLAY OF ....
ΣΤΉΡΙΞΗ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΧΝΊΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΏΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΣΤΑ PLAY OF ....
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
Στειλτε τον μπαλαφα στο διαγορα, ΜΟΝΟ για εκει ειναι...
-
Dimg4
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
Ο Μπολονι που φταιει???? Στο θεμα Νιμανι? Στο θεμα Μπαλαφα??? Η που η κωλοφαρδια του αστερα εφτασε στα υψη σημερα?
Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμενα
Κι φυσικα προστασία του προπονητη κριτικη ναι αλλα μην αρχίσουμε πως παλιά με σαντος .....
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ 20ΛΕΠΤΟ παιζαμε με την Μποκα;;; παικτης Νιμανι δεν υπαρχει...λαθος η αλλαγη του ΛΑΖΑΡ και του Αποστολο...τουλαχιστον τωρα θα ασχοληθοουμε ΟΛΟΙ με το παιχνιδι...γιατι πριν δεν ασχοληθηκε κανεις απο εμας...
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
Στα δύο πρωτα που ανέφερες!!! Εμείς βλέπουμε τους πάικτες στο ματς...αυτός οφείλει να ξέρει από πρινDimg4 έγραψε:Ο Μπολονι που φταιει???? Στο θεμα Νιμανι? Στο θεμα Μπαλαφα??? Η που η κωλοφαρδια του αστερα εφτασε στα υψη σημερα?
Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμενα
Ελπίζω απο αυτο το πατατρακ να κερδίσει κάτι η ομάδα γιατι συνήθως απο τις σφαλιάρες πάντα κάτι χρήσιμο βγαίνει .....
-
Dimg4
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
Πρωτον στη θεση του Μπαλαφα ειχε αλλον????
Ο Νιμανι δηλαδη ποτε θα παιξει για να κριθει? μεσα στον γαυρο???
Ο Νιμανι δηλαδη ποτε θα παιξει για να κριθει? μεσα στον γαυρο???
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
Πουλα τους ολους και κανε ομαδα απτην αρχη οπως το 07 γαμω την πουτανα μου! Κρατα τα δικα μας παιδια που βγαλαμε φετος μονο! Φτανει πια με τους μπαλαφες φτανει !
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
Χωρις να ειδα το ματς, οταν εχεις 6 λεπτα καθυστερησεις, πηρες πεναλτι και το εχασες, και εφαγες 3 γκολ μεσα σε 15 με 20 λεπτα, δεν σε φταιει κανεις αλλος εκτος απο την ιδια την ομαδα...
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
Επίσης, προς όλους τους καταστροφολόγους: με δεδομένες τις κάθετες και οριζόντιες περικοπές σε όλες τις ομάδες την επόμενη σεζόν, εκτός του γαύρου, ο ΠΑΟΚ θα έχει τις λιγότερες αναταράξεις πιστεύω, αφού έχει ήδη μπει σε αυτή τη διαδικασία. Αν καταφέρουμε να κρατήσουμε Κλάους, Γεωργιάδη και Μαλεζά, με το κέντρο και τα ελληνάκια που έρχονται, του χρόνου θα έχουμε -για τα ελληνικά δεδομένα- πολύ πιο ανταγωνιστική και άκρως ελληνική ομάδα. Όνειρα για πρωταθλήματα, όπως έλεγε η διαφήμιση... last year.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος _sleeper την Σάβ 10 Μαρ 2012, 21:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
καποιος φιλος ειπε οτι επιλεγουν παιχνιδια,οι φιλαθλοι μας δεν επιλεγουν παιχνιδια;που ηταν ο κοσμος σημερα;.......ολοι αξιζουν ενα μπραβο!
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
Αν μπορούσα να σου απαντήσω θα έπαιρνα εγώ τα λεφτά και όχι ο μπόλονι.... Λύσεις υπάρχουν και όταν δεν σου βγάινει οφείλεις να αντιδράς πιο γρήγορα....Τεσπα δεν τον σταυρώνω κιόλας αλλά έχει μερίδιο ευθύνηςDimg4 έγραψε:Πρωτον στη θεση του Μπαλαφα ειχε αλλον????
Ο Νιμανι δηλαδη ποτε θα παιξει για να κριθει? μεσα στον γαυρο???
-
Dimg4
Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν
Οντως οκ μιλησαμε για την ομαδα... η κερκιδα σημερα τραγικη μαγκες... στο 80 ημασταν και δεν ακουγοταν τιποτα, προερχομασταν και απο διπλο στο βαζελο οποτε...