Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμενα

Συζήτηση για αγώνες της ομάδας που έγιναν

MVP

Χαλκιάς
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Αποστολόπουλος
20
34%
Μπαλάφας
2
3%
Τσιρίλο
3
5%
Λίνο
1
2%
Γκαρσία
2
3%
Λάζαρ
3
5%
Φωτάκης
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
Σαλπιγγίδης
5
9%
Νιμανί
5
9%
Αθανασιάδης
7
12%
Γεωργιάδης
5
9%
Παπάζογλου
3
5%
Τσουκαλάς
2
3%
 
Σύνολο ψήφων: 58

Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από gergeo4 »

λοιπον για να μιλησουμε αντικειμενικα.ΜΠΑΛΑΦΑΣ,ΓΚΑΡΣΙΑ,ΣΑΛΠΙ και ΦΩΤΑΚΗΣ δεν..Λαθος η αλλαγη λαζαρ!επισης επρεπε ο κ.προπονητης μετα το 0-2 να το γυρισει σε 4-4-2 αλλα πουυυυυυυυυυυ..κοιμοταν..ΜΙΑ ΟΧΙ ΔΥΟ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΔΕΝ ΕΙΔΑ..ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ρε αδερφε..Τι στο καλο κανουν 7 μερες την εβδομαδα?ΕΛΕΟΣ..ΜΠΡΑΒΟ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ,ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΕ Κ ΜΕΓΑΛΕ ΤΣΙΡΙΛΟ..ΑΥΤΑ..
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από eorptol »

Αυτο το πρώτο εικοσαλεπτο στην τούμπα σε πΟλλα ματς ειναι σαν να μην κατεβαίνει η ομάδα τι να πω ....
ΣΤΉΡΙΞΗ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΧΝΊΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΏΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΣΤΑ PLAY OF ....
Άβαταρ μέλους
Clough
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2011, 10:42

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από Clough »

Στειλτε τον μπαλαφα στο διαγορα, ΜΟΝΟ για εκει ειναι...
Dimg4

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ο Μπολονι που φταιει???? Στο θεμα Νιμανι? Στο θεμα Μπαλαφα??? Η που η κωλοφαρδια του αστερα εφτασε στα υψη σημερα?
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από eorptol »

Κι φυσικα προστασία του προπονητη κριτικη ναι αλλα μην αρχίσουμε πως παλιά με σαντος .....
Άβαταρ μέλους
vasilis.A
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:56

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από vasilis.A »

ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ 20ΛΕΠΤΟ παιζαμε με την Μποκα;;; παικτης Νιμανι δεν υπαρχει...λαθος η αλλαγη του ΛΑΖΑΡ και του Αποστολο...τουλαχιστον τωρα θα ασχοληθοουμε ΟΛΟΙ με το παιχνιδι...γιατι πριν δεν ασχοληθηκε κανεις απο εμας...
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από nikolasf »

Dimg4 έγραψε:Ο Μπολονι που φταιει???? Στο θεμα Νιμανι? Στο θεμα Μπαλαφα??? Η που η κωλοφαρδια του αστερα εφτασε στα υψη σημερα?
Στα δύο πρωτα που ανέφερες!!! Εμείς βλέπουμε τους πάικτες στο ματς...αυτός οφείλει να ξέρει από πριν
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσίευση από eorptol »

Ελπίζω απο αυτο το πατατρακ να κερδίσει κάτι η ομάδα γιατι συνήθως απο τις σφαλιάρες πάντα κάτι χρήσιμο βγαίνει .....
Dimg4

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από Dimg4 »

Πρωτον στη θεση του Μπαλαφα ειχε αλλον????
Ο Νιμανι δηλαδη ποτε θα παιξει για να κριθει? μεσα στον γαυρο???
Άβαταρ μέλους
Santana4
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 12:34

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από Santana4 »

Πουλα τους ολους και κανε ομαδα απτην αρχη οπως το 07 γαμω την πουτανα μου! Κρατα τα δικα μας παιδια που βγαλαμε φετος μονο! Φτανει πια με τους μπαλαφες φτανει !
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1346
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από adamroxas »

Χωρις να ειδα το ματς, οταν εχεις 6 λεπτα καθυστερησεις, πηρες πεναλτι και το εχασες, και εφαγες 3 γκολ μεσα σε 15 με 20 λεπτα, δεν σε φταιει κανεις αλλος εκτος απο την ιδια την ομαδα...
Άβαταρ μέλους
_sleeper
Δημοσιεύσεις: 190
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιούλ 2008, 13:40
Τοποθεσία: fuck

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από _sleeper »

Επίσης, προς όλους τους καταστροφολόγους: με δεδομένες τις κάθετες και οριζόντιες περικοπές σε όλες τις ομάδες την επόμενη σεζόν, εκτός του γαύρου, ο ΠΑΟΚ θα έχει τις λιγότερες αναταράξεις πιστεύω, αφού έχει ήδη μπει σε αυτή τη διαδικασία. Αν καταφέρουμε να κρατήσουμε Κλάους, Γεωργιάδη και Μαλεζά, με το κέντρο και τα ελληνάκια που έρχονται, του χρόνου θα έχουμε -για τα ελληνικά δεδομένα- πολύ πιο ανταγωνιστική και άκρως ελληνική ομάδα. Όνειρα για πρωταθλήματα, όπως έλεγε η διαφήμιση... last year.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος _sleeper την Σάβ 10 Μαρ 2012, 21:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
DrossoGP
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Δευ 18 Οκτ 2010, 00:02

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από DrossoGP »

καποιος φιλος ειπε οτι επιλεγουν παιχνιδια,οι φιλαθλοι μας δεν επιλεγουν παιχνιδια;που ηταν ο κοσμος σημερα;.......ολοι αξιζουν ενα μπραβο!
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από nikolasf »

Dimg4 έγραψε:Πρωτον στη θεση του Μπαλαφα ειχε αλλον????
Ο Νιμανι δηλαδη ποτε θα παιξει για να κριθει? μεσα στον γαυρο???
Αν μπορούσα να σου απαντήσω θα έπαιρνα εγώ τα λεφτά και όχι ο μπόλονι.... Λύσεις υπάρχουν και όταν δεν σου βγάινει οφείλεις να αντιδράς πιο γρήγορα....Τεσπα δεν τον σταυρώνω κιόλας αλλά έχει μερίδιο ευθύνης :nairepaok: :nairepaok:
Dimg4

Re: Π.Α.Ο.Κ.-Αστέρας Τρίπολης 2-3 MVP- Σχόλια & παραλειπόμεν

Δημοσίευση από Dimg4 »

Οντως οκ μιλησαμε για την ομαδα... η κερκιδα σημερα τραγικη μαγκες... στο 80 ημασταν και δεν ακουγοταν τιποτα, προερχομασταν και απο διπλο στο βαζελο οποτε...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Σχόλια & παραλειπόμενα αγώνων”