Ειναι μια κλειστη κοινωνια η ολη κατασαταση...Ολα παιζουνε και ολα παιρνανε στην ψυχολογια της ομαδας...Dimg4 έγραψε:Αυτο δεν καταλαβα ποτε. Λες και εμεις παιζουμε!sourmenetes έγραψε:Οταν δεν ξεσαλωνουμε πριν το ματς μας βγαινει σε καλο...
Ρε φιλε εμεις οπαδοι ειμαστε και κανουμε ονειρα και δικαιουμαστε να ξεφευγουμε λιγο, οι παικτες ομως οχι. Αυτοι εχουν ολοκληρη διοικηση και προπονητικο τιμ που τους βαζει στο σωστο πλανο αγωνιστικα οποτε ειναι εντελως χαζο να γινεται προσπαθεια συγκρατησης καποιου ο οποιος γραφει τον ενθουσιασμο του!
Νομιζεις δεν ξερουν οι παιχτες τι σκεφτεται ο κοσμος???Αυτοι δε μιλανε με τον κοσμο???
Ολα εχουν σχεση μεταξυ τους..