P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της ευρωπαϊκής πορείας της ομάδας στο παρελθόν
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Dimg4 έγραψε:
sourmenetes έγραψε:Οταν δεν ξεσαλωνουμε πριν το ματς μας βγαινει σε καλο...
Αυτο δεν καταλαβα ποτε. Λες και εμεις παιζουμε!
Ρε φιλε εμεις οπαδοι ειμαστε και κανουμε ονειρα και δικαιουμαστε να ξεφευγουμε λιγο, οι παικτες ομως οχι. Αυτοι εχουν ολοκληρη διοικηση και προπονητικο τιμ που τους βαζει στο σωστο πλανο αγωνιστικα οποτε ειναι εντελως χαζο να γινεται προσπαθεια συγκρατησης καποιου ο οποιος γραφει τον ενθουσιασμο του!
Ειναι μια κλειστη κοινωνια η ολη κατασαταση...Ολα παιζουνε και ολα παιρνανε στην ψυχολογια της ομαδας...

Νομιζεις δεν ξερουν οι παιχτες τι σκεφτεται ο κοσμος???Αυτοι δε μιλανε με τον κοσμο???
Ολα εχουν σχεση μεταξυ τους..
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Karelias »

Άντε γ@μήσου μωρή ώρα, πέρνα επιτέλους, ψώλα!
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Όσοι μπορείτε ανηφορίστε για την Τούμπα.Μή χασετε αυτή την ευκαιρία να δώσετε το παρόν σε μιά ιστορική στιγμη .Θα μετανιώνετε μια ζωή που δε το ζήσατε απο κοντά.


ΥΓ Η δικιά σας φωνή,το δικό σας χειροκρότημα,το ΠΑΜΕ ΠΑΙΚΤΑΡΑ στον παίκτη που θα χτυπήσει το κόρνερ μπορεί
να κάνει τη διαφορά στη ψυχολογία του.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Όσο πλησιάζει η ώρα του αγώνα, τόσο αυξάνεται η κίνηση στα εκδοτήρια της Τούμπας, με τον κόσμο της ομάδας να πηγαίνει εκεί τις τελευταίες ώρες για να προμηθευτεί εισιτήριο, ώστε να δει το βραδινό παιχνίδι με την Ουντινέζε.
Έτσι όπως όλα δείχνουν, ο 12ος παίκτης του Δικεφάλου θα δώσει δυναμικό παρόν στο τόσο σπουδαίο αυτό παιχνίδι, δίνοντας την απαραίτητη ώθηση στους παίκτες του Μπόλονι για να φτάσουν στη μεγάλη πρόκριση.
Διαθέσιμα εισιτήρια πάντως υπάρχουν για όλες τις θύρες του γηπέδου και η ζήτησή τους αναμένεται να κορυφωθεί το απόγευμα. Ήδη εδώ και λίγη ώρα έγινε γνωστό πως η Θύρα 8 θα δοθεί τελικά στον ΠΑΟΚ κάτι που σημαίνει πως επιπλέον 3.500 θέσεις είναι στη διάθεσή μας.

http://www.paokmania.gr/articles/footba ... thria.html

Ελα για παμε δυνατα...Οσα περισσοτερα γινεται...

Πιστευω οτι πολυς κοσμος θα παει τελευταια στιγμη γηπεδο...

Οσο πιο πολλοι τοσο πιο δυσκολο εργο για τους Ιταλους...
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από ARMY »

Έλεγα να το δω από την τηλεόραση αλλά δεν άντεξα.


ΦΕΥΦΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Olorin »

1-0 με Μπαλάφα. :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

ARMY έγραψε:Έλεγα να το δω από την τηλεόραση αλλά δεν άντεξα.


ΦΕΥΦΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Οποιον βλεπεις στο δρομο βουτα τον....Και γηπεδο...

Αυτα τα τυχερα εχετε εσεις οι κοντινοι της συμπρωτευουσας...

Κριμα σε μας... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

ΠΑΜΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ................

ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ....ΓΙΟΡΤΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ...

Για δυο ωρες αφηνουμε τη μιζερια και ταξιδευουμε...
ΠΑΟΚΤΣΗΔΙΚΑ....
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από paoki_sweden »

AIIIIIIIIIIIIIIIINTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PAOKARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA F@CK THEM REEEEEEEEEEEEEEE!!!

ALL SWEDEN IS WITH YOU AINTAAAAAAAAAAAAAAA PAOKARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από danirifle »

εγώ ένα έχω να πω

Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΣΑΣ ΡΕ

ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ Γ@ΜΙΕΣΑΙ ΑΣΥΣΤΟΛΑ


έχουμε να δούμε ΠΑΟΚ μετά το παιχνίδι της καισαριανής
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ναι που ειδαμε και πολλες ωρες μπαλας...

Τι μας το θυμιζεις...

Το πρωτο ματς του 6χρονου ξαδελφου μου...Την πατησε ο μικρος...Αλλα ειδε βιειρινια απο κοντα... :D :D :D
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από danirifle »

θα χει να το λέει, όταν κερδίσει τη χρυσή μπάλα ;)
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

...μολις γυρισα απο δουλεια,καθωμαι να φαω 2-3....4..5..6..7..γεμιστα :mrgreen: να παρω δυναμεις για το ματς.
θα τα πουμε μολις φαω.......τα λεμε...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Αμα φας 7 γεμιστα δε σε βλεπω να βγαζεις φωνη...Περιορισου στα 3-4.... :lol: :lol: :lol: :lol:
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

4 ωρες 37 λεπτα και 41 δευτερολεπτα....
40... 39...38...37...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: P.A.O.K. - Udinese Calcio 23/2 20.00 Στάδιον ΠΑΟΚ - ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Photis »

ΠΑΜΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑ ΜΟΥ.....
:pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “UEFA Europa League”