Κώδικας: Επιλογή όλων
ΠΑΟΚ-Αρης: Ο Μπόλονι μαζεύει τους παίκτες στα αποδυτήρια και τους λέει: "Πιαδιά ξέρετε ότι ο Άρης είναι χάλια αλλά τι να κάνουμε πρέπει να παίξουμε μαζί τους για να ικανοποιήσουμε την Super League!
Πάμπλο Γκαρσία: "Παιδιά εντάξει πάτε εσείς για σουβλάκια και ρετσίνες θα κατέβω μόνος μου να παίξω"
Όντως οι υπόλοιποι πάνε για πιτόγυρα και ρετσίνες στου Μάκη (όχι του Γκαγκατση αυτός ούτε σουβλάκια μπορεί να ψήσει) και ο Γκαρσία κατεβαίνει μόνος του στο ματς.
Μετά από λίγα λεπτά αγώνα ο Σνάουτσνερ λέει στον σουβλατζή: Άνοιξε λίγο την tv να δούμε πόσο είναι το ματς: ΠΑΟΚ-Αρης 1-0 (Γκαρσία στο 10'). Οκ κλείστο λέει ο Σνάουτσνερ και συνεχίζουν τις μαλαματίνες.
Μετά από κανα δύωρο ο Μπαλάφας λέει: "Ρε παιδιά το ματς τι έγινε τελικα πόσο νικήσαμε;
Ανοίγουν την τηλεόραση: ΠΑΟΚ-Αρης 1-1 (90' Καστίγιο) !!
Τρέχουν όλοι αναστατωμένοι στο γήπεδο. Μπαίνουν στα αποδυτήρια και βλέπουν τον Γκαρσία τρελαμένο να σπάει ότι βρίσκει μπροστά του!!!
Τι έγινε ρε Πάμπλο γιατι μας ισοφάρισαν ρωτάνε
"Αυτός ο π***ας γιος ο διαιτητής με απέβαλε στο 11' !!!