Ανέκδοτα

Για να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας...
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Κώδικας: Επιλογή όλων

ΠΑΟΚ-Αρης: Ο Μπόλονι μαζεύει τους παίκτες στα αποδυτήρια και τους λέει: "Πιαδιά ξέρετε ότι ο Άρης είναι χάλια αλλά τι να κάνουμε πρέπει να παίξουμε μαζί τους για να ικανοποιήσουμε την Super League!

Πάμπλο Γκαρσία: "Παιδιά εντάξει πάτε εσείς για σουβλάκια και ρετσίνες θα κατέβω μόνος μου να παίξω"

Όντως οι υπόλοιποι πάνε για πιτόγυρα και ρετσίνες στου Μάκη (όχι του Γκαγκατση αυτός ούτε σουβλάκια μπορεί να ψήσει) και ο Γκαρσία κατεβαίνει μόνος του στο ματς.

Μετά από λίγα λεπτά αγώνα ο Σνάουτσνερ λέει στον σουβλατζή: Άνοιξε λίγο την tv να δούμε πόσο είναι το ματς: ΠΑΟΚ-Αρης 1-0 (Γκαρσία στο 10'). Οκ κλείστο λέει ο Σνάουτσνερ και συνεχίζουν τις μαλαματίνες.

Μετά από κανα δύωρο ο Μπαλάφας λέει: "Ρε παιδιά το ματς τι έγινε τελικα πόσο νικήσαμε;

Ανοίγουν την τηλεόραση: ΠΑΟΚ-Αρης 1-1 (90' Καστίγιο) !!

Τρέχουν όλοι αναστατωμένοι στο γήπεδο. Μπαίνουν στα αποδυτήρια και βλέπουν τον Γκαρσία τρελαμένο να σπάει ότι βρίσκει μπροστά του!!!

Τι έγινε ρε Πάμπλο γιατι μας ισοφάρισαν ρωτάνε

"Αυτός ο π***ας γιος ο διαιτητής με απέβαλε στο 11' !!!
Χαχαχαχαχα τον απέβαλε στο 11' :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από kataramenos5 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από trel@menos »

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
στο 90' :lol: :lol: :lol:
σημαδευαν τα δοκαρια να φανταστω στο υπολοιπο ματς να φανταστω ε?
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από MANIAKOS »

στο 90 λεει κιολας.. :lol: :lol: με πεναλτι?
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

O διευθυντής των φυλακών συγκεντρώνει ένα πρωί όλους τους κρατούμενους στο προαύλιο και τους λέει:
-Αύριο να είστε καθαροί και ξυρισμένοι γιατί θα έλθει στη φυλακή ο Παπανδρέου με τον Βενιζέλο.
Οπότε ένας κρατούμενος από το βάθος φωνάζει:
-Τους πιάσατε?
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Τρόμος »

Μία γριά περπατάει στο πεζοδρόμιο σέρνοντας δυό σακκούλες σκουπιδιών, μιά σε κάθε χέρι. Μια από αυτές έχει μια τρύπα χαμηλά και κάθε λίγο ένα χαρτονόμισμα των 20 ευρώ βγαίνει και παρασέρνεται σιγά-σιγά από το ελαφρό αεράκι. Ένας αστυφύλακας το προσέχει και πηγαίνει προς το μέρος της γριάς λέγοντας...
- Γιαγιά, σου έπεσε ένα χαρτονόμισμα απο τη σακκούλα.
Η γριά σταματάει και λέει...
- Φτου σου, ήταν τρύπια. Ας τρέξω προς τα πίσω μήπως μπορέσω να μαζέψω μερικά.
- Εεεεπ, που πας; Που βρήκες τόσα λεφτά; Δεν πιστεύω να τα έκλεψες;
- Όχι, όχι να σου εξηγήσω. Το σπίτι μου και ο κήπος μου είναι ακριβώς δίπλα από το πάρκινγκ του γηπέδου και όταν έχει αγώνα, έρχονται πολλοί και κατουράνε τα λουλούδια μου. Έτσι και εγώ πηγαίνω πίσω από τα λουλούδια με το ψαλίδι του κλαδέματος και όταν κάποιος τη βγάζει για κατούρημα του λέω: ή δίνεις 20 ευρώ ή στην έκοψα!
- Χα, χα πολύ έξυπνο γιαγιά, λέει το όργανο της τάξης. Πολύ καλά τους κάνεις. Αντε να πας στο καλό... Α! και τι έχεις στην άλλη σακκούλα;
- Ε, δεν πληρώνουν και όλοι...
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Τρόμος »

Tαξίδευε κάποιος με το αυτοκίνητό του από την Αθήνα πρός τη
Θεσσαλονίκη.Κάπου στο ύψος της Μαλακάσας, του πετάγεται ένας τύπος ντυμένος από την κορυφή ως τα νύχια στα κόκκινα και του κάνει νόημα να σταματήσει. Και μόλις σταματάει, πλησιάζει στο παράθυρο και του λέει:
- Γειά σου φίλε, είμαι ο μ@λ@κ@ς με τα κόκκινα και πεινάω. Εχεις τίποτα φαγώσιμο;
Παραξενεύεται ο άνθρωπός μας με το παρανοικό της όλης φάσης, αλλά τον λυπάται και του δίνει ένα σάντουιτς που είχε μαζί του.Μερικά χιλιόμετρα παρακάτω, εκεί κοντά στις στροφές της Μαλαισίνας, του πετάγεται και τον σταματάει ένας άλλος κωμικός τύπος ντυμένος όλος στα πράσινα. Σκύβει κι αυτός στο παράθυρο και του λέει:
- Φίλε μου γειά σου. Εγώ είμαι ο μ@λ@κ@ς με τα πράσινα και πεθαίνω της δίψας. Δώσε μου κάτι να πιω σε παρακαλώ.Τι να κάνει ο οδηγός, σκέφτεται "Θα δραπέτευσε καμμιά φουρνιά τρελλών από το Δαφνί", αλλά είναι και πονόψυχος και του δίνει μια Coca που είχε στο αμάξι.Δεν προλαβαίνει να φτάσει στα Καμμένα Βούρλα και εκεί στον Αγιο Κωνσταντίνο, νάσου ένας άλλος ανάλογος τύπος ντυμένος στα μπλέ. Το έχει συνηθίσει πια το παρανοϊκό σκηνικό ο ήρωάς μας, οπότε μόλις ο μπλέ μαρέν άνθρωπος πλησιάζει στο παράθυρο, του λέει βιαστικά:
- Ξέρω, ξέρω είσαι ο μ@λ@κ@ς με τα μπλέ. Λέγε τι θέλεις.
- ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑ !
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Παλιό αλλά πολύ καλό!!
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από niks »

ο πιο γρηγορος διάλογος σε μια δημοσια τουαλετα:

-Ε!!!

-α
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

free4 έγραψε:Περναει η κοκκινοσκουφιτσα μεσα απο το δασος και βλεπει τον κακο τον λυκο πισω απο ενα δεντρο... -Λυκε σε βλεπω!! Φευγει ο λυκος και παει πισω απο ενα αλλο δεντρο -Λυκε σε βλεπω!! Ξαναφευγει ο λυκος και παει πισω απο ενα αλλο δεντρο -Λυκε σε βλεπω!! -Ρε,θα με αφησεις ησυχο να χεσω....?!!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: θα πεθανωωωω :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

stathis73 έγραψε:Ήταν 2 γειτόνισσες και λέει η μια στη άλλη:
-Ήσουν άρρωστη;
-Oxi,γιατί ρωτάς;
-Ε να, είδα των γιατρό να μπαινοβγαίνει.
-Γιατί; Σε εσένα που μπαινόβγαινε ο στρατηγός, πόλεμο είχαμε;

υγ:πηγη:agiooros.net :mrgreen: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
kataramenos5 έγραψε:Μήπως ήταν ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ ? :roll: :D


.......τι μου θυμησες τωρα.... :lol: :lol: :lol: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

Πως λέγετε η γάτα που την πάτησε μηχανάκι πιτσαρίας;
-Pizza Cat
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

-Φυσικη ξανθια?
-Βεβαιως
-Παντρεμενη?
-Ναι
-Με παιδι?
-Οχι βρε ανωμαλε με ενηλικο!
Χαχαχαχαχα
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Τρόμος »

Πάει μια ξανθιά να δώσει συνέντευξη για δουλειά! Την ρωτάει ο υπεύθυνος pr που έπαιρνε τις συνεντεύξεις:

” Αν σου έδινα 500.000€ θα ερχόσουν μαζί μου ένα ταξιδάκι στο Παρίσι , για παρεούλα , να γυρνάμε μαζί , να με ζεσταίνεις στο κρεβάτι κτλ κτλ κτλ ;”

Χαμογελάει καταφατικά η ξανθιά όλο νάζι. Στη συνέχεια τη ρωτάει και πάλι:

“Αν σου δώσω 20€ θα κάτσεις να τον φας από τον κ@λο εδώ και τώρα πάνω στο γραφείο ;”

Και του λέει τσαντισμένη η ξανθιά …

“Για τι με περάσατε κύριε, για καμία πουτ@να;”

Κι απαντά ο υπεύθυνος : “αυτό το ξεκαθαρίσαμε με την 1η ερώτηση, τώρα διαπραγματευόμαστε την τιμή !!”
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

Από το ημερολόγιο του Chuck Norris λείπει η 1η Απριλίου.
Γιατί δε σηκώνει αστεία..





Είναι ένας Έλληνας, ένας Γερμανός και ένας Κινέζος και πέφτουν στην ζούγκλα...

Τους βλέπει ο φύλαρχος, ο γνωστός και τι τους λέει;

''Πάλι εσείς;'' :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ανέκδοτα”