Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Asimos

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Asimos »

Θόδωρος τέλος, το χονέψαμε μετά απο 8-9 ώρες. Κλεινει και το τόπικ και τον ευχαριστούμε για όλα

Ζήση...

Αν είναι να μείνεις στρώσε τα πλάνα σου.

Αν είναι να την κάνεις το καλοκαίρι βρες σοβαρή διάδοχη κατάσταση.

Αν φύγεις και τα φορτώσεις στον αιώνιο θεματοφύλακα αλλάζω ομάδα.

ΥΓ
Πλάκα κάνω.
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από che4 »

PARASANDALOS έγραψε:τον βρυζα ρε τ@γαρια ποιος τον εφερε πισω στον ΠΑΟΚ ξανα???
ο κοσμος που ετρεχε στα ξενοδοχεια της εθνικης οταν τα βαζελοσαιτ τον ειχαν σιγουρο για εκει
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

και μετα απο αυτην την απαντηση του τσε με το 4 πιστευω να καταλαβενετε μερικοι ποιος διοικει τον ΠΑΟΚ
Asimos

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Asimos »

abg12d34 έγραψε:και μετα απο αυτην την απαντηση του τσε με το 4 πιστευω να καταλαβενετε μερικοι ποιος διοικει τον ΠΑΟΚ
Εμείς που φωνάζαμε "Νάτος, νάτος ο πρωθυπουργός" στη Καμάρα στη μάζωξη για τα χρέη;;;;

Στην επόμενη ας μην το φωνάξουμε, θα γελάει ο κόσμος.

Ας αρκεστούμε στη Πρίζα!
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

δεν ειμασταν εμεις
ο τσε με το 4 ηταν και οι συνδεσμοι
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από che4 »

PARASANDALOS έγραψε:che εχεις ξεφυγει εντελως ρε φιλε τι θελεις δηλαδη απο τον ΠΑΟΚ για να εισαι ευχαριστημενος??? πες μας.....

απλα θελω απ το νεο προεδρο να μη μας λεει οτι μπηκαμε μεσα γιατι πηγαμε καλ...ουτε οτι μπηκαμε μεσα γιατι πηγαμε ασχημα...επομενως παντα μεσα .... και θελω να γινουμε αυτο που ειμαστε η μεγαλυτερη ομαδα στην ελλαδα γιατι αυτο ειμαστε και να μη φοβαμαι να αντιμετωπισω τα κατεστημενα να μη μου μιλαει ο αγαπουλας εγκληματιας σα παιδακι του να εχω ομαδα επιπεδου 30000 εισητηριων και οχι 3000 σαν τον ατρομητο μετα βιας

αν διαφωνεις πες μου που ξεφυγα...οχι αλλη μιζερια παιδια δεν αντεχω αλλο...

ειμαστε στους 32 της ευρωπης και μας αποδεκατιζουν με φυγη βιτολο μουσλι χωρις αντικαταστατη κοντρερας βιερινια δηλαδη τι πρεπει να κανουμε για να κρατησουμε τους παιχτες μας να παρουμε το τσ.λ. και ξερω τις απαντησεις κανονισμοι ουεφα κτλ...θελω απλα σωστη διαχειρηση και ολα θα παν καλα

:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από nikolasf »

che4 έγραψε:
PARASANDALOS έγραψε:che εχεις ξεφυγει εντελως ρε φιλε τι θελεις δηλαδη απο τον ΠΑΟΚ για να εισαι ευχαριστημενος??? πες μας.....

απλα θελω απ το νεο προεδρο να μη μας λεει οτι μπηκαμε μεσα γιατι πηγαμε καλ...ουτε οτι μπηκαμε μεσα γιατι πηγαμε ασχημα...επομενως παντα μεσα .... και θελω να γινουμε αυτο που ειμαστε η μεγαλυτερη ομαδα στην ελλαδα γιατι αυτο ειμαστε και να μη φοβαμαι να αντιμετωπισω τα κατεστημενα να μη μου μιλαει ο αγαπουλας εγκληματιας σα παιδακι του να εχω ομαδα επιπεδου 30000 εισητηριων και οχι 3000 σαν τον ατρομητο μετα βιας

αν διαφωνεις πες μου που ξεφυγα...οχι αλλη μιζερια παιδια δεν αντεχω αλλο...

ειμαστε στους 32 της ευρωπης και μας αποδεκατιζουν με φυγη βιτολο μουσλι χωρις αντικαταστατη κοντρερας βιερινια δηλαδη τι πρεπει να κανουμε για να κρατησουμε τους παιχτες μας να παρουμε το τσ.λ. και ξερω τις απαντησεις κανονισμοι ουεφα κτλ...θελω απλα σωστη διαχειρηση και ολα θα παν καλα

:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Μακάρι να έχεις δίκιο αλλά εγώ είμαι πιο ψιλιασμένος. ;) ;) ;) ;) ;) ;) :pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από che4 »

επειδη εγω δεν ειμαι για πες τι εννοεις
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από nikolasf »

Απλά βλέπω με επιφύλαξη την ιστορία του "αποδοπομπηέου τράγου" . Δλδ δεν πείθομαι πως ο ζαγορ έφταιγε για όλα και ο τρόπος εκδίωξής του είναι αυτό που με ψιλιάζει για την επόμενη μέρα.
Αλλά είναι και το τί τελικά θέλουμε!
Ενα ΠΑΟΚ πρωταγωνιστή με τύπους στιλ Αγαπόυλα από πίσω .... 'η ένα ΠΑΟΚ υγειή και έστω δευτεραγωνιστή! ΟέΟοο!
Προσωπικά αν είχα μόνο αυτές τις επιλογές και επειδή αυτό πιστεύω γιατί τα παραμύθεια τα ξεπέρασα πριν 40 χρόνια θα προτιμούσα το δεύτερο. Αυτό και τίποτα άλλο !
paok x.m.
Δημοσιεύσεις: 275
Εγγραφή: Πέμ 28 Φεβ 2008, 22:00

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από paok x.m. »

MANIAKOS έγραψε:γω ξαναλεω και πραγματικα περιμενω απαντηση εμεις σαν πλειοψηφια τ
Μηπως πρεπει να δημιουργηθει ρε παιδια ενας οργανισμος ή μια καποιου ειδους οργανωση για απλους ΠΑΟΚτσηδες που δεν ακουγονται στα ραδιοφωνα δεν ειναι αναγκαστικα σε συνδεσμο δεν εχουν κοινη καταγωγη και κυριως δεν επιδιοκουν να κερδισουν κατι απο την αγαπη τους στην ομαδα οπου και να ανταλλασονται αποψεις και να βγαινουν καποιες αποφασεις και να προστατευουν την ομαδα οποτε και οπως χρειαστει!!!!Ακομα και χρηματικα αν ειναι δυνατον!Και επιτελους να ακουγεται με πυγμη και η γνωμη του μεσου ΠΑΟΚτση χωρις νταβατζιλικια και μαλακιες....

Το paokmania σαν μεγαλη κοινοτητα που εχει πλεον γινει μπορει πολυ ευκολα να κανει και να οργανωσει κατι παρομοιο.Αλλωστε το ιντερνετ ειναι τεραστιο μεσο....Απλα σε τετοιες οργανωσεις δεν πρεπει να υπαρχει ανωνυμια.Ξερω ειναι δυσκολο αλλα ισως πλεον ειναι αναγκαιο!!!Μια προταση απλα κανω

Σορυ για το οφ τοπικ!
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από sernikos »

ζηση τι εγινε;

μονο με ζαγορ ελεγες οτι καθεσαι...

κωλοτουμπα ζηση; κατσαμε στην καρεκλα , ολα καλα τωρα;
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από che4 »

nikolasf έγραψε:Απλά βλέπω με επιφύλαξη την ιστορία του "αποδοπομπηέου τράγου" . Δλδ δεν πείθομαι πως ο ζαγορ έφταιγε για όλα και ο τρόπος εκδίωξής του είναι αυτό που με ψιλιάζει για την επόμενη μέρα.
Αλλά είναι και το τί τελικά θέλουμε!
Ενα ΠΑΟΚ πρωταγωνιστή με τύπους στιλ Αγαπόυλα από πίσω .... 'η ένα ΠΑΟΚ υγειή και έστω δευτεραγωνιστή! ΟέΟοο!
Προσωπικά αν είχα μόνο αυτές τις επιλογές και επειδή αυτό πιστεύω γιατί τα παραμύθεια τα ξεπέρασα πριν 40 χρόνια θα προτιμούσα το δεύτερο. Αυτό και τίποτα άλλο !
ο ζαγορ ηταν πολυ καλος ανθρωπος για προεδρος και του ξεφυγαν πολλα και εκανε ο καθενας οτι ηθελε και μιλαω οργανωτικα οχι ποδοσφαιρικα....πιστευω οτι ο ζησης ειναι λιγο πιο ψυχρος και αυτο δε θα βλαψει....ασε να δουμε παντως ενα ειναι σιγουρο ειχε χασει την υπομονη του πλεον ο τεο ... παντως εγω ειμαι αισιοδοξος γιατι ανελαβε αμεσως ο ζησης αρα ηταν οργανωμενο και κατι θα εχει στο μυαλο του να κανει ... δεν τον εχω για τοσο χαζο να αυτοκτονησει τωρα... οσο για τις δυο επιλογες υπαρχει και αλλος δρομος ... ας κανουμε ομαδα παλι οπως πριν δυο χρονια και μετα ας ερθει καθε αγαπουλας σημερα να μας κλεψει γιατι αλλαξαν οι καιροι τα τελευταια δυο χρονια στην ελλαδα και αρχιζουν να φοβουνται...δε θα υπαρξει ποτε ξανα σπαναθας αν εχουμε ομαδα βεβαια...


:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Kranatos
Δημοσιεύσεις: 767
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 04:48

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Kranatos »

nikolasf έγραψε:Απλά βλέπω με επιφύλαξη την ιστορία του "αποδοπομπηέου τράγου" . Δλδ δεν πείθομαι πως ο ζαγορ έφταιγε για όλα και ο τρόπος εκδίωξής του είναι αυτό που με ψιλιάζει για την επόμενη μέρα.
Αλλά είναι και το τί τελικά θέλουμε!
Ενα ΠΑΟΚ πρωταγωνιστή με τύπους στιλ Αγαπόυλα από πίσω .... 'η ένα ΠΑΟΚ υγειή και έστω δευτεραγωνιστή! ΟέΟοο!
Προσωπικά αν είχα μόνο αυτές τις επιλογές και επειδή αυτό πιστεύω γιατί τα παραμύθεια τα ξεπέρασα πριν 40 χρόνια θα προτιμούσα το δεύτερο. Αυτό και τίποτα άλλο !
Αδερφέ μου δεν είναι μόνο αυτά τα 2 που αναφέρεις τα ενδεχόμενα για τον ΠΑΟΚ.
Δηλαδή είναι ουτοπικό το να έχεις μια ομάδα που μέσα από πλάνο εξυγίανσης θα πρωταγωνιστεί παράλληλα?
Εγώ πιστεύω πως όχι.
Και θα σου παραθέσω σαν παράδειγμα τα πρώτα 3 χρόνια του Ζαγοράκη όταν και λειτουργούσες με πλάνο τόσο αγωνιστικά όσο και οικονομικά.
Τα υπόλοιπα χρόνια άγγιξαν το άλλο άκρο.
Ανοργανωσιά στο αγωνιστικό και παράλληλη σπατάλη και κακοδιαχείρηση στο οικονομικό.
Αν λοιπόν ο Βρύζας καταφέρει να συνδυάσει υγεία σε αγωνιστικό και οικονομικό επίπεδο ακολουθώντας πιστά ένα πλάνο ο ΠΑΟΚ θα ζήσει λίαν συντόμως και πάλι ένδοξες στιγμές.
Αν όχι?
Ας περάσει ο επόμενος.
Το μοναστήρι να'ναι καλά που λέει και ο λαός.
Ούτε Ζαγοράκης είμαστε, ούτε Βρύζας.
Αγαπάμε τον ΠΑΟΚ και τους ανθρώπους που σέβονται την ιστορία του και τον λαό του.
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από nikolasf »

Συμφωνώ με το "μοναστήρι" αλλά δεν είμαι σίγουρος για την ανοργανωσιά . Πολλά είναι και συνέπεια των καιρών που ζούμε!!! Και δεν υπάρχουν μηχανές να κόβουν χρήμα! Τεσπα εύχομαι να έχετε εσύ και ο τσε4 δίκιο αλλά ο τρόπος ουσιαστικά "εκδίωξης" του Ζαγόρ με κάνει επιφυλακτικό και ψιλιασμένο. Αυτό λέω και τίποτα άλλο.
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8556
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από nikolasf »

Συμφωνώ με το "μοναστήρι" αλλά δεν είμαι σίγουρος για την ανοργανωσιά . Πολλά είναι και συνέπεια των καιρών που ζούμε!!! Και δεν υπάρχουν μηχανές να κόβουν χρήμα! Τεσπα εύχομαι να έχετε εσύ και ο τσε4 δίκιο αλλά ο τρόπος ουσιαστικά "εκδίωξης" του Ζαγόρ με κάνει επιφυλακτικό και ψιλιασμένο. Αυτό λέω και τίποτα άλλο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”