Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
Αν υπάρχει διοικητική σταθερότητα (Βρύζας;) και ο κόσμος στηρίξει όπως τον πρώτο καιρό ναι.
Αν οι διχόνοιες συνεχιστούν, δεν ξέρω κατά πόσο θα αντέξει το οικοδόμημα.
Τέτοιες αλλάγές δεν φέρνουν άμεσα αποτελέσματα. Οπότε υπομονή και στήριξη και θα φανεί.
Κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον, δεν έφταιγε μόνο ο Ζαγόρ αλλά και όλος ο περίγυρος. Το να αλλάζεις πρωθυπουργό ενώ κρατάς τους ίδιους υπουργούς μπορεί να φέρει αποτελέσματα;
Όπως και να έχει περιμένουμε να μάθουμε λεπτομέρειες και κρίνουμε μετά.!!
Αν υπάρχει διοικητική σταθερότητα (Βρύζας;) και ο κόσμος στηρίξει όπως τον πρώτο καιρό ναι.
Αν οι διχόνοιες συνεχιστούν, δεν ξέρω κατά πόσο θα αντέξει το οικοδόμημα.
Τέτοιες αλλάγές δεν φέρνουν άμεσα αποτελέσματα. Οπότε υπομονή και στήριξη και θα φανεί.
Κατά τη γνώμη μου τουλάχιστον, δεν έφταιγε μόνο ο Ζαγόρ αλλά και όλος ο περίγυρος. Το να αλλάζεις πρωθυπουργό ενώ κρατάς τους ίδιους υπουργούς μπορεί να φέρει αποτελέσματα;
Όπως και να έχει περιμένουμε να μάθουμε λεπτομέρειες και κρίνουμε μετά.!!
-
PAOKhead
- Δημοσιεύσεις: 969
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
- Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Και τι σε κανει να πιστευεις οτι οι διχονοιες θα σταματησουν τωρα?
Μηπως σταματησαν ποτε? Απλα κρυβονταν κατω απο το χαλακι και βαφτιζονταν "υπομονη".
"Υπομονη" οπως λεμε σιωπη πριν την καταιγιδα."Υπομονη" που μετα γινεται "τα γ@μ@με ολα γιατι ΠΑΟΚ εισαι".
Σε αυτον το συλλογο ενα παθημα που να εχει γινει μαθημα δυσκολευομαι να εντοπισω.
Και αυτο ισχυει για ολη την οικογενεια του ΠΑΟΚ.
Μηπως σταματησαν ποτε? Απλα κρυβονταν κατω απο το χαλακι και βαφτιζονταν "υπομονη".
"Υπομονη" οπως λεμε σιωπη πριν την καταιγιδα."Υπομονη" που μετα γινεται "τα γ@μ@με ολα γιατι ΠΑΟΚ εισαι".
Σε αυτον το συλλογο ενα παθημα που να εχει γινει μαθημα δυσκολευομαι να εντοπισω.
Και αυτο ισχυει για ολη την οικογενεια του ΠΑΟΚ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Ο Βασιλιάς πέθανε, Ζήτω ο Βασιλιάς.
Όπως ο ΠΑΟΚ δεν έπαθε τίποτα την 1η φορά που έφυγε έτσι δεν θα πάθει και τώρα.
Τώρα δε, ο στόχος είναι ένας και μοναδικός.
Οικονομική εξυγίανση χωρίς αυταπάτες.
Όπως ο ΠΑΟΚ δεν έπαθε τίποτα την 1η φορά που έφυγε έτσι δεν θα πάθει και τώρα.
Τώρα δε, ο στόχος είναι ένας και μοναδικός.
Οικονομική εξυγίανση χωρίς αυταπάτες.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Η ιστορία δεν αλλάζει και βέβαια θα συνεχιστεί.
Κάποιοι δεν έχουν ούτε ιερά ούτε όσια.
Εχω αηδιάσει
Κάποιοι δεν έχουν ούτε ιερά ούτε όσια.
Εχω αηδιάσει
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Μεγαλωσα με αυτον προεδρο και οπως ολοι μας ζησαμε καλες και κακες στιγμες...Η αληθεια ειναι οτι εκανε τραγικα λαθη που στοιχησαν και στον ιδιο αλλα και στην ομαδα...Δικη του η επιτυχια για ολα αυτα που προσφερε στην ομαδα,δικη του και η αποτυχια για οσα δεν καταφερε να πετυχει...Η αληθεια ειναι οτι ειχε μεγαλη στηριξη κατι που δεν νομιζω να συνεβαινε,αν πχ ηταν στη θεση του ο βρυζας ειδικα μετα απο ορισμενα ματς...Εμενα,προσωπικα με πικραινει που φευγει τωρα και δειχνει πως ειχαν δικιο οσοι λεγανε για ξεπουλημα παιχτων ωστε ο ΠΑΟΚ να μην εχει σημαντικες απωλειες κατα την θητεια του...Κριμα...
-
Asimos
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Μου το λέγανε όταν ήμουν πιτσιρικάς και φούσκωνα σαν φωτεινός παντογνώστης αλλά τώρα το καταλαβαίνω.
Αν δεν είσαι τριαντάρης, μη μιλάς για ΠΑΟΚ. Μόνο Άκου...
Αν δεν είσαι τριαντάρης, μη μιλάς για ΠΑΟΚ. Μόνο Άκου...
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
http://www.youtube.com/watch?v=kOquEimP ... re=related
το παοκμανια της κορεας.περαστικα παιδια.προτεινω να κλεισει το φορουμ για κανα μηνα σε ενδειξη πενθους
το παοκμανια της κορεας.περαστικα παιδια.προτεινω να κλεισει το φορουμ για κανα μηνα σε ενδειξη πενθους
-
toumpiotis35
- Δημοσιεύσεις: 525
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 10:18
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Asimos έγραψε:Κλείστε το ρημάδι!
Αsime δεν αντεχω .......
Δικο σου εργο ειναι και αυτο?
"Έκλεισαν το http://www.thegreekz.com - Χειροπέδες στους υπεύθυνους της ιστοσελίδας!"
Δεν αφηνεις να μιλαμε για τον ΠΑΟΚ ασε να δουμε καμια ταινια τουλαχιστον ρε μεγαλε!!!
Τι θα ελεγες για προεδρος της επιτροπης για την ελευθερια της εκφρασης?
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Ακριβώς..gika έγραψε:Κοίτα πλάκα έκανα πριν.theoPAOK έγραψε: Αφού πρέπει να παω σε γιατρό για την αισιοδοξία μου, θα αλλάξω στάση απο τώρα, και θα γίνω μίζερος και απαισιόδοξος...
Ή πρέπει να μαι αισιόδοξος τώρα που έφυγε ο Ζαγοράκης..
Να βγώ έξω δηλαδή και να φωνάξω "ΕΦΥΓΕ Ο ΖΑΓΟΡ, ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ" ?
Ή "ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ"
Βλέπεις, είμαι "φυτο" για κάποιους και δεν μπορώ να καταλάβω..
Δεν θα σου πω αν πρέπει να πας σε γιατρό ή όχι.
Κατά βάθος όλοι για ψυχίατρο είμαστε, ίσως εγώ να το χρειάζομαι πρώτος πρώτος, οπότε καταλαβαίνεις.
Το πως πιστεύεις ότι μπορεί ο ΠΑΟΚ να πάει ψηλά είναι η άποψη σου. Ο καθένας έχει διαφορετική άποψη.
Εγώ, πιστεύω ότι ο Ζαγοράκης έκανε πολλά λάθη και ίσως κάποιος άλλος τα καταφέρει καλύτερα. Εσύ μπορεί να διαφωνείς.
Το θέμα είναι ότι και οι δύο θέλουμε τον ΠΑΟΚ ψηλά. Στο πως θα πετύχουμε τον κοινό μας στόχο διαφωνούμε.
Όσο για το "φυτό", το παραμύθι πρέπει να τελειώσει. Υπάρχουν σωστοί και από τις δύο μεριές που έχουν άποψη και την εκφράζουν, όπως υπάρχουν και "φυτά" που παπαγαλίζουν μια άποψη και την κάνουνε σημαία κατά το δοκούν. Δεν είναι της παρούσης το θέμα. Σίγουρα όμως άνθρωπος που προσπαθεί και συζητάει-διαφωνεί-τσακώνετε για το καλό της ομάδας μας δεν είναι φυτό. ΠΑΟΚ είναι.
Αυτό που μου την δίνει δεν είναι το να έχουμε διαφορετικές απόψεις..
Είναι η αχαριστία κυρίως..
Τι εννοώ..
Μπαίνω σε διάφορα σάιτ και βλέπω διάφορους να αποκαλούν τον Ζαγοράκη λαμόγιο...
Ναι οκ, δεν ήταν ικανός, αλλα αυτό δεν τον κάνει λαμόγιο..
Επίσης ακούω συνεχώς οτι ο ΠΑΟΚ έκανε ότι έκανε αυτά τα 4 χρόνια χάρη στον λαο του, και κανέναν Ζαγοράκη..
Τέλοσπάντων...
...Αυτα τα 100-200 άτομα όμως, γιατί πρέπει να αντιδράνε με τέτοιον τρόπο όμως??
Ναι είναι ΠΑΟΚτζήδες, ναι θέλουν το καλό της ομάδας, όπως και όλοι μας, αλλα αυτός ο τρόπος κακό κάνει, καλό δεν κάνει....
Εγώ,ποτέ μου δεν είπα οτι ο Ζαγοράκης είναι "θεός" , αλλα και ποτέ μου δεν τον είπα λαμόγιο..
Αυτό που πιστεύω, είναι πως,σε αυτήν την δύσκολη οικονομική περίοδο, είναι δύσκολο να βρεθεί κάποιος που να πει, θα έρθω να διοικήσω και να βάλω λεφτά...Ή κάνω λάθος?
Το να μείνει η ομάδα "ακέφαλη" ενώ μπροστά μας έχουμε ένα κάρο εμπόδια (βλέπε FFP), είναι νομίζω ο,τι χειρότερο...
Βέβαια, είναι και ο Βρύζας... Αν θέλει να πάρει την ΠΑΕ στους όμους του, τότε θα έχει το 100% της συμπαράστασης μου γιατί ξέρω οτι θέλει το καλό της ομάδας σίγουρα..
Αλλα θέλει να πάρει ένα τέτοιο "ρίσκο"?
Και τέλος, δεν νομίζω πως η κατάσταση τον τελευταίο καιρό ήταν τόσο κακή όσο ισχυρίζονται κάποιοι..
Δηλαδή, είχαμε 14 ματς αήττητοι...Η ομάδα έπαιζε ποδόσφαιρο...
Τις τελευταίες 2 βδομάδες, η ομάδα νίκησε 4 απο τα 5 ματς..Και μάλιστα με 2 μέρες το πολύ διαφορά το ένα απο το άλλο..
Ναι έφυγε ο Βιειρίνια, αλλά αν δεν έφευγε τώρα, θα ερχόταν το καλοκαίρι ο μαρινάκης και ο κάθε μαρινάκης και θα του έλεγε, τον χειμώνα θα σε πάρω τζάμπα, και θα σου δίνω 2εκ το χρόνο....
Το να τον χάναμε τζάμπα θα ήταν καλύτερο?
Δεν νομίζω..
Παρόλα αυτά, βλέπουμε πως η ομάδα έχει στον πάγκο έναν ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ...
Ο οποίος το είχε τονίσει πολλές φορές.. "Η ομάδα μπορεί να μην έχει χρήματα, αλλα έχει ανθρώπους που ξέρουν απο ποδόσφαιρο... "
Θα μπορούσαμε να περιμένουμε μέχρι το καλοκαίρι..Και να μην προκαλούμε αναστάτωση στην πιο κρίσιμη περίοδο..
Φιλικά πάντα..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος theoPAOK την Πέμ 26 Ιαν 2012, 16:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Θοδωρε σε ευχαριστώ που με έφερες πίσω στο γήπεδο και για όλα όσα έκανες για τον ΠΑΟΚ.
Μακάρι να έμενες πρόεδρος για ακόμα 5 χρόνια.
Σε εκτιμώ απεριόριστα
Είσαι ένα τεράστιο κεφάλαιο για τον ΠΑΟΚ
Μακάρι να έμενες πρόεδρος για ακόμα 5 χρόνια.
Σε εκτιμώ απεριόριστα
Είσαι ένα τεράστιο κεφάλαιο για τον ΠΑΟΚ
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
με μπαλαφα σναουτσερ και ρομπεν επαιζα,και με αυτους θα συνεχιζω να παιζω
δεν αλλαζουν και πολλα...
αν ειναι ο βρυζας αντικαταστατης του,ελπιζω να εμαθε απο τα λαθη του ζαγορακη...
δεν αλλαζουν και πολλα...
αν ειναι ο βρυζας αντικαταστατης του,ελπιζω να εμαθε απο τα λαθη του ζαγορακη...
-
Asimos
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Torrentz.com ρε αδερφέ ή αλλιώς Ζήσης Βρύζας!toumpiotis35 έγραψε:Asimos έγραψε:Κλείστε το ρημάδι!
Αsime δεν αντεχω .......
Δικο σου εργο ειναι και αυτο?
"Έκλεισαν το http://www.thegreekz.com - Χειροπέδες στους υπεύθυνους της ιστοσελίδας!"
Δεν αφηνεις να μιλαμε για τον ΠΑΟΚ ασε να δουμε καμια ταινια τουλαχιστον ρε μεγαλε!!!
Τι θα ελεγες για προεδρος της επιτροπης για την ελευθερια της εκφρασης?
Λοιπόν τέλος κλαυθμοί και οδυρμοί, έχουμε ακόμη αγώνα μέχρι το καλοκαίρι.
Από ότι φαίνεται θα τραβήξει το σίριαλ καλά τους θερινούς μήνες!
ΥΓ
Δεν θέλω προεδρία, ηρεμία θέλω! Εσύ;