Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
-
toumpiotis35
- Δημοσιεύσεις: 525
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 10:18
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Καλες οι ευχες για τον αποχωρησαντα αλλα δεν βλεπω κανεναν να γραφει οτι εχει αφησει εκκρεμοτητες με την ΠΑΕ.....
Ολα μελι γαλα δηλαδη?
Ολα μελι γαλα δηλαδη?
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
ζαγορακη τα πρωτα δυο χρονια τα πηγες περιφημα αλλα μετα τα εκανες μπαχαλο...δυστηχως με τις επιλογες σου εσυ ο ιδιος τα εφερες εδω τα πραγματα..δυστηχως..
υ.γ το θεμα των μπερδεμενων ευθυνη εχεις και εσυ..ποιος ελεγχει το γηπεδο αν οχι ο προεδρος?βαλε 50-100 ατομα και αφηνε εξω τους μπερδεμενους..
υ.γ το θεμα των μπερδεμενων ευθυνη εχεις και εσυ..ποιος ελεγχει το γηπεδο αν οχι ο προεδρος?βαλε 50-100 ατομα και αφηνε εξω τους μπερδεμενους..
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Προφανώς το δικό σου όραμα δεν περιλαμβάνει τις λέξεις εξυγίανση, διαφάνεια, τίτλοι.navigator11 έγραψε:εννοείς χάθηκε το όραμα το δικό σου.μίλα εξ ονόματός σου και μόνον φίλε μου.για να μιλήσω για τον εαυτό μου είχα ακόμα σημαντικά αποθέματα υπομονής αναφορικά με το διαχειριστή ζαγοράκη.ακόμα κι αν δεν ήμουν κατενθουσιασμένος με αρκετά από αυτά που έπραξε ή παρέλειψε να πράξει τα χρόνια που παρήλθαν.gika έγραψε:Καρέλια.. Το ότι το γκολ μπήκε από τον αέρα δεν είναι το θέμα.Karelias έγραψε:ένα γκολ του αέρα.
Το ότι η ομάδα παρ' ότι προηγήθηκε έπαιξε τόσο άσχημα που κατάφερε να χάσει και να αποκλειστεί είναι απλά άλλη μια αφορμή.
Το θέμα είναι ότι κανείς δεν πιστεύει πια ότι μπορούμε να αγγίξουμε την κορυφή.
Χάθηκε το όραμα. Πως να μην χαθεί και ο οραματιστής;
Γιατί το δικό μου όραμα γύρω από αυτούς τους άξονες είχε αναπτυχθεί.
Και δυστυχώς ούτε εξυγίανση έγινε (να μην αναφέρω λεπτομέρειες), ούτε διαφάνεια υπήρχε (έπρεπε να βγει το πόρισμα για να μάθουμε για το "δάνειο"), ούτε τίτλοι ήρθανε.
Δεν αμφισβητώ το ότι μας ξαναέβαλε στον ποδοσφαιρκό χάρτη.
Σαφώς και του το αναγνωρίζω αλλά δυστυχώς αποδείχτηκε ότι το παρόν διοικητικό σχήμα έπιασε ταβάνι.
Όσον αφορά αυτό που λες.. Η τεράστια πτώση της προσέλευσης του κόσμου στο γήπεδο άλλα μαρτυρεί. Μάλλον η υπομονή πολλών τέλειωσε εδώ και καιρό.. Αλλιώς το γήπεδο θα γέμιζε όπως τη δεύτερη ή την τρίτη χρονιά του Ζαγόρ στην Τούμπα..
- georgedoulk
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
toumpioti
Συμφωνω με το προηγούμενο ποστ σου 1000%.
Απλώς τώρα χρειάζεται ηρεμία. Να καταλαγιάσει λίγο ο κουρνιαχτός και θα τα δούμε αναλυτικά.
Συμφωνω με το προηγούμενο ποστ σου 1000%.
Απλώς τώρα χρειάζεται ηρεμία. Να καταλαγιάσει λίγο ο κουρνιαχτός και θα τα δούμε αναλυτικά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
για τον ζαγορακη επεσε η κινηση στο γηπεδο,οχι οτι ειναι γονατισμενοι ολοι οικονομικαgika έγραψε: Όσον αφορά αυτό που λες.. Η τεράστια πτώση της προσέλευσης του κόσμου στο γήπεδο άλλα μαρτυρεί. Μάλλον η υπομονή πολλών τέλειωσε εδώ και καιρό.. Αλλιώς το γήπεδο θα γέμιζε όπως τη δεύτερη ή την τρίτη χρονιά του Ζαγόρ στην Τούμπα..
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Ρε φίλε πλάκα κάνεις;makednoss έγραψε:η ιστορια θα γραψει για 100 τσογλανια που διωξανε τον δευτερο πιο επιτυχημενο προεδρο μετα τον παντελακη.
καλα εκανες και εφυγες ζαγορακη ,αυτα τα ταγαρια δεν μπορουνε να σκεφτουν οτι δεν ηρθες με το ετσι θελω προεδρος στον ΠΑΟΚ ,αυτοι σε επελεξαν και σε πρηξανε τα @@ τοτε.επρεπε να ειχες παει τεχνικος διευθυντης στην εθνικη με 10 χιλιαρικα το μηνα και οχι να τρεχεις εδω αμισθη με ατομα που δε σε σεβονται.
Το όνειρο κάθε ΠΑΟΚτσή είναι να μπορέσει να αναδείξει και να αναδειχθεί μέσα από τον ΠΑΟΚ!!!
Πόσοι δεν έχετε ονειρευτεί να σκοράρετε με τη φανέλα του ΠΑΟΚ και να τρέχετε στα κάγκελα της 4;
Πόσοι δεν έχετε ονειρευτεί να σας κάθεται το τζόκερ και να παίρνετε τον ΠΑΟΚ για να τον κάνετε μεγάλο;
Πόσοι δεν θα γουστάρετε να είστε πρόεδροι στην μεγαλύτερη ομάδα του κόσμου και να σας έχουν όλοι σαν Θεό;
Σιγά μην μας έκανε και χάρη.. Έλεος ορισμένοι. Πρώτα ΠΑΟΚ, μετά Ζαγοράκης. Όχι το αντίθετο!!
Το αν έκανε λάθη τα οποία οδήγησαν στην απομυθοποίηση του, δεν είναι φταίξιμο κανενός άλλου!!!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
gika έγραψε:Καρέλια.. Το ότι το γκολ μπήκε από τον αέρα δεν είναι το θέμα.Karelias έγραψε:ένα γκολ του αέρα.
Το ότι η ομάδα παρ' ότι προηγήθηκε έπαιξε τόσο άσχημα που κατάφερε να χάσει και να αποκλειστεί είναι απλά άλλη μια αφορμή.
Το θέμα είναι ότι κανείς δεν πιστεύει πια ότι μπορούμε να αγγίξουμε την κορυφή.
Χάθηκε το όραμα. Πως να μην χαθεί και ο οραματιστής;
Δηλαδή εγώ που είμουν πιο αισιόδοξος απο ποτέ, μήπως πρέπει να παω σε κανα γιατρό?
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Δηλαδή από τους 1 εκατομμύριο ΠΑΟΚτσήδες δεν υπάρχουν 20.000 κάθε βδομάδα να δίνουν από 20 ευρώ;makednoss έγραψε:για τον ζαγορακη επεσε η κινηση στο γηπεδο,οχι οτι ειναι γονατισμενοι ολοι οικονομικαgika έγραψε: Όσον αφορά αυτό που λες.. Η τεράστια πτώση της προσέλευσης του κόσμου στο γήπεδο άλλα μαρτυρεί. Μάλλον η υπομονή πολλών τέλειωσε εδώ και καιρό.. Αλλιώς το γήπεδο θα γέμιζε όπως τη δεύτερη ή την τρίτη χρονιά του Ζαγόρ στην Τούμπα..
Δηλαδή πιστεύεις ότι ένα ποσοστό 2/100 του λαού μας δεν έχει 10-20 ευρώ να έρθει στο γήπεδο; Δεν είμαστε όλοι στην ίδια κατάσταση φίλε. Υπάρχουν και κάποιοι που έχουν αυτά τα "ψιλά" (ψιλά για αυτούς) και μπορούν να έρθουν στο γήπεδο.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
ωραιος ρε γκικα, συμφωνωgika έγραψε:Ρε φίλε πλάκα κάνεις;makednoss έγραψε:η ιστορια θα γραψει για 100 τσογλανια που διωξανε τον δευτερο πιο επιτυχημενο προεδρο μετα τον παντελακη.
καλα εκανες και εφυγες ζαγορακη ,αυτα τα ταγαρια δεν μπορουνε να σκεφτουν οτι δεν ηρθες με το ετσι θελω προεδρος στον ΠΑΟΚ ,αυτοι σε επελεξαν και σε πρηξανε τα @@ τοτε.επρεπε να ειχες παει τεχνικος διευθυντης στην εθνικη με 10 χιλιαρικα το μηνα και οχι να τρεχεις εδω αμισθη με ατομα που δε σε σεβονται.
Το όνειρο κάθε ΠΑΟΚτσή είναι να μπορέσει να αναδείξει και να αναδειχθεί μέσα από τον ΠΑΟΚ!!!
Πόσοι δεν έχετε ονειρευτεί να σκοράρετε με τη φανέλα του ΠΑΟΚ και να τρέχετε στα κάγκελα της 4;
Πόσοι δεν έχετε ονειρευτεί να σας κάθεται το τζόκερ και να παίρνετε τον ΠΑΟΚ για να τον κάνετε μεγάλο;
Πόσοι δεν θα γουστάρετε να είστε πρόεδροι στην μεγαλύτερη ομάδα του κόσμου και να σας έχουν όλοι σαν Θεό;
Σιγά μην μας έκανε και χάρη.. Έλεος ορισμένοι. Πρώτα ΠΑΟΚ, μετά Ζαγοράκης. Όχι το αντίθετο!!
Το αν έκανε λάθη τα οποία οδήγησαν στην απομυθοποίηση του, δεν είναι φταίξιμο κανενός άλλου!!!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Απάντησα σε παρόμοια ερώτηση παρά πίσω..theoPAOK έγραψε:Δηλαδή εγώ που είμουν πιο αισιόδοξος απο ποτέ, μήπως πρέπει να παω σε κανα γιατρό?
So actually, yeap!
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Τους ειδαμε gika τους 1 εκατομμυριο στην αυξηση...Δε με νοιαζουν τα λεφτα...gika έγραψε:Δηλαδή από τους 1 εκατομμύριο ΠΑΟΚτσήδες δεν υπάρχουν 20.000 κάθε βδομάδα να δίνουν από 20 ευρώ;makednoss έγραψε:για τον ζαγορακη επεσε η κινηση στο γηπεδο,οχι οτι ειναι γονατισμενοι ολοι οικονομικαgika έγραψε: Όσον αφορά αυτό που λες.. Η τεράστια πτώση της προσέλευσης του κόσμου στο γήπεδο άλλα μαρτυρεί. Μάλλον η υπομονή πολλών τέλειωσε εδώ και καιρό.. Αλλιώς το γήπεδο θα γέμιζε όπως τη δεύτερη ή την τρίτη χρονιά του Ζαγόρ στην Τούμπα..
Δηλαδή πιστεύεις ότι ένα ποσοστό 2/100 του λαού μας δεν έχει 10-20 ευρώ να έρθει στο γήπεδο; Δεν είμαστε όλοι στην ίδια κατάσταση φίλε. Υπάρχουν και κάποιοι που έχουν αυτά τα "ψιλά" (ψιλά για αυτούς) και μπορούν να έρθουν στο γήπεδο.
ΤΟ ποσοι ημασταν με νοιαζει...Που τοτε οπως ισχυριζονται πολλοι δεν ειχε ραγισει κανενα γυαλι...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Την πρώτη φορά που έφυγες, λυπήθηκα, στεναχωρήθηκα, έκλαψα...
Χθες το βράδυ, κατά ένα περίεργο τρόπο, ήμουν σίγουρος ότι είχε έρθει το τέλος, η ΟΡΙΣΤΙΚΗ αποχώρησή σου... Και το πιο παράξενο; Δεν πικράθηκα καθόλου!!!
Απεναντίας, νομίζω ότι ήταν μονόδρομος η κίνησή σου, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί είσαι άνθρωπος, έχεις οικογένεια, έχεις προσωπική ζωή και όσο και να αγαπάς τον ΠΑΟΚ μας, δεν θα χαλάσεις την υγεία σου και την οικογενειακή γαλήνη για 100-200 μ@λ@κες που ζούσαν με ένα όνειρο και στόχο, να σε διώξουν γιατί δεν έτρωγαν από την πίτα που είχαν συνηθίσει τα χρόνια πριν από σένα....
Καλή τύχη Πρόεδρε, κοίταξε την υγειά σου και την οικογένειά σου και μην στεναχωριέσαι, ο ΠΑΟΚ θα συνεχίσει να υπάρχει, καλύτερος, χειρότερος, θα δείξει...
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ, ΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΑΣ...
Χθες το βράδυ, κατά ένα περίεργο τρόπο, ήμουν σίγουρος ότι είχε έρθει το τέλος, η ΟΡΙΣΤΙΚΗ αποχώρησή σου... Και το πιο παράξενο; Δεν πικράθηκα καθόλου!!!
Απεναντίας, νομίζω ότι ήταν μονόδρομος η κίνησή σου, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί είσαι άνθρωπος, έχεις οικογένεια, έχεις προσωπική ζωή και όσο και να αγαπάς τον ΠΑΟΚ μας, δεν θα χαλάσεις την υγεία σου και την οικογενειακή γαλήνη για 100-200 μ@λ@κες που ζούσαν με ένα όνειρο και στόχο, να σε διώξουν γιατί δεν έτρωγαν από την πίτα που είχαν συνηθίσει τα χρόνια πριν από σένα....
Καλή τύχη Πρόεδρε, κοίταξε την υγειά σου και την οικογένειά σου και μην στεναχωριέσαι, ο ΠΑΟΚ θα συνεχίσει να υπάρχει, καλύτερος, χειρότερος, θα δείξει...
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ, ΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΑΣ...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Θοδωρε,Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Το ταξιδι απο τοτε που ανελαβες μεχρι σημερα ηταν υπεροχο!Μ'εκανες να ξανανοιωσω,τον ποδοσφαιρικο ΠΑΟΚ,μεγαλο!Παρολα τα λαθη σου η ομαδα μας ξαναεγινε μεγαλη και αγωνιστικα!
Σου ευχομαι υγεια,δυναμη και χαρα σε οτι και αν κανεις απο δω και περα!
Βρυζα,,πλεον,ξερεις την καταληξη σου εαν δεν τα πας καλα με τους χχχχχχχχχχχχ
Τέλος με τους χαρακτηρισμούς. Γκικα
Το ταξιδι απο τοτε που ανελαβες μεχρι σημερα ηταν υπεροχο!Μ'εκανες να ξανανοιωσω,τον ποδοσφαιρικο ΠΑΟΚ,μεγαλο!Παρολα τα λαθη σου η ομαδα μας ξαναεγινε μεγαλη και αγωνιστικα!
Σου ευχομαι υγεια,δυναμη και χαρα σε οτι και αν κανεις απο δω και περα!
Βρυζα,,πλεον,ξερεις την καταληξη σου εαν δεν τα πας καλα με τους χχχχχχχχχχχχ
Τέλος με τους χαρακτηρισμούς. Γκικα
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
τις ειδαμε τις μεταγραφες του ζαγορακη...PARASANDALOS έγραψε:δηλαδη τωρα που εφυγε ο ζαγορακης θα κανουμε μεταγραφες????????
μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε ρεεεεεεε ζωαααααααα
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Αφού πρέπει να παω σε γιατρό για την αισιοδοξία μου, θα αλλάξω στάση απο τώρα, και θα γίνω μίζερος και απαισιόδοξος...gika έγραψε:Απάντησα σε παρόμοια ερώτηση παρά πίσω..theoPAOK έγραψε:Δηλαδή εγώ που είμουν πιο αισιόδοξος απο ποτέ, μήπως πρέπει να παω σε κανα γιατρό?
So actually, yeap!
Ή πρέπει να μαι αισιόδοξος τώρα που έφυγε ο Ζαγοράκης..
Να βγώ έξω δηλαδή και να φωνάξω "ΕΦΥΓΕ Ο ΖΑΓΟΡ, ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ" ?
Ή "ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ"
Βλέπεις, είμαι "φυτο" για κάποιους και δεν μπορώ να καταλάβω..
Τι δεν το ξερες, κάναμε 2?PARASANDALOS έγραψε:δηλαδη τωρα που εφυγε ο ζαγορακης θα κανουμε μεταγραφες????????
μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε ρεεεεεεε ζωαααααααα
Περιμένουμε να περάσουν τις ιατρικές εξετάσεις..
Κεκλισμένων τον λένε τον έναν, και τον άλλον Πρόστιμο..