Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
toumpiotis35
Δημοσιεύσεις: 525
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 10:18

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από toumpiotis35 »

Καλες οι ευχες για τον αποχωρησαντα αλλα δεν βλεπω κανεναν να γραφει οτι εχει αφησει εκκρεμοτητες με την ΠΑΕ.....
Ολα μελι γαλα δηλαδη?
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από gergeo4 »

ζαγορακη τα πρωτα δυο χρονια τα πηγες περιφημα αλλα μετα τα εκανες μπαχαλο...δυστηχως με τις επιλογες σου εσυ ο ιδιος τα εφερες εδω τα πραγματα..δυστηχως..

υ.γ το θεμα των μπερδεμενων ευθυνη εχεις και εσυ..ποιος ελεγχει το γηπεδο αν οχι ο προεδρος?βαλε 50-100 ατομα και αφηνε εξω τους μπερδεμενους..
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από gika »

navigator11 έγραψε:
gika έγραψε:
Karelias έγραψε:ένα γκολ του αέρα.
Καρέλια.. Το ότι το γκολ μπήκε από τον αέρα δεν είναι το θέμα.
Το ότι η ομάδα παρ' ότι προηγήθηκε έπαιξε τόσο άσχημα που κατάφερε να χάσει και να αποκλειστεί είναι απλά άλλη μια αφορμή.
Το θέμα είναι ότι κανείς δεν πιστεύει πια ότι μπορούμε να αγγίξουμε την κορυφή.
Χάθηκε το όραμα. Πως να μην χαθεί και ο οραματιστής;
εννοείς χάθηκε το όραμα το δικό σου.μίλα εξ ονόματός σου και μόνον φίλε μου.για να μιλήσω για τον εαυτό μου είχα ακόμα σημαντικά αποθέματα υπομονής αναφορικά με το διαχειριστή ζαγοράκη.ακόμα κι αν δεν ήμουν κατενθουσιασμένος με αρκετά από αυτά που έπραξε ή παρέλειψε να πράξει τα χρόνια που παρήλθαν.
Προφανώς το δικό σου όραμα δεν περιλαμβάνει τις λέξεις εξυγίανση, διαφάνεια, τίτλοι.
Γιατί το δικό μου όραμα γύρω από αυτούς τους άξονες είχε αναπτυχθεί.
Και δυστυχώς ούτε εξυγίανση έγινε (να μην αναφέρω λεπτομέρειες), ούτε διαφάνεια υπήρχε (έπρεπε να βγει το πόρισμα για να μάθουμε για το "δάνειο"), ούτε τίτλοι ήρθανε.
Δεν αμφισβητώ το ότι μας ξαναέβαλε στον ποδοσφαιρκό χάρτη.
Σαφώς και του το αναγνωρίζω αλλά δυστυχώς αποδείχτηκε ότι το παρόν διοικητικό σχήμα έπιασε ταβάνι.

Όσον αφορά αυτό που λες.. Η τεράστια πτώση της προσέλευσης του κόσμου στο γήπεδο άλλα μαρτυρεί. Μάλλον η υπομονή πολλών τέλειωσε εδώ και καιρό.. Αλλιώς το γήπεδο θα γέμιζε όπως τη δεύτερη ή την τρίτη χρονιά του Ζαγόρ στην Τούμπα.. ;)
Άβαταρ μέλους
georgedoulk
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από georgedoulk »

toumpioti
Συμφωνω με το προηγούμενο ποστ σου 1000%.
Απλώς τώρα χρειάζεται ηρεμία. Να καταλαγιάσει λίγο ο κουρνιαχτός και θα τα δούμε αναλυτικά.
Άβαταρ μέλους
makednoss
Δημοσιεύσεις: 279
Εγγραφή: Τρί 09 Ιουν 2009, 01:53

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από makednoss »

gika έγραψε: Όσον αφορά αυτό που λες.. Η τεράστια πτώση της προσέλευσης του κόσμου στο γήπεδο άλλα μαρτυρεί. Μάλλον η υπομονή πολλών τέλειωσε εδώ και καιρό.. Αλλιώς το γήπεδο θα γέμιζε όπως τη δεύτερη ή την τρίτη χρονιά του Ζαγόρ στην Τούμπα.. ;)
για τον ζαγορακη επεσε η κινηση στο γηπεδο,οχι οτι ειναι γονατισμενοι ολοι οικονομικα
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από gika »

makednoss έγραψε:η ιστορια θα γραψει για 100 τσογλανια που διωξανε τον δευτερο πιο επιτυχημενο προεδρο μετα τον παντελακη.
καλα εκανες και εφυγες ζαγορακη ,αυτα τα ταγαρια δεν μπορουνε να σκεφτουν οτι δεν ηρθες με το ετσι θελω προεδρος στον ΠΑΟΚ ,αυτοι σε επελεξαν και σε πρηξανε τα @@ τοτε.επρεπε να ειχες παει τεχνικος διευθυντης στην εθνικη με 10 χιλιαρικα το μηνα και οχι να τρεχεις εδω αμισθη με ατομα που δε σε σεβονται.
Ρε φίλε πλάκα κάνεις;
Το όνειρο κάθε ΠΑΟΚτσή είναι να μπορέσει να αναδείξει και να αναδειχθεί μέσα από τον ΠΑΟΚ!!!
Πόσοι δεν έχετε ονειρευτεί να σκοράρετε με τη φανέλα του ΠΑΟΚ και να τρέχετε στα κάγκελα της 4;
Πόσοι δεν έχετε ονειρευτεί να σας κάθεται το τζόκερ και να παίρνετε τον ΠΑΟΚ για να τον κάνετε μεγάλο;
Πόσοι δεν θα γουστάρετε να είστε πρόεδροι στην μεγαλύτερη ομάδα του κόσμου και να σας έχουν όλοι σαν Θεό;

Σιγά μην μας έκανε και χάρη.. Έλεος ορισμένοι. Πρώτα ΠΑΟΚ, μετά Ζαγοράκης. Όχι το αντίθετο!!

Το αν έκανε λάθη τα οποία οδήγησαν στην απομυθοποίηση του, δεν είναι φταίξιμο κανενός άλλου!!!
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από theoPAOK »

gika έγραψε:
Karelias έγραψε:ένα γκολ του αέρα.
Καρέλια.. Το ότι το γκολ μπήκε από τον αέρα δεν είναι το θέμα.
Το ότι η ομάδα παρ' ότι προηγήθηκε έπαιξε τόσο άσχημα που κατάφερε να χάσει και να αποκλειστεί είναι απλά άλλη μια αφορμή.
Το θέμα είναι ότι κανείς δεν πιστεύει πια ότι μπορούμε να αγγίξουμε την κορυφή.
Χάθηκε το όραμα. Πως να μην χαθεί και ο οραματιστής;

Δηλαδή εγώ που είμουν πιο αισιόδοξος απο ποτέ, μήπως πρέπει να παω σε κανα γιατρό? :o
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από gika »

makednoss έγραψε:
gika έγραψε: Όσον αφορά αυτό που λες.. Η τεράστια πτώση της προσέλευσης του κόσμου στο γήπεδο άλλα μαρτυρεί. Μάλλον η υπομονή πολλών τέλειωσε εδώ και καιρό.. Αλλιώς το γήπεδο θα γέμιζε όπως τη δεύτερη ή την τρίτη χρονιά του Ζαγόρ στην Τούμπα.. ;)
για τον ζαγορακη επεσε η κινηση στο γηπεδο,οχι οτι ειναι γονατισμενοι ολοι οικονομικα
Δηλαδή από τους 1 εκατομμύριο ΠΑΟΚτσήδες δεν υπάρχουν 20.000 κάθε βδομάδα να δίνουν από 20 ευρώ;
Δηλαδή πιστεύεις ότι ένα ποσοστό 2/100 του λαού μας δεν έχει 10-20 ευρώ να έρθει στο γήπεδο; Δεν είμαστε όλοι στην ίδια κατάσταση φίλε. Υπάρχουν και κάποιοι που έχουν αυτά τα "ψιλά" (ψιλά για αυτούς) και μπορούν να έρθουν στο γήπεδο. ;)
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από tigon4 »

gika έγραψε:
makednoss έγραψε:η ιστορια θα γραψει για 100 τσογλανια που διωξανε τον δευτερο πιο επιτυχημενο προεδρο μετα τον παντελακη.
καλα εκανες και εφυγες ζαγορακη ,αυτα τα ταγαρια δεν μπορουνε να σκεφτουν οτι δεν ηρθες με το ετσι θελω προεδρος στον ΠΑΟΚ ,αυτοι σε επελεξαν και σε πρηξανε τα @@ τοτε.επρεπε να ειχες παει τεχνικος διευθυντης στην εθνικη με 10 χιλιαρικα το μηνα και οχι να τρεχεις εδω αμισθη με ατομα που δε σε σεβονται.
Ρε φίλε πλάκα κάνεις;
Το όνειρο κάθε ΠΑΟΚτσή είναι να μπορέσει να αναδείξει και να αναδειχθεί μέσα από τον ΠΑΟΚ!!!
Πόσοι δεν έχετε ονειρευτεί να σκοράρετε με τη φανέλα του ΠΑΟΚ και να τρέχετε στα κάγκελα της 4;
Πόσοι δεν έχετε ονειρευτεί να σας κάθεται το τζόκερ και να παίρνετε τον ΠΑΟΚ για να τον κάνετε μεγάλο;
Πόσοι δεν θα γουστάρετε να είστε πρόεδροι στην μεγαλύτερη ομάδα του κόσμου και να σας έχουν όλοι σαν Θεό;

Σιγά μην μας έκανε και χάρη.. Έλεος ορισμένοι. Πρώτα ΠΑΟΚ, μετά Ζαγοράκης. Όχι το αντίθετο!!

Το αν έκανε λάθη τα οποία οδήγησαν στην απομυθοποίηση του, δεν είναι φταίξιμο κανενός άλλου!!!
ωραιος ρε γκικα, συμφωνω
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από gika »

theoPAOK έγραψε:Δηλαδή εγώ που είμουν πιο αισιόδοξος απο ποτέ, μήπως πρέπει να παω σε κανα γιατρό? :o
Απάντησα σε παρόμοια ερώτηση παρά πίσω..

So actually, yeap! :P
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από sourmenetes »

gika έγραψε:
makednoss έγραψε:
gika έγραψε: Όσον αφορά αυτό που λες.. Η τεράστια πτώση της προσέλευσης του κόσμου στο γήπεδο άλλα μαρτυρεί. Μάλλον η υπομονή πολλών τέλειωσε εδώ και καιρό.. Αλλιώς το γήπεδο θα γέμιζε όπως τη δεύτερη ή την τρίτη χρονιά του Ζαγόρ στην Τούμπα.. ;)
για τον ζαγορακη επεσε η κινηση στο γηπεδο,οχι οτι ειναι γονατισμενοι ολοι οικονομικα
Δηλαδή από τους 1 εκατομμύριο ΠΑΟΚτσήδες δεν υπάρχουν 20.000 κάθε βδομάδα να δίνουν από 20 ευρώ;
Δηλαδή πιστεύεις ότι ένα ποσοστό 2/100 του λαού μας δεν έχει 10-20 ευρώ να έρθει στο γήπεδο; Δεν είμαστε όλοι στην ίδια κατάσταση φίλε. Υπάρχουν και κάποιοι που έχουν αυτά τα "ψιλά" (ψιλά για αυτούς) και μπορούν να έρθουν στο γήπεδο. ;)
Τους ειδαμε gika τους 1 εκατομμυριο στην αυξηση...Δε με νοιαζουν τα λεφτα...
ΤΟ ποσοι ημασταν με νοιαζει...Που τοτε οπως ισχυριζονται πολλοι δεν ειχε ραγισει κανενα γυαλι...
Άβαταρ μέλους
paulst
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Τετ 06 Φεβ 2008, 17:38
Τοποθεσία: ...ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Π.Α.Ο.Κ....

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από paulst »

Την πρώτη φορά που έφυγες, λυπήθηκα, στεναχωρήθηκα, έκλαψα...
Χθες το βράδυ, κατά ένα περίεργο τρόπο, ήμουν σίγουρος ότι είχε έρθει το τέλος, η ΟΡΙΣΤΙΚΗ αποχώρησή σου... Και το πιο παράξενο; Δεν πικράθηκα καθόλου!!!
Απεναντίας, νομίζω ότι ήταν μονόδρομος η κίνησή σου, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί είσαι άνθρωπος, έχεις οικογένεια, έχεις προσωπική ζωή και όσο και να αγαπάς τον ΠΑΟΚ μας, δεν θα χαλάσεις την υγεία σου και την οικογενειακή γαλήνη για 100-200 μ@λ@κες που ζούσαν με ένα όνειρο και στόχο, να σε διώξουν γιατί δεν έτρωγαν από την πίτα που είχαν συνηθίσει τα χρόνια πριν από σένα....

Καλή τύχη Πρόεδρε, κοίταξε την υγειά σου και την οικογένειά σου και μην στεναχωριέσαι, ο ΠΑΟΚ θα συνεχίσει να υπάρχει, καλύτερος, χειρότερος, θα δείξει...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΑ, ΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΑΣ... :pano:
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από mpafos4 »

Θοδωρε,Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Το ταξιδι απο τοτε που ανελαβες μεχρι σημερα ηταν υπεροχο!Μ'εκανες να ξανανοιωσω,τον ποδοσφαιρικο ΠΑΟΚ,μεγαλο!Παρολα τα λαθη σου η ομαδα μας ξαναεγινε μεγαλη και αγωνιστικα!

Σου ευχομαι υγεια,δυναμη και χαρα σε οτι και αν κανεις απο δω και περα!

Βρυζα,,πλεον,ξερεις την καταληξη σου εαν δεν τα πας καλα με τους χχχχχχχχχχχχ


Τέλος με τους χαρακτηρισμούς. Γκικα
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από markos4 »

PARASANDALOS έγραψε:δηλαδη τωρα που εφυγε ο ζαγορακης θα κανουμε μεταγραφες????????

μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε ρεεεεεεε ζωαααααααα
τις ειδαμε τις μεταγραφες του ζαγορακη...
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από theoPAOK »

gika έγραψε:
theoPAOK έγραψε:Δηλαδή εγώ που είμουν πιο αισιόδοξος απο ποτέ, μήπως πρέπει να παω σε κανα γιατρό? :o
Απάντησα σε παρόμοια ερώτηση παρά πίσω..

So actually, yeap! :P
Αφού πρέπει να παω σε γιατρό για την αισιοδοξία μου, θα αλλάξω στάση απο τώρα, και θα γίνω μίζερος και απαισιόδοξος...
Ή πρέπει να μαι αισιόδοξος τώρα που έφυγε ο Ζαγοράκης..
Να βγώ έξω δηλαδή και να φωνάξω "ΕΦΥΓΕ Ο ΖΑΓΟΡ, ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ" ?
Ή "ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ"

Βλέπεις, είμαι "φυτο" για κάποιους και δεν μπορώ να καταλάβω..

PARASANDALOS έγραψε:δηλαδη τωρα που εφυγε ο ζαγορακης θα κανουμε μεταγραφες????????

μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε ρεεεεεεε ζωαααααααα
Τι δεν το ξερες, κάναμε 2?
Περιμένουμε να περάσουν τις ιατρικές εξετάσεις..
Κεκλισμένων τον λένε τον έναν, και τον άλλον Πρόστιμο..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”