Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
αυτοι που τον εβαλαν εκει που τον εβαλαν δεν θελουν προεδρο μ @ρχιδι@ αλλα προεδρο μαριονετα που να κανει αυτα που θα του λενε. και εννοειται να μην τους ενοχλει.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Αδελφε στο καναμε απλο..Η φωτογραφια αναφερεται στον ΠΑΟΚ???Emprostisghsoitrelamenoi έγραψε:Η καριέρα του προέδρου του ΠΑΟΚ τον προσβάλλει ?
Προσβάλλει τον θεσμό της καρέκλας του προέδρου ?
Από που κι ως που ?
ΟΧΙ...
Τοτε αλλου....
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Ίσα ίσα θα πρεπε να είσαι περήφανος που ο προέδρος σου έχει αναδειχτεί κυπελλούχος Ευρώπης και Ελλάδας.
Όχι μόνο για το ένα από τα δύο (βλέπε Euro). Δεν έχει πάρει ακόμα κάποιο τίτλο με τον ΠΑΟΚ σε οποιοδήποτε πόστο.
Όχι μόνο για το ένα από τα δύο (βλέπε Euro). Δεν έχει πάρει ακόμα κάποιο τίτλο με τον ΠΑΟΚ σε οποιοδήποτε πόστο.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
sourmenetes έγραψε:Αδελφε στο καναμε απλο..Η φωτογραφια αναφερετε στον ΠΑΟΚ???Emprostisghsoitrelamenoi έγραψε:Η καριέρα του προέδρου του ΠΑΟΚ τον προσβάλλει ?
Προσβάλλει τον θεσμό της καρέκλας του προέδρου ?
Από που κι ως που ?
ΟΧΙ...
Τοτε αλλου....
Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ δεν λέγεται το τόπικ ή έχω μυωπία ?
Δεν βλέπω εδώ πουθενά ΠΑΟΚ.
Αν δώ όμως θα ποστάρω κάτι ανάλογο.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Ποσταρε οτι θες...Εχεις δικιο...
Συγγνωμη που σου θιξαμε και τον agapoula...
Συγγνωμη που σου θιξαμε και τον agapoula...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Για τον Ζαγορ δεν ακουσα τπτ ...δεν ξερω αν εγινε κτ μετα το ματς ή αν δεν τα ακουσα...αλλα ας ειμαστε ψυχραιμοι μια φορα....
Η ομαδα θελει ξαναχτισιμο ειναι δεδομενο...ΑΠο τοτε που φυγε ο Σαντος η ομαδα αποσυντιθεται ......Το καλοκαιρι κοντη γιορτη γι αυτο και γι αλλα....τωρα δε γινεται...Οτ ι πετυχουμε καλο ειναι...
Η ομαδα θελει ξαναχτισιμο ειναι δεδομενο...ΑΠο τοτε που φυγε ο Σαντος η ομαδα αποσυντιθεται ......Το καλοκαιρι κοντη γιορτη γι αυτο και γι αλλα....τωρα δε γινεται...Οτ ι πετυχουμε καλο ειναι...
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Δεν με ενδιαφέρει μαν ο αγαπούλας.
Αν κάτι ήταν για σβήσιμο ήταν τα γραφόμενά του κι όχι η φωτογραφία του Ζαγοράκη.
Αφορά τον πρόεδρο το παρελθόν του,αλλά εφόσον είναι πρόεδρος σε εμάς θα κριθεί ΚΑΙ για αυτό.
Δεν θα "μπουρντιστούμε" όμως ,ούτε θα γίνουμε αυτά που φτύνουμε.
Αν κάτι ήταν για σβήσιμο ήταν τα γραφόμενά του κι όχι η φωτογραφία του Ζαγοράκη.
Αφορά τον πρόεδρο το παρελθόν του,αλλά εφόσον είναι πρόεδρος σε εμάς θα κριθεί ΚΑΙ για αυτό.
Δεν θα "μπουρντιστούμε" όμως ,ούτε θα γίνουμε αυτά που φτύνουμε.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Θα κριθεί για την τότε επιλογή του και όχι για την αγωνιστική του αποτελεσματικότητα.
Αφιερωμένο.
[youtube]KQuO87vfAWk[/youtube]
" Όνειρα και όνειρα πήγανε χαμένα ,είναι από τα λάθη σου όλα γκρεμισμένα ".
Αφιερωμένο.
[youtube]KQuO87vfAWk[/youtube]
" Όνειρα και όνειρα πήγανε χαμένα ,είναι από τα λάθη σου όλα γκρεμισμένα ".
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Ντου στα γραφεία & τέλος εποχής ...!!!
Wed, 25/01/2012 - 21:23 | ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Nτου έγινε πριν από λίγο από πλήθος αγανακτισμένων οπαδών μας στα γραφεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ καθώς δεν άντεξαν τον νεό αποκλεισμό και ειδικά με αυτόν τον τρόπο μέσα σε 2 λεπτά. Οι ευθύνες βαραίνουν από τον κόσμο κυρίως την διοίκηση και τους παίκτες. Από την διοίκηση ζητούνται τεράστιες ευθύνες και αναμένεται να υπάρξουν ραγδαίες εξελίξεις και πιθανή αποχώρηση από τώρα του Θ. Ζαγοράκη καθώς ρύθμισε και την εφορία του εδώ και κάποιες ημέρες και αναμένεται να αποχωρήσει μετά από 4,5 χρόνια προσφοράς.
ουλτρας
Μπραβο στα καμαρια μας που καναν και ντου στα γραφεια και στο γηπεδο...Η αφορμη δωθηκε απο την ομαδα..
Συγχαρητηρια Φευγει ο ΄΄καρκινος΄΄ Ζαγορ....Μπραβο ΠΑΟΚΑΡΕΣ ΜΟΥ
Wed, 25/01/2012 - 21:23 | ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Nτου έγινε πριν από λίγο από πλήθος αγανακτισμένων οπαδών μας στα γραφεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ καθώς δεν άντεξαν τον νεό αποκλεισμό και ειδικά με αυτόν τον τρόπο μέσα σε 2 λεπτά. Οι ευθύνες βαραίνουν από τον κόσμο κυρίως την διοίκηση και τους παίκτες. Από την διοίκηση ζητούνται τεράστιες ευθύνες και αναμένεται να υπάρξουν ραγδαίες εξελίξεις και πιθανή αποχώρηση από τώρα του Θ. Ζαγοράκη καθώς ρύθμισε και την εφορία του εδώ και κάποιες ημέρες και αναμένεται να αποχωρήσει μετά από 4,5 χρόνια προσφοράς.
ουλτρας
Μπραβο στα καμαρια μας που καναν και ντου στα γραφεια και στο γηπεδο...Η αφορμη δωθηκε απο την ομαδα..
Συγχαρητηρια Φευγει ο ΄΄καρκινος΄΄ Ζαγορ....Μπραβο ΠΑΟΚΑΡΕΣ ΜΟΥ
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Μαγκες με τον Ζαγορ ειμαι και θα ειμαι να κανω υπομονη και τον πιστευω γιατι απλα δεν τπαρχει αλλη λυση κατα την αποψη μου.
ΟΜΩΣ εαν τυχον αναγκαστει απο τους λιγους να φυγει η ανοχη μου απεναντι σας θα εξαντληθει με την πρωτη στραβη που θα κανετε.
ΤΕΛΟΣ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΚΟΥΡΑΣΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΣΤΡΑΒΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΕΣΕΙΣ.
Φατε τωρα και μια ξεσυγηρισμενη τιμωρια απο τισ μαλ@κιες που κανατε μετα το τελοσ του αγωνα.

ΟΜΩΣ εαν τυχον αναγκαστει απο τους λιγους να φυγει η ανοχη μου απεναντι σας θα εξαντληθει με την πρωτη στραβη που θα κανετε.
ΤΕΛΟΣ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΚΟΥΡΑΣΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΣΤΡΑΒΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΕΣΕΙΣ.
Φατε τωρα και μια ξεσυγηρισμενη τιμωρια απο τισ μαλ@κιες που κανατε μετα το τελοσ του αγωνα.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
moican4 έγραψε:εμπροςτηςγηςτρελαμενε, άλλαξε υπογραφή...
Πάλιωσε..!
Επίκαιρη όσο ποτέ.