Ανέκδοτα

Για να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

:o

Αγόρι:Πάρε μου μια πιπα..
- Κορίτσι:Μπορείς να γίνεις πιο ρομαντικός;
- Αγόρι:Καλα..Πάρε μου μια πιπα στην βροχή

:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

Ένας φανατικός οπαδός και αρχηγός του συλλόγου του ΠΑΟΚ για 45 συναπτά έτη, φτάνει στα τελευταία του.
Γύρω από το κρεβάτι του πόνου βρίσκονται όλοι οι παλαίμαχοι και νέοι φίλαθλοι, ντυμένοι στα ασπρόμαυρα και του ζητάνε να τους πει την τελευταία του επιθυμία πριν ξεψυχήσει. Και αυτός λέει με δυσκολία:


Θέλω να ντύσετε το δωμάτιο στα κόκκινα, να βάλετε παντού σημαίες του Ολυμπιακού και να με βαπτίσετε οπαδό του Ολυμπιακού.


Πάγος η αίθουσα, μια απορία και ταυτόχρονα αηδία περιτριγύρισε το χώρο. Μετά από μια σύντομη παύση όμως όλοι υπάκουσαν γιατί σκέφτηκαν ότι χαλάλι τα τόσα χρόνια προσφοράς στο σύλλογο, η τελευταία επιθυμία είναι απαράβατη. Ετσι έκαναν το δωμάτιο ναό του Ολυμπιακού.
Και τότε, ο αρχηγός πήρε την τελευταία του ανάσα και ψέλλισε:












Ενας Ολυμπιακός λιγότερος……
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

ΜΗΤΕΡΑ: Ποιος θα φάει καρπούζι;
ΤΟΤΟΣ: Εγώ.
ΜΗΤΕΡΑ: Ποιος θα πιει χυμό;
ΤΟΤΟΣ: Εγώ.
ΜΗΤΕΡΑ: Ποιος θα πλύνει τα πιάτα;
ΤΟΤΟΣ: Ε, όλα εγώ θα τα κάνω;



Ήταν ένας τύπος και ήθελε να πάει στην εφορία…

Ρωτάει τον φίλο του το Γιάννη…

- «Ρε Γιάννη θα πρέπει να ντυθώ καλά ή πιο πρόχειρα για να πάω στην εφορία;»

- «Το καλύτερο θα ήταν να ντυθείς καλά, να σε περάσουν για δυνατό και να σε φοβηθούν», του απαντάει ο φίλος του.

Ρωτάει και τον Γιώργο…

- «Το καλύτερο θα ήταν να πας πιο πρόχειρα ντυμένος να μην σε περάσουν και για κανένα λεφτά, εφορία είναι αυτή δεν ξέρεις τι γίνεται».

Προβληματισμένος λοιπόν ο τύπος παει στη γιαγιά του και της λέει τo πρόβλημα του.

Και η γιαγιά του απαντάει…

- «Έχεις το ίδιο πρόβλημα με την αδελφή σου που με ρώταγε τι κιλοτάκι να φορέσει πριν το γάμο της. Να φορέσει άσπρο που είναι πιο αγνό ή κανένα μαύρο και κάπως πιο έξαλλο για να φτιάξει τον γαμπρό.

Τότε της απάντησα ότι όποιο και να φορέσει το γαμήσι δεν το γλιτώνει!!!»
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

Είναι ένα παιδάκι με τον μπαμπά του στο αυτοκίνητο. Ο μπαμπάς περνάει με κόκκινο και γυρνάει κάποιος από ένα αμάξι και του λέει:
- Τι κάνεις ρε μουνί;;
- Μπαμπά, σε είπε μουνί!
- Τι είναι αυτά που λες παιδάκι μου, Χωνί με είπε!
- Μπαμπά, Τι είναι Χωνί;
... - Είναι ένα πράγμα που το χρησιμοποιούμε για να βάλουμε σε ένα μπουκάλι λαδί.
- Μπαμπά, Τι είναι λαδί;
- Λαδί είναι ο χυμός ενός φυτού που λέγεται ελιά.
- Μπαμπά, τι είναι ελιά;
- Ελιά είναι ένα δέντρο που φυτρώνει στη γη.
- Μπαμπά, τι είναι γη;
- Καλά, μουνί με είπε.
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από nikos123 »

Παει ενας τυπος σε μια καφετερια και λεει στην σερβιτορα
-ενα φραπε γλυκο
-γλυκο σαν εμενα??
-οχι με γαλα σαν τ'@@ μου
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από nikos123 »

Πόσο καπνίζει ο γιος σου;
-Άστα.....Μπορεί και ενα πακέτο τη μέρα!
-Πολλά κάνει!
-Ο δικός σου;
-Α λίγα....Μαζευει 5 άτομα σπίτι και κάνουν 1 μαζί.
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 944
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

ΔΥΟ ΦΙΛΟΙ ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΖΗΤΑΝΕ.
-ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΕ ΛΕΩ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ
-ΤΙ ΜΕ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΡΕ ΑΥΤΑ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ

-ΡΕ ΝΑΙ ΡΕ ΣΕ ΛΕΩ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΟΡΚΙΣΤΩ?
-ΟΡΚΙΣΟΥ ΡΕ.
-ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΡΕ ΣΤΟΥΣ ΕΝΤΕΚΑ ΘΕΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ!
-ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΕΝΤΕΚΑ?
-ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΓΑΜΑΕΙ ΤΟΝ ΑΡΗ!!!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

Που ήσουνα όλη νύχτα;

Εξαρτάται ποιον ρωτάς...
Μια γυναίκα γυρίζει στο σπίτι της το πρωί και όταν ο άντρας της την ρωτάει που ήταν όλη την νύχτα εκείνη του απαντάει ότι κοιμήθηκε στο σπίτι της καλύτερής της φίλης.

Ο άντρας τηλεφωνάει σε 10 από τις καλές φίλες της γυναίκας του και καμία δεν του επιβεβαιώνει ότι την προηγουμένη η γυναίκα του κοιμήθηκε εκεί.

Ένας άντρας γυρίζει στο σπίτι του το πρωί και όταν η γυναίκα του τον ρωτάει που ήταν όλη την νύχτα εκείνος της απαντάει ότι κοιμήθηκε στο σπίτι του καλύτερού του φίλου.

Η γυναίκα τηλεφωνάει σε 10 από τους καλούς φίλους του άντρα της και οι 8 της επιβεβαιώνουν ότι κοιμήθηκε σπίτι τους. Οι 2 επιμένουν ότι ο άντρας της είναι ακόμα εκεί...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

Πάει ο πρόεδρος του διαφημιστικού τμήματος της Coca-Cola και λέει στον θεό:
- Έχω να κάνω μια πρόταση. Τί λέτε αντί για "τον άρτον ημών τον επιούσιον" να λέμε "την Coca-Cola ημών την επιούσια";
- Μα τί είναι αυτά που λές; λέει ο θεός.
- Σας προσφέρω 1 δις δολάρια!
- Μα είσαι σοβαρός;
- 5 δις δολάρια!
- Αποκλείεται!
- 15 δις δολάρια!
- Χμ... Να το σκεφτούμε, λέει ο θεός.
Φωνάζει τον Αγιο-Πέτρο:
- Ρε Πέτρο, έλα εδώ! Πότε λήγει το συμβόλαιο με τους αρτοποιούς;

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από free4 »

Δυο χασικληδες στη παραλια:
-Ρε 'συ,δες εκεινες τις γκομενες που παιζουν ρακετες..
-Πιες
-Εκεινες ρε,με το ροζ και το κιτρινο μαγιο
-Πιες ρε..
-Εκεινες ρε μαλακα με τις βυζαρες
-Ρε πιες σου λεω!!...θα τελειωσει το τσιγαρο..

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από nikos123 »

Είσαι κινεζάκι; -Ναι. -Τρως πολύ ριζάκι; -Ναι. -Πόσες κουταλίτσες; -Ναι. -Τι ναι ρε μαλάκα κινέζε;
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

πως ψαρευει ο τζακ νορις;;

παει στην ακρη του νερου διχνει με το δαχτυλο του τα ψαρια και λεει
εσυ εσυ και εσυ εξω
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Parolos »

Ο Τσακ Νορις είναι ο μόνος που μπορεί να λήξει την έναρξη των windows
Ο Τσακ Νόρις αγόρασε από ζαχαροπλαστείο όνειρα γλυκά
Ο Τσακ Νόρις έχει προπονήσει ομάδα αίματος
Ο Τσακ Νόρις ανάβει κουνουπάκι για να διώξει τα φίδια
Ο Τσακ Νόρις έκανε προσπέραση στον χρυσό οδηγό
Ο Τσακ Νόρις έχει κινητό θυροτηλέφωνο
Ο Τσακ Νόρις λέει τα κάλαντα με το τρίγωνο των βερμούδων
Ο Τσακ Νόρις έχει παίξει pro με τιμονιέρα
Ο Τσακ Νόρις κάνει ομελέτα με αυγά Kinder
Ο Τσακ Νόρις γελάει καλύτερα από τον τελευταίο
Ο Τσακ Νόρις πολέμησε στον πόλεμο νεύρων
Ο Τσακ Νόρις έβαλε κραγιόν στο χείλος του γκρεμού
Ο Τσακ Νόρις γέμισε την Καινή Διαθήκη

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3660
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ARMY »

Προς Parolos

8.6 Απαγορεύεται το spamming, είτε δημόσια, είτε με προσωπικά μηνύματα, είτε με άμεσο ή έμμεσο τρόπο, καθώς και η διαφήμιση εταιρειών, εμπορικών προϊόντων ή/ και υπηρεσιών, κάθε είδους, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του Administrator.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Γυρνάει ο άντρας στο σπίτι και βλέπει τη γυναίκα του να ετοιμάζει βαλίτσες.
- "Που πας;", ρωτάει
- "Στο Λας Βέγκας", του λέει αυτή
- "Γιατί στο Λας Βέγκας;"
- "Γιατί εκεί πληρώνουν 400$ για αυτό που έχεις εσύ τζάμπα"
- "Καλά, θα μου τηλεφωνάς όμως, έτσι;"
- "Γιατί να σου τηλεφωνάω;"
- "Θέλω να δω πως θα τα βγάλεις πέρα με 800$ το χρόνο"
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ανέκδοτα”