Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Βρήκες κι εσύ ομάδα να με στείλεις... Ας έλεγες καμιά Manchester United, καμιά Liverpool... Στην σιχαμένη βρήκες να με στείλεις;
Και λίγο σοβαρά τώρα. Ίσως εάν ξαναδιαβάσεις το πόστ μου να το καταλάβεις. Δεν είμαι κανας μάνατζερ για να προωθώ παίκτες...
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Το Football Manager αγγίζει το 95% της πραγματικότητας. Αυτό το 5% αντιστοιχεί σε εξωγηπεδικούς παράγοντες που επηρεάζουν την απόδοση ενός παίκτη είτε προς το καλύτερο είτε προς το χειρότερο. Επίσης αντιστοιχεί στον χαρακτήρα και στον ψυχολογικό κόσμο του καθενός. Όσον αφορά τους παίκτες και την σημερινή τους απόδοση πίστεψε με η απόκλιση είναι πάρα πολύ μικρή.desperando έγραψε:καποιοι εχετε μπερδεψει την εικονικη πραγματικοτητα με την υπαρκτη πραγματικοτητα
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Φίλε μου κάνεις μεγάλο λάθος..
Ασχολούμαι με το manager πάνω από 10 χρόνια.
Αυτό που λες δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Αυτό μπορεί να στο επιβεβαιώσει και άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για την ελληνική database αν ρωτήσεις σε αντίστοιχη κοινότητα..
Ασχολούμαι με το manager πάνω από 10 χρόνια.
Αυτό που λες δεν ισχύει σε καμία περίπτωση. Αυτό μπορεί να στο επιβεβαιώσει και άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για την ελληνική database αν ρωτήσεις σε αντίστοιχη κοινότητα..
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Ναι ρε σι κάλο το manager για παιχνίδι αλλά προσημειώνει την πραγματικότητα κανα 5 με 10% όχι το ανάποδο.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Ίσως, αλλά τέλοσπάντων δεν είναι αυτό το θέμα μας. Το θέμα είναι ότι μέσω του παιχνιδιού αυτού μαθαίνεις νέους παίκτες, σαν ονόματα για αρχή,και με το κατάλληλο scouting( λέμε τωρα) ίσως η διοίκηση να μπορεί να βρεί κάτι καλό και φθηνό( εάν μας παρακολουθούνε κιόλας). Για παράδειγμα αυτοί οι δύο:http://www.transfermarkt.de/en/mohammed ... 49488.html
http://www.transfermarkt.de/en/kristofe ... 35592.html
Αρκετά καλοί παίκτες και οι δύο. Τους γνώρισα μέσω του παιχνιδιού και τους βρήκα και αντιμέτωπους φέτος με την ομάδα μου. Έγώ απλά πέταξα ένα όνομα και είπα τι γινότανε στο παιχνίδι. Δεν είπα στους Ζαγοράκη Βρύζα και Κωνσταντινίδη να πάνε να τον αγοράσουνε.Ας μην χάνουμε την ουσία της συζήτησης. Είπα ένα όνομα και απο πού το ξέρω. Τέλος. Ας μην ασχοληθούμε άλλο με το τί κάνει και τί δεν κάνει το Manager... Έλεος!
Ο Fellah πάντως θα μπορούσε να είναι ένας αντι-Vierinha. O Haestad έχει υπογράψει πουθενά; Ξέρουμε;
http://www.transfermarkt.de/en/kristofe ... 35592.html
Αρκετά καλοί παίκτες και οι δύο. Τους γνώρισα μέσω του παιχνιδιού και τους βρήκα και αντιμέτωπους φέτος με την ομάδα μου. Έγώ απλά πέταξα ένα όνομα και είπα τι γινότανε στο παιχνίδι. Δεν είπα στους Ζαγοράκη Βρύζα και Κωνσταντινίδη να πάνε να τον αγοράσουνε.Ας μην χάνουμε την ουσία της συζήτησης. Είπα ένα όνομα και απο πού το ξέρω. Τέλος. Ας μην ασχοληθούμε άλλο με το τί κάνει και τί δεν κάνει το Manager... Έλεος!
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Ξεχάστε τις μεταγραφές... Μόνο αποδεσμεύσεις πλέον δυστυχώς... Μόνο αν μας κάτσει καμιά περίπτωση όπως αυτή του Nimani...
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Μετά το σημερινό γινεται αντιληπτό οτι περνάμε σε μια νέα φαση αποδεσμεύσεων ακομα και με δανεισμούς ....ετσι οπως βλεπω τα πράγματα μάλλον δεν πάμε για μεταγραφές παρά μονο για παιχτες τυπου Νιμανί...και αυτο παιζεται αναλογα τι θα ζητησουν για συμβόλαιο...ο Σάλπι δεν βλέπω να μένει λογω συμβολαιου....απο 800 μαλλον θα αναγκαστουμε να το πάμε στα 400 το πολυ....δεν νομιζω να το δεχτει...άντε να δουμε,περιμένω εξελιξεις μετα το ματσάκι με κούλα
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Καλά ρε αδελφια, σοβαρολογείτε? ... Κάθεστε και συγκρίνετε τα παιχνίδια με την πραγματική ζωή?
ΕΛΕΟΣ ΡΕΕΕΕ...
ΕΛΕΟΣ ΡΕΕΕΕ...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
εγώ πάλι κριστιάνο4 θεωρώ πως ο "επαγγελματίας" θα δώσει την τελική "φάπα" σε κάθε επικριτή και θα παραμείνει.με 500.000.αίσθησή μου.αναφορικά με τα μετεγγραφικά τώρα,νιμανί και με το ζόρι.από το θέρος και υπό προϋποθέσεις ίσως το ξανασυζητήσουμε το θέμα.ο γάλλος τί θέση μπορεί να καλύψει είπαμε;;
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Σέντερ φορ 1.92 που ίσως παίζει και αριστερά(αριστεροπόδαρος) δεν είναι βαρύς τουλάχηστον είναι στεγνός!
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Σ΄αυτούς εγώ θα μπορούσα να προσθέσω 2-3 ακόμα αλλά αυτό είναι το ζουμί της υπόθεσης και αν μπορώ να συλλάβω τα μηνύματα που δέχομαι οι διοικούντες κινούνται προς αυτήν την κατεύθυνση.
Αυτά εδώ τα 7 παικτάκια αξίζουν στην πραγματική ποδοσφαιρική χρηματιστηριακή αγορά 2 φορές περισσότερο από ότι αξίζει όλη η τωρινή 25αδα των μεγάλων.
Και μην απορήσετε αν αρχίσουν να έρχονται προσφορές για τα πιτσιρίκια που δεν τα έχουμε δει καν να παίζουν,ενώ κάποιοι θα περίμεναν πχ για τον κοντό ή για τον Κλάους η για κάποιον άλλο.
Υ.Γ. Τον Πόποβιτς μετά τις εμφανίσεις στην Ιταλία έτρεξαν από το αεροπλάνο οι δικοί μας να τον βάλουν να υπογράψει επαγγελματικό συμβόλαιο.[quote][/quote]
εδώ πάντως έχει ακουστεί ότι η schalke έφαγε 2 φορες πόρτα για τον πόποβιτς
1 το καλοκαίρι και 1 τώρα κατά ποσο είναι αληθινά δεν μπορώ να το ξέρω
Αυτά εδώ τα 7 παικτάκια αξίζουν στην πραγματική ποδοσφαιρική χρηματιστηριακή αγορά 2 φορές περισσότερο από ότι αξίζει όλη η τωρινή 25αδα των μεγάλων.
Και μην απορήσετε αν αρχίσουν να έρχονται προσφορές για τα πιτσιρίκια που δεν τα έχουμε δει καν να παίζουν,ενώ κάποιοι θα περίμεναν πχ για τον κοντό ή για τον Κλάους η για κάποιον άλλο.
Υ.Γ. Τον Πόποβιτς μετά τις εμφανίσεις στην Ιταλία έτρεξαν από το αεροπλάνο οι δικοί μας να τον βάλουν να υπογράψει επαγγελματικό συμβόλαιο.[quote][/quote]
εδώ πάντως έχει ακουστεί ότι η schalke έφαγε 2 φορες πόρτα για τον πόποβιτς
1 το καλοκαίρι και 1 τώρα κατά ποσο είναι αληθινά δεν μπορώ να το ξέρω
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Ο μαυρούκος πάντως στο manager έχει pace 17/20, δηλαδή μόνο αργός δεν είναι, παρά το ύψος του..αν έρχεται και τσάμπα γιατί όχι..
Από κει και πέρα το χάος..πάμε με ψηλό-κοντό στα εξτρεμ κ ότι γίνει
Από κει και πέρα το χάος..πάμε με ψηλό-κοντό στα εξτρεμ κ ότι γίνει
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2012
Είχα πάντα την απορία γιατί δεν κυνηγήσαμε ποτέ αυτόν τον παίχτη. Μάλλον στα πλαίσια της ηθικής απέναντι στη γριά, να μην τους φάμε παίχτες όταν η ΠΑΕ τους ήταν σε ελεύθερη πτώση οικονομικά και διοικητικά. Ο Επστάιν είχε απείρως μικρότερο ρίσκο από Κριστιάνους, Ελ Ζαρ κλπ και απείρως περισσότερες ικανότητες από Ρομπέρ. Τεσπα, ένα απ'τα λάθη των τελευταίων ετών. Εφόσον όταν ήσουν καλύτερα οικονομικά (πριν 2 χρόνια πχ) και κυνηγούσες (και) παίχτες από την ελληνική αγορά (Φιλομένο, Φωτάκης, Σάκης, Κουτσια κλπ) θα έπρεπε να δεις ότι ο Επστάιν απ'την πρώτη στιγμή ήταν ένας σοβαρός και κανονικός αριστερός χαφ, απ'τους λίγους που έχουν περάσει τα τελευταία χρόνια, μια χαρά για αλλαγή σε ένα ρόστερ σαν το δικό μας.paokmono έγραψε:ο επσταιν ειναι του ατρομητου η δανεικος απο γαυρο;
Από το να πάρουμε τον έναν ή τον άλλον για να πούμε ότι κάναμε μεταγραφές, θα προτιμούσα να προωθούνταν κάποιοι από τους Πέλκα, Πόποβιτς, Παναγιωτούδη, Δερμιτζόγλου, Ιντζίδη, Β.Παπαδόπουλο και να χρησιμοποιούνταν παίχτες όπως ο Κατσικάς και ο Αποστολόπουλος.
Συμφωνώ απολύτως με όσους λένε ότι δεν γίνεται μια ομάδα να βάλει ξαφνικά μέσα πέντε 17χρονους. Δεν γίνεται αυτό το πράγμα. Το καλύτερο είναι να έχεις κράμα έμπειρων και νεαρών. Τώρα με την απίστευτα δύσκολη κατάσταση στα οικονομικά μας, ελέω ουεφα, που μας απαγορεύει σχεδόν να σκεφτόμαστε για μεταγραφές, είναι καλή ευκαιρία, αντί να παίρνεις ρίσκα τύπου Κριστιάνο κλπ, να ρίξεις μέσα αυτά τα παιδιά με 0 οικονομικό κόστος και μεγάλο πιθανό μελλοντικό όφελος, τώρα που στην ομάδα υπάρχουν οι Γκαρσία, Λίνο, Φωτάκης, Λάζαρ, Μαλεζάς, Σαλπι, Έτο (γιατί αύριο-μεθαύριο δεν ξέρουμε αν θα είναι κι αυτοί...).
Βεβαίως οι κινήσεις με τους νέους μας πρέπει να γίνονται μεθοδικά και βάσει σχεδίου γιατί υπάρχει τεράστια πιθανότητα να τους "κάψεις". Σε αυτό έχω τυφλή εμπιστοσύνη στον Μπόλονι, που τη δουλειά αυτή την ξέρει άψογα και το έχει δείξει και στο παρελθόν αλλά και σε εμάς όσο καιρό είναι εδώ. Ο τύπος είναι απ'τους καλύτερους σε αυτό το πράγμα. Γι'αυτό πιστεύω πως αν κάποιος απ'τους πιτσιρικάδες μπορεί να μπει τώρα στην α' ομάδα σαν αλλαγή κάποιου βασικού (αντί να πάμε να πάρουμε τον τάδε φίτσουλα με μεταγραφή), τότε όντως θα το τολμήσει.
Από εκεί και πέρα, όπως πολλοί είπαν, μάλλον δεν έχει νόημα να συζητάμε για κανονικές μεταγραφές. Περιπτώσεις τύπου Νιμανί και τίποτε περισσότερο. Η λέξη "λιτότητα" δεν φτάνει για να περιγράψει το τι γίνεται αυτή τη στιγμή στον ΠΑΟΚ. Είμαστε στη φάση μεγάλων περικοπών που σημαίνει και ξεπούλημα και πωλήσεις και αποδεσμεύσεις και κινήσεις πανικού και μείωση ποιότητας και χάσιμο ευκαιριών και μη εκμετάλλευση αξιών και απώλεια περιουσιακών στοιχείων χωρίς όφελος και δεν συμμαζεύεται. Και αυτό το πράγμα σου το επιβάλλουν ώστε να μπορείς να υπάρχεις. Τα λάθη έγιναν, αλλά τώρα κρίνεται η ίδια η ύπαρξη! Μάλλον πρέπει να κατανοήσουμε πόσο σοβαρό είναι αυτό. Και για να μη μένουμε στον οπαδικό μας μικρόκοσμο, σκεφτείτε ότι η ίδια μας η χώρα υποχρεώθηκε από την τρόικα να κλείσει νοσοκομεία(!), σχολεία(!), κοινωνικές υπηρεσίες(!), να ξεπουλήσει/παραδώσει ό,τι πολυτιμότερο έχει! Ήταν δυνατό αυτό να μην ακουμπήσει το ποδόσφαιρο;