Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Καλά μη τρελαίνεστε να υπερασπίζεστε τους πάντες..
Αυτός ο τόπος δεν έγινε κατεστραμμένος και διεφθαρμένος, ούτε όταν ανέλαβε ο χ πρωθυπουργός, ούτε όταν ανέλαβε ο γκαγκάτσης το ποδόσφαιρο, ούτε τίποτα.
Διεφθαρμένοι απ τα γεννοφάσκια μας. Οι απόλυτοι ξεφτίλες.
Κι αν λοιπόν για τα χ συμφέροντα καθαιρέθηκαν κάποιοι, ε δε θα τα βάψω και μαύρα. Κάποιες διασυνδέσεις θα είχαν κι αυτοί. Δεν μπήκαν με κλήρωση..
Αυτός ο τόπος δεν έγινε κατεστραμμένος και διεφθαρμένος, ούτε όταν ανέλαβε ο χ πρωθυπουργός, ούτε όταν ανέλαβε ο γκαγκάτσης το ποδόσφαιρο, ούτε τίποτα.
Διεφθαρμένοι απ τα γεννοφάσκια μας. Οι απόλυτοι ξεφτίλες.
Κι αν λοιπόν για τα χ συμφέροντα καθαιρέθηκαν κάποιοι, ε δε θα τα βάψω και μαύρα. Κάποιες διασυνδέσεις θα είχαν κι αυτοί. Δεν μπήκαν με κλήρωση..
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Παντως περυσι οταν ειχα παει μια φορα στο φυλακιο στα μαρασια,στο ποταμι που λεμε, εμαθα οτι ο φραγκος ειναι τρελο ΠΑΟΚΙ και οταν ειχε παει σε εκεινο το φυλακιο παιζαμε καποιο ματς(με αεκ μου φαινεται) και επειδη ειχαμε κερδισει τους εκανε πλακα..

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Γνωστό και μεγάλο ΠΑΟΚΙ ο πρωην Αρχηγός και με διαρκείας.
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
To επιβεβαιωνω το παραπανω για τον πρωην Αρχηγο οτι ειναι τρελλο ΠΑΟΚι απο καλο μου φιλο που υπηρετησε στον Εβρο.
ο πρωην αρχηγος επισης ειναι απο την Κομοτηνη.
παρεπιπτοντως, καπου διαβαζα οτι η νδ διερρευσε οτι θα επαναφερει τους ''απολυθεντες'' αξιωματικους αν εκλεγει.
ο πρωην αρχηγος επισης ειναι απο την Κομοτηνη.
παρεπιπτοντως, καπου διαβαζα οτι η νδ διερρευσε οτι θα επαναφερει τους ''απολυθεντες'' αξιωματικους αν εκλεγει.
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Η νδ λυπάμαι αλλά όλο παπαριές λέει. Και δεν με νοιάζουν τα κομματικά..
Είναι δυνατόν να λέει στεγνά οτι θα επαναφέρει τους παλιούς; Εννοώντας οτι οι τωρινοί είναι άχρηστοι; Πολύ ωραία τακτική για να διατηρεί το ηθικό ψηλά! Ρε τί γίνεται για λίγες ψήφους..
Είναι δυνατόν να λέει στεγνά οτι θα επαναφέρει τους παλιούς; Εννοώντας οτι οι τωρινοί είναι άχρηστοι; Πολύ ωραία τακτική για να διατηρεί το ηθικό ψηλά! Ρε τί γίνεται για λίγες ψήφους..
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Ηρθε η ωρα............αυριο παρουσιαζομαι γρεβενα........αντε καλη θητεια σε οσους μπαινουν.......Αφου δν 8α ειμαστε λονδινο ελπιζω να το δουμε στο Κ.Ψ.Μ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑ

- nick_shortjohn
- Δημοσιεύσεις: 343
- Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
- Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Άργος ορεστικό άυριο πρωί-πρωί... Άντε να δούμε... (και ΠΑΟΚ να δούμε)
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
ΖΩΑΡΑ ΤΑ ΓΡΕΒΕΝΑ...Καλη θητεια...vaggio-4- έγραψε:Ηρθε η ωρα............αυριο παρουσιαζομαι γρεβενα........αντε καλη θητεια σε οσους μπαινουν.......Αφου δν 8α ειμαστε λονδινο ελπιζω να το δουμε στο Κ.Ψ.Μ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑ![]()
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
καλή μας θητεία παιδιά!!!κ εγώ φεύγω την τετάρτη για Αυλώνα!!
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Καλη θητεια!
δεν ξερω αν σας φτιαχνω το κεφι αλλα λογω οικονομικης καταστασης και κρισης πολλες φορες νοσταλγησα τις ημερες στον στρατο.
δεν ξερω αν σας φτιαχνω το κεφι αλλα λογω οικονομικης καταστασης και κρισης πολλες φορες νοσταλγησα τις ημερες στον στρατο.
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Το επιβεβαιώνω και εγώ που τον έχω ζήσει εκείsourmenetes έγραψε:Παντως περυσι οταν ειχα παει μια φορα στο φυλακιο στα μαρασια,στο ποταμι που λεμε, εμαθα οτι ο φραγκος ειναι τρελο ΠΑΟΚΙ και οταν ειχε παει σε εκεινο το φυλακιο παιζαμε καποιο ματς(με αεκ μου φαινεται) και επειδη ειχαμε κερδισει τους εκανε πλακα..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Είναι τρελός Παοκτσης και το δείχνει σε κάθε ευκαιρία , πολλές φορές διηγούνταν ιστορίες για την μεγάλη ομάδα του 70
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Χαιρετισμούς από 3 ΛΜΧ Βάλτο Ορεστιάδας
189 και σήμερα (
)
189 και σήμερα (
Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?
Τρεις επιπλέον μήνες στρατιωτικής θητείας
Στο Στρατό Ξηράς θα αυξηθεί στους 12 μήνες, στο Ναυτικό και την Αεροπορία στους 15.
Η μείωση των προσλήψεων μόνιμου προσωπικού στις Ένοπλες Δυνάμεις λόγω της οικονομικής κρίσης και η παράλληλα εκτόξευση της ανεργίας, φουντώνει εκ νέου τα σενάρια για αύξηση της στρατιωτικής θητείας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας πραγματοποιούνται τις τελευταίες ημέρες αλλεπάλληλες συσκέψεις για να οριστικοποιηθούν οι αποφάσεις.
Η μελέτη που έκανε το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ), προβλέπει αύξηση της θητείας κατά 3 μήνες και στα τρία σώματα.
Αυτό σημαίνει ότι η θητεία στο Στρατό Ξηράς θα αυξηθεί από τους 9 στους 12 μήνες, ενώ στο Ναυτικό και την Αεροπορία από τους 12 που είναι σήμερα θα πάει στους 15.
Με τη συγκεκριμένη πρόταση φαίνεται να συμφωνεί και ο υπουργός Εθνικής ‘Άμυνας, αφού όπως τονίζεται από τη πλευρά του κ. Αβραμόπουλου, πρόκειται για την πρόταση των ειδικών.
Στο Στρατό Ξηράς θα αυξηθεί στους 12 μήνες, στο Ναυτικό και την Αεροπορία στους 15.
Η μείωση των προσλήψεων μόνιμου προσωπικού στις Ένοπλες Δυνάμεις λόγω της οικονομικής κρίσης και η παράλληλα εκτόξευση της ανεργίας, φουντώνει εκ νέου τα σενάρια για αύξηση της στρατιωτικής θητείας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας πραγματοποιούνται τις τελευταίες ημέρες αλλεπάλληλες συσκέψεις για να οριστικοποιηθούν οι αποφάσεις.
Η μελέτη που έκανε το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ), προβλέπει αύξηση της θητείας κατά 3 μήνες και στα τρία σώματα.
Αυτό σημαίνει ότι η θητεία στο Στρατό Ξηράς θα αυξηθεί από τους 9 στους 12 μήνες, ενώ στο Ναυτικό και την Αεροπορία από τους 12 που είναι σήμερα θα πάει στους 15.
Με τη συγκεκριμένη πρόταση φαίνεται να συμφωνεί και ο υπουργός Εθνικής ‘Άμυνας, αφού όπως τονίζεται από τη πλευρά του κ. Αβραμόπουλου, πρόκειται για την πρόταση των ειδικών.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/101521/treis-epipleon-mines-stratiotikis-thiteias