Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από MANIAKOS »

καλα και αυτοι πολιτικες θεσεις κατειχαν
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16709
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από Equalizer »

Καλά μη τρελαίνεστε να υπερασπίζεστε τους πάντες..

Αυτός ο τόπος δεν έγινε κατεστραμμένος και διεφθαρμένος, ούτε όταν ανέλαβε ο χ πρωθυπουργός, ούτε όταν ανέλαβε ο γκαγκάτσης το ποδόσφαιρο, ούτε τίποτα.

Διεφθαρμένοι απ τα γεννοφάσκια μας. Οι απόλυτοι ξεφτίλες.

Κι αν λοιπόν για τα χ συμφέροντα καθαιρέθηκαν κάποιοι, ε δε θα τα βάψω και μαύρα. Κάποιες διασυνδέσεις θα είχαν κι αυτοί. Δεν μπήκαν με κλήρωση..
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από sourmenetes »

Παντως περυσι οταν ειχα παει μια φορα στο φυλακιο στα μαρασια,στο ποταμι που λεμε, εμαθα οτι ο φραγκος ειναι τρελο ΠΑΟΚΙ και οταν ειχε παει σε εκεινο το φυλακιο παιζαμε καποιο ματς(με αεκ μου φαινεται) και επειδη ειχαμε κερδισει τους εκανε πλακα..

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από city_boy »

Ειχε βραβευτει και στα 80 χρονια ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από ARMY »

Γνωστό και μεγάλο ΠΑΟΚΙ ο πρωην Αρχηγός και με διαρκείας.
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

To επιβεβαιωνω το παραπανω για τον πρωην Αρχηγο οτι ειναι τρελλο ΠΑΟΚι απο καλο μου φιλο που υπηρετησε στον Εβρο.
ο πρωην αρχηγος επισης ειναι απο την Κομοτηνη.

παρεπιπτοντως, καπου διαβαζα οτι η νδ διερρευσε οτι θα επαναφερει τους ''απολυθεντες'' αξιωματικους αν εκλεγει.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16709
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από Equalizer »

Η νδ λυπάμαι αλλά όλο παπαριές λέει. Και δεν με νοιάζουν τα κομματικά..

Είναι δυνατόν να λέει στεγνά οτι θα επαναφέρει τους παλιούς; Εννοώντας οτι οι τωρινοί είναι άχρηστοι; Πολύ ωραία τακτική για να διατηρεί το ηθικό ψηλά! Ρε τί γίνεται για λίγες ψήφους..
Άβαταρ μέλους
vaggio-4-
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Πέμ 22 Ιούλ 2010, 21:34

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από vaggio-4- »

Ηρθε η ωρα............αυριο παρουσιαζομαι γρεβενα........αντε καλη θητεια σε οσους μπαινουν.......Αφου δν 8α ειμαστε λονδινο ελπιζω να το δουμε στο Κ.Ψ.Μ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑ :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
nick_shortjohn
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από nick_shortjohn »

Άργος ορεστικό άυριο πρωί-πρωί... Άντε να δούμε... (και ΠΑΟΚ να δούμε)
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από sourmenetes »

vaggio-4- έγραψε:Ηρθε η ωρα............αυριο παρουσιαζομαι γρεβενα........αντε καλη θητεια σε οσους μπαινουν.......Αφου δν 8α ειμαστε λονδινο ελπιζω να το δουμε στο Κ.Ψ.Μ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑ :nairepaok: :nairepaok:
ΖΩΑΡΑ ΤΑ ΓΡΕΒΕΝΑ...Καλη θητεια...
tsachou
Δημοσιεύσεις: 510
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2008, 14:58

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από tsachou »

καλή μας θητεία παιδιά!!!κ εγώ φεύγω την τετάρτη για Αυλώνα!!
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από city_boy »

Καλη θητεια!

δεν ξερω αν σας φτιαχνω το κεφι αλλα λογω οικονομικης καταστασης και κρισης πολλες φορες νοσταλγησα τις ημερες στον στρατο.
Άβαταρ μέλους
Fawkes
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 13:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από Fawkes »

sourmenetes έγραψε:Παντως περυσι οταν ειχα παει μια φορα στο φυλακιο στα μαρασια,στο ποταμι που λεμε, εμαθα οτι ο φραγκος ειναι τρελο ΠΑΟΚΙ και οταν ειχε παει σε εκεινο το φυλακιο παιζαμε καποιο ματς(με αεκ μου φαινεται) και επειδη ειχαμε κερδισει τους εκανε πλακα..

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Το επιβεβαιώνω και εγώ που τον έχω ζήσει εκεί
Είναι τρελός Παοκτσης και το δείχνει σε κάθε ευκαιρία , πολλές φορές διηγούνταν ιστορίες για την μεγάλη ομάδα του 70
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από paok87 »

Χαιρετισμούς από 3 ΛΜΧ Βάλτο Ορεστιάδας :opaokara:
189 και σήμερα ( :lol: )
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Στρατός Λούφα και παραλλαγή. Πού υπηρετήσατε?

Δημοσίευση από free4 »

Τρεις επιπλέον μήνες στρατιωτικής θητείας

Στο Στρατό Ξηράς θα αυξηθεί στους 12 μήνες, στο Ναυτικό και την Αεροπορία στους 15.


Η μείωση των προσλήψεων μόνιμου προσωπικού στις Ένοπλες Δυνάμεις λόγω της οικονομικής κρίσης και η παράλληλα εκτόξευση της ανεργίας, φουντώνει εκ νέου τα σενάρια για αύξηση της στρατιωτικής θητείας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας πραγματοποιούνται τις τελευταίες ημέρες αλλεπάλληλες συσκέψεις για να οριστικοποιηθούν οι αποφάσεις.

Η μελέτη που έκανε το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ), προβλέπει αύξηση της θητείας κατά 3 μήνες και στα τρία σώματα.

Αυτό σημαίνει ότι η θητεία στο Στρατό Ξηράς θα αυξηθεί από τους 9 στους 12 μήνες, ενώ στο Ναυτικό και την Αεροπορία από τους 12 που είναι σήμερα θα πάει στους 15.

Με τη συγκεκριμένη πρόταση φαίνεται να συμφωνεί και ο υπουργός Εθνικής ‘Άμυνας, αφού όπως τονίζεται από τη πλευρά του κ. Αβραμόπουλου, πρόκειται για την πρόταση των ειδικών.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/101521/treis-epipleon-mines-stratiotikis-thiteias
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”