Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της ευρωπαϊκής πορείας της ομάδας στο παρελθόν
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Lord »

Αν νικήσουμε προκρινόμαστε αυτομάτως.. ;) :pano:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Το ζητημα ειναι οτι μετα μπορεις να επιλεξεις και ποιον θα αφησεις εκτος 32...Ολα αυτα στην περιπτωση που γινει το καλο αυριο...
Αλλα εχω ενα καλο προαισθημα...
Άβαταρ μέλους
bob
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1

Δημοσίευση από bob »

καλό ταξίδι σε όλα τα ΠΑΟΚτσάκια που θα βρεθούν στο Λονδίνο...τώρα το ποιοι θα μπουν μέσα είναι άλλο θέμα!
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1

Δημοσίευση από eleos »

Σοβαρά τώρα υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι μπορούμε να νικήσουμε?
Και χωρίς τον Πορτογάλλο..?

Δηλαδή παίζουμε τόσο ΓΤΠ* τόσο καιρό για ξεκάρφωμα και θα πάμε να παίξουμε ξαφνικά μπαλάρα..?!

Δε ξέρω αλλά δε μας δίνω καθόλου πιθανότητες... πρέπει να μας παραανοίξει...

*Για Τον Παπανδρέου
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Λίγες φορές το έχουμε κάνει αδερφέ eleos; 8-)
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

για γουρι το λεει μαλλον
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1

Δημοσίευση από eleos »

Μαλλον :roll:

:opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1

Δημοσίευση από lefis »

κατι ακούω για απεργία των ΜΜΕ αυριο και μεταδοση χωρις περιγραφή.εαν δεν εξαιρεσουν το καναλι που μεταδιδει τον αγωνα ειναι (κατι που εκαναν για τον γαυρο) ειναι πολυ κ@ριολιδες.-
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Προτιμώ χίλιες φορές χωρίς περιγραφή αντιπαοκτσήδων.
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Kάνε μας την χάρη ,κάνε μας την χάρη.. ΠΑΟΚάρα γ@μησ3 τον πουστ@ρ@ τον Harry !! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Μετάδοση χωρίς περιγραφή

29 Νοε 2011 15:49, Από Γιώργος Κουβεντίδης
Μετάδοση χωρίς περιγραφή


Οι δημοσιογραφικές ενώσεις έχουν ανακοινώσει απεργία για την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου, μία μέρα πριν την γενική απεργία, που΄προκήρυξαν για την Πέμπτη η ΓΣΣΕ και η ΑΔΕΔΥ. Χωρίς περιγραφή το παιχνίδι Τότεναμ - ΠΑΟΚ.



Ο αυριανός αγώνας του Γουάιτ Χαρτ Λέιν θα μεταδοθεί κανονικά από τον ΑΝΤΕΝΝΑ στις 10.05μμ, χωρίς περιγραφή από Έλληνα δημοσιογράφο, καθώς η ΠΟΕΣΥ δεν έδωσε αυτή τη φορά άδεια για να γίνουν εξαιρέσεις και να υπάρξουν περιγραφές στα παιχνίδια Τότεναμ - ΠΑΟΚ, Ολυμπιακός - Δόξας Δράμας, Λάρισα - Ηρακλής Ψαχνών και Πιερικός - Πανσερραϊκός, που διεξάγονται αύριο.

Αυτό σημαίνει ότι αν προκύψει καμιά κυπριακή περιγραφή, το παιχνίδι θα μεταδοθεί από τον ΑΝΤΕΝΝΑ με φυσικό ήχο.

Μεταξύ άλλων, το αυριανό παιχνίδι θα μεταδώσουν το Αλ Τζαζίρα 7 και το αλβανικό Σούπερσπορ 4.

24
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Χωρις περιγραφη καναμε το διπλο στο ζαγκρεμπ..... :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Καλύτερα........αλλα για το πουστόγαυρο γαμω τη ψυχή τους εξαίρεση.....α και στο μπάσκετ του βάζελου.

ΡΕ ΟΥΣΤ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΕΡΤ.....που θέλουνε και απεργίες.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1

Δημοσίευση από sourmenetes »

Δυστυχως καπως ετσι ειναι...Το μονο που μπορεις να κανεις απο σπασιμο και μονο ριχνεις σημα και απο σημερα το απογευμα παιρνεις τηλεφωνα στον ΑΝΤ1...1000 τηλεφωνα για πλακα και μονο...
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1

Δημοσίευση από markos4 »

Argonaut4 έγραψε:Προτιμώ χίλιες φορές χωρίς περιγραφή αντιπαοκτσήδων.
η περιγραφη του τσωχου μια χαρα ειναι..
μονο αντιπαοκτση δεν τον λες..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “UEFA Europa League”