Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1
Το ζητημα ειναι οτι μετα μπορεις να επιλεξεις και ποιον θα αφησεις εκτος 32...Ολα αυτα στην περιπτωση που γινει το καλο αυριο...
Αλλα εχω ενα καλο προαισθημα...
Αλλα εχω ενα καλο προαισθημα...
Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1
καλό ταξίδι σε όλα τα ΠΑΟΚτσάκια που θα βρεθούν στο Λονδίνο...τώρα το ποιοι θα μπουν μέσα είναι άλλο θέμα!
Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1
Σοβαρά τώρα υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι μπορούμε να νικήσουμε?
Και χωρίς τον Πορτογάλλο..?
Δηλαδή παίζουμε τόσο ΓΤΠ* τόσο καιρό για ξεκάρφωμα και θα πάμε να παίξουμε ξαφνικά μπαλάρα..?!
Δε ξέρω αλλά δε μας δίνω καθόλου πιθανότητες... πρέπει να μας παραανοίξει...
*Για Τον Παπανδρέου
Και χωρίς τον Πορτογάλλο..?
Δηλαδή παίζουμε τόσο ΓΤΠ* τόσο καιρό για ξεκάρφωμα και θα πάμε να παίξουμε ξαφνικά μπαλάρα..?!
Δε ξέρω αλλά δε μας δίνω καθόλου πιθανότητες... πρέπει να μας παραανοίξει...
*Για Τον Παπανδρέου
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1
κατι ακούω για απεργία των ΜΜΕ αυριο και μεταδοση χωρις περιγραφή.εαν δεν εξαιρεσουν το καναλι που μεταδιδει τον αγωνα ειναι (κατι που εκαναν για τον γαυρο) ειναι πολυ κ@ριολιδες.-
Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1
Προτιμώ χίλιες φορές χωρίς περιγραφή αντιπαοκτσήδων.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1
Kάνε μας την χάρη ,κάνε μας την χάρη.. ΠΑΟΚάρα γ@μησ3 τον πουστ@ρ@ τον Harry !! 
Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1
Μετάδοση χωρίς περιγραφή
29 Νοε 2011 15:49, Από Γιώργος Κουβεντίδης
Μετάδοση χωρίς περιγραφή
Οι δημοσιογραφικές ενώσεις έχουν ανακοινώσει απεργία για την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου, μία μέρα πριν την γενική απεργία, που΄προκήρυξαν για την Πέμπτη η ΓΣΣΕ και η ΑΔΕΔΥ. Χωρίς περιγραφή το παιχνίδι Τότεναμ - ΠΑΟΚ.
Ο αυριανός αγώνας του Γουάιτ Χαρτ Λέιν θα μεταδοθεί κανονικά από τον ΑΝΤΕΝΝΑ στις 10.05μμ, χωρίς περιγραφή από Έλληνα δημοσιογράφο, καθώς η ΠΟΕΣΥ δεν έδωσε αυτή τη φορά άδεια για να γίνουν εξαιρέσεις και να υπάρξουν περιγραφές στα παιχνίδια Τότεναμ - ΠΑΟΚ, Ολυμπιακός - Δόξας Δράμας, Λάρισα - Ηρακλής Ψαχνών και Πιερικός - Πανσερραϊκός, που διεξάγονται αύριο.
Αυτό σημαίνει ότι αν προκύψει καμιά κυπριακή περιγραφή, το παιχνίδι θα μεταδοθεί από τον ΑΝΤΕΝΝΑ με φυσικό ήχο.
Μεταξύ άλλων, το αυριανό παιχνίδι θα μεταδώσουν το Αλ Τζαζίρα 7 και το αλβανικό Σούπερσπορ 4.
24
29 Νοε 2011 15:49, Από Γιώργος Κουβεντίδης
Μετάδοση χωρίς περιγραφή
Οι δημοσιογραφικές ενώσεις έχουν ανακοινώσει απεργία για την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου, μία μέρα πριν την γενική απεργία, που΄προκήρυξαν για την Πέμπτη η ΓΣΣΕ και η ΑΔΕΔΥ. Χωρίς περιγραφή το παιχνίδι Τότεναμ - ΠΑΟΚ.
Ο αυριανός αγώνας του Γουάιτ Χαρτ Λέιν θα μεταδοθεί κανονικά από τον ΑΝΤΕΝΝΑ στις 10.05μμ, χωρίς περιγραφή από Έλληνα δημοσιογράφο, καθώς η ΠΟΕΣΥ δεν έδωσε αυτή τη φορά άδεια για να γίνουν εξαιρέσεις και να υπάρξουν περιγραφές στα παιχνίδια Τότεναμ - ΠΑΟΚ, Ολυμπιακός - Δόξας Δράμας, Λάρισα - Ηρακλής Ψαχνών και Πιερικός - Πανσερραϊκός, που διεξάγονται αύριο.
Αυτό σημαίνει ότι αν προκύψει καμιά κυπριακή περιγραφή, το παιχνίδι θα μεταδοθεί από τον ΑΝΤΕΝΝΑ με φυσικό ήχο.
Μεταξύ άλλων, το αυριανό παιχνίδι θα μεταδώσουν το Αλ Τζαζίρα 7 και το αλβανικό Σούπερσπορ 4.
24
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1
Καλύτερα........αλλα για το πουστόγαυρο γαμω τη ψυχή τους εξαίρεση.....α και στο μπάσκετ του βάζελου.
ΡΕ ΟΥΣΤ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΕΡΤ.....που θέλουνε και απεργίες.
ΡΕ ΟΥΣΤ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΕΡΤ.....που θέλουνε και απεργίες.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1
Δυστυχως καπως ετσι ειναι...Το μονο που μπορεις να κανεις απο σπασιμο και μονο ριχνεις σημα και απο σημερα το απογευμα παιρνεις τηλεφωνα στον ΑΝΤ1...1000 τηλεφωνα για πλακα και μονο...
Re: Tottenham Hotspur - P.A.O.K. 30/11 22:05 ΑΝΤ1
η περιγραφη του τσωχου μια χαρα ειναι..Argonaut4 έγραψε:Προτιμώ χίλιες φορές χωρίς περιγραφή αντιπαοκτσήδων.
μονο αντιπαοκτση δεν τον λες..