9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Παλικάρια νομίζω ότι κάπου πρέπει να βάλουμε ένα τέλος σ' αυτές τις αντιπαραθέσεις μας. Εγώ πιστεύω ότι κανέναν παίκτη του ΠΑΟΚ δεν πρέπει να λοιδωρούμε ή να γιουχάρουμε γιατί έτσι κάνουμε κακό στην ομάδα μας. Το ξέρω ότι μας πονάει όταν κάποιος δεν παίζει καλά ενώ μπορεί, αλλά με το να υιοθετούμε εχθρική συμπεριφορά εναντίον του δεν κάνουμε καλό στον ίδιο, πολύ περισσότερο στον ΠΑΟΚ.
Αυτή είναι προσωπική μου άποψη και δεν πρόκειται να την επιβάλω σε κανέναν.
Παρακαλώ όμως να τελειώνουμε εδώ.
Αυτή είναι προσωπική μου άποψη και δεν πρόκειται να την επιβάλω σε κανέναν.
Παρακαλώ όμως να τελειώνουμε εδώ.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Η κατάσταση με τον εν λόγο ποδοσφαιριστή έχει αρχίσει να ξεφεύγει και δεν βλέπω να κάθεται και μετά τα Χριστούγεννα.Το ίδιο βέβαια βλέπω και για μερικούς ακόμα ποδοσφαιριστές αλλά δεν είμαι στο σωστό τοπικ για να πω ποιοι και ποιος κλπ.
Χθες ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της ΤΟΥΜΠΑΣ τον αποδοκίμασε καθαρά για την κατάσταση που παρουσιάζει στους αγώνες της ομάδας μας.Ένα πιο μικρό κομμάτι του κόσμου αλλά σαφώς περισσότερο μαχητικό τον αποδοκίμασε όπως κάθε Κυριακή για τους γνωστούς λόγους.
Έχει στηθεί ένας ολόκληρος μηχανισμός προπαγάνδας γύρω από το όνομα του,με σκοπό να δικαιολογήσει την επιστροφή του καθώς και το υπέρογκο ποσό χρημάτων που έχει να παίρνει από τα ταμεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ,από τα δικά μας λεφτά με λίγα λόγια.Με συνεχείς αναφορές στο όνομα του παίκτη,με στημένα αφιερώματα με γκολ από την πρώην ομάδα που αγωνιζόταν,με θέση ως blogger σε δημοσιογραφικό site του ΠΑΟΚ το οποίο τελικά δεν πέτυχε αφού έγραφε άρθρα μονάχα όταν σκοραρε,με στημένες και καθοδηγούμενες συνεντεύξεις σε σαιτ,ραδιόφωνα και εφημερίδες.
Με στημένα γκαλοπ σε ''ΠΑΟΚτσήδικα'' και μη σαιτ.
Μετά από όλα αυτά φτάνουμε στην χθεσινή ημέρα όπου η διοίκηση του ΠΑΟΚ επιστρατεύει φορτηγό και σεκιουριτάδες ώστε να τον φυγαδέψει απο το γήπεδο,αφού προηγουμένως η μισή και παραπάνω ΤΟΥΜΠΑ τον γιουχάιζε και τον ειρωνευόταν.
Το κακό του ΠΑΟΚ σαφώς και δεν είναι αυτός ο ποδοσφαιριστής αλλά το κακό είναι ο συγκεκριμένος φέρνει μια πολή κακή ατμόσφαιρα στην ΤΟΥΜΠΑ με την αγωνιστική του ανυπαρξία,καθώς και προκαλεί τον ΛΑΟ του ΠΑΟΚ φορώντας την φανέλα.
Το σίγουρο είναι πως μονάχα με την φυγή του από την ομάδα μας τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα σε πολλούς τομείς και θα βγει κερδισμένος ο ΠΑΟΚ και τα ταμεία του.
Χθες ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της ΤΟΥΜΠΑΣ τον αποδοκίμασε καθαρά για την κατάσταση που παρουσιάζει στους αγώνες της ομάδας μας.Ένα πιο μικρό κομμάτι του κόσμου αλλά σαφώς περισσότερο μαχητικό τον αποδοκίμασε όπως κάθε Κυριακή για τους γνωστούς λόγους.
Έχει στηθεί ένας ολόκληρος μηχανισμός προπαγάνδας γύρω από το όνομα του,με σκοπό να δικαιολογήσει την επιστροφή του καθώς και το υπέρογκο ποσό χρημάτων που έχει να παίρνει από τα ταμεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ,από τα δικά μας λεφτά με λίγα λόγια.Με συνεχείς αναφορές στο όνομα του παίκτη,με στημένα αφιερώματα με γκολ από την πρώην ομάδα που αγωνιζόταν,με θέση ως blogger σε δημοσιογραφικό site του ΠΑΟΚ το οποίο τελικά δεν πέτυχε αφού έγραφε άρθρα μονάχα όταν σκοραρε,με στημένες και καθοδηγούμενες συνεντεύξεις σε σαιτ,ραδιόφωνα και εφημερίδες.
Με στημένα γκαλοπ σε ''ΠΑΟΚτσήδικα'' και μη σαιτ.
Μετά από όλα αυτά φτάνουμε στην χθεσινή ημέρα όπου η διοίκηση του ΠΑΟΚ επιστρατεύει φορτηγό και σεκιουριτάδες ώστε να τον φυγαδέψει απο το γήπεδο,αφού προηγουμένως η μισή και παραπάνω ΤΟΥΜΠΑ τον γιουχάιζε και τον ειρωνευόταν.
Το κακό του ΠΑΟΚ σαφώς και δεν είναι αυτός ο ποδοσφαιριστής αλλά το κακό είναι ο συγκεκριμένος φέρνει μια πολή κακή ατμόσφαιρα στην ΤΟΥΜΠΑ με την αγωνιστική του ανυπαρξία,καθώς και προκαλεί τον ΛΑΟ του ΠΑΟΚ φορώντας την φανέλα.
Το σίγουρο είναι πως μονάχα με την φυγή του από την ομάδα μας τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα σε πολλούς τομείς και θα βγει κερδισμένος ο ΠΑΟΚ και τα ταμεία του.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Διαφωνω με οτιδηποτε βλαπτει την ομαδα μας.Ακομα και η μουρμουρα σε μια λαθος πασα,ΒΛΑΠΤΕΙ την ομαδα μας!Οσο παιζει η ομαδα,εγω φωναζω μονο ΠΑΟΚ!Και πολλες φορες και μονος μου.Τοσο μονος που εαν ερθεις προς την 3,θα καταλαβεις αμεσως ποιος ειμαι!ΤΟ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΠΑΙΚΤΕΣ,ΕΙΔΙΚΑ,ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ!Θελετε να το καταλαβετε?.....εχει καλως......... .διαφορετικα τσαμπα συζηταμε!darklord έγραψε:Για τα μπουκαλια την ωρα που χορευαν του βαζελου κ σε καναν ρομπα δεν νομιζω να διαφωνεις...mpafos4 έγραψε:Αυτους που πετουσαν μπουκαλια στην 3?
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Σαν τι τιμωρια δηλαδη ρε darklord? ...Μπαν? ...συγνωμη αλλα γελαει ο κοσμος!darklord έγραψε:Τι εννοεις σε ποιον αναφερομαι; Δεν παρακολουθεις το ποστ;
Πολλα μελη χαρακτηριζουν σαν κομπλεξικο τον λαο του ΠΑΟΚ, ο Μανιακος νομιζω ηταν πρωτος και αλλα τον υποτιμουν αναφεροντας τον "υπεροχο" οπως ο mpafos4.
Δεν υπαρχει τιμωρια για αυτους που αναφερονται ετσι απαξιωτικα στον μοναδικο λαο σε ολο τον κοσμο, τον αιμοδοτη και τον μονο επενδυτη της ομαδας;
Κι εγω χθες ειπα οτι το μεγαλυτερο οπλο του ΠΑΟΚ ειναι ο ΛΑΟΣ του, αλλα με ενα οπλο μπορεις και ευκολα να αυτοκτονησεις!
Εμεις ωρες ωρες εχουμε τασεις αυτοκτονιας...
..αυτα περι αυτοκριτικης!
Κατι τετοιο φανταζομαι οτι θα εννοουσαν και τα μελη που αναφερεις!
Παντως το να ζητας την τιμωρια καποιου δεν το θεωρω καθολου σωστο... ουτε ΠΑΟΚ το θεωρω!
Αυτα για τα οφ-τοπικ!
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Καταρχην καλο θα ηταν να αλλαξεις τον τροπο υπολογισμου για το καθε κομματι γιατι διαφορετικα θα πιστεψω πως ημουν σε αλλο γηπεδο.anger4a έγραψε:Η κατάσταση με τον εν λόγο ποδοσφαιριστή έχει αρχίσει να ξεφεύγει και δεν βλέπω να κάθεται και μετά τα Χριστούγεννα.Το ίδιο βέβαια βλέπω και για μερικούς ακόμα ποδοσφαιριστές αλλά δεν είμαι στο σωστό τοπικ για να πω ποιοι και ποιος κλπ.
Χθες ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της ΤΟΥΜΠΑΣ τον αποδοκίμασε καθαρά για την κατάσταση που παρουσιάζει στους αγώνες της ομάδας μας.Ένα πιο μικρό κομμάτι του κόσμου αλλά σαφώς περισσότερο μαχητικό τον αποδοκίμασε όπως κάθε Κυριακή για τους γνωστούς λόγους.
Το κακό του ΠΑΟΚ σαφώς και δεν είναι αυτός ο ποδοσφαιριστής αλλά το κακό είναι ο συγκεκριμένος φέρνει μια πολή κακή ατμόσφαιρα στην ΤΟΥΜΠΑ με την αγωνιστική του ανυπαρξία,καθώς και προκαλεί τον ΛΑΟ του ΠΑΟΚ φορώντας την φανέλα.
Οσον αφορα την ατμοσφαιρα.......αυτη καθοριζεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ απο την κερκιδα!Τουλαχιστον,παλαιοτερα ετσι γινοταν.....η κερκιδα φωναζε περισσοτερο οταν η ομαδα δεν επαιζε καλα!Ενω,τωρα............
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Το κλειδώνω με δικιά μου πρωτοβουλία....δε θα σβησω τις αηδίες μερικών για να δω και τις κωλοτούμπες μετά.
Θα αποφασίσει η ομάδα των μοντ και αντμινς για τη συνέχεια.
Αηδία και αίσχος.
Θα αποφασίσει η ομάδα των μοντ και αντμινς για τη συνέχεια.
Αηδία και αίσχος.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Στην γωνία περίμενες εσύ ε?
Βλέπω "νέκρα" εδώ μέσα απόψε...
Δεν έχει και τίποτα να πούμε,.....εξάλλου..
Βλέπω "νέκρα" εδώ μέσα απόψε...
Δεν έχει και τίποτα να πούμε,.....εξάλλου..
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Είμαι υποστηρικτής των φιλότιμων παικτών και οχι των προσώπων .
Και θα περιμένω πάντα στη γωνία τους ΠΑΟΚΑΡΧΕΣ που δεν κάνουν σχόλια αρνητικά απλά αλλά βγάζουν χολή.
Και θα περιμένω πάντα στη γωνία τους ΠΑΟΚΑΡΧΕΣ που δεν κάνουν σχόλια αρνητικά απλά αλλά βγάζουν χολή.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
νταξει σιγουρα δεν ειναι η χειροτερη ομαδα του πλανητη... αλλα μην μετα απο κανενα 0-5 νομιζουμε οτι ημαστε μπαρσελονα...
δεν μπορουμε να βγαλουμε ασφαλη συμπερασματα απο τετοιο ματς...
απλα παρουσιαζομαστε πιο σοβαροι απο το πρωτο ματς....
δεν μπορουμε να βγαλουμε ασφαλη συμπερασματα απο τετοιο ματς...
απλα παρουσιαζομαστε πιο σοβαροι απο το πρωτο ματς....
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Καλη εμφανιση μεχρι στιγμης... :ugeek:
Εβαλε 2 γκολ επειδη οι αμυντικοι της Σαμροκ ειναι αργοκινητα καραβια...
Στο Ελληνικο πρωταθλημα επιθετικος κεντρικος κοντος δεν επιβιωνει...
Στην ευρωπη αλλο...
Εβαλε 2 γκολ επειδη οι αμυντικοι της Σαμροκ ειναι αργοκινητα καραβια...
Στο Ελληνικο πρωταθλημα επιθετικος κεντρικος κοντος δεν επιβιωνει...
Στην ευρωπη αλλο...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
ΤΩΡΑ Δημήτρη πάνε κάνε στους οπαδούς του Π.Α.Ο.Κ. "σους"! Θα έχεις κάθε δίκιο και θα 'μαι μαζί σου!
(Ουδέποτε έκραξα τον Σαλπιγγίδη, ούτε μετά το προηγούμενο ματς..εμένα η εμπάθειά μου είναι ο Χαλκιάς!
)
(Ουδέποτε έκραξα τον Σαλπιγγίδη, ούτε μετά το προηγούμενο ματς..εμένα η εμπάθειά μου είναι ο Χαλκιάς!