9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Παλικάρια νομίζω ότι κάπου πρέπει να βάλουμε ένα τέλος σ' αυτές τις αντιπαραθέσεις μας. Εγώ πιστεύω ότι κανέναν παίκτη του ΠΑΟΚ δεν πρέπει να λοιδωρούμε ή να γιουχάρουμε γιατί έτσι κάνουμε κακό στην ομάδα μας. Το ξέρω ότι μας πονάει όταν κάποιος δεν παίζει καλά ενώ μπορεί, αλλά με το να υιοθετούμε εχθρική συμπεριφορά εναντίον του δεν κάνουμε καλό στον ίδιο, πολύ περισσότερο στον ΠΑΟΚ.
Αυτή είναι προσωπική μου άποψη και δεν πρόκειται να την επιβάλω σε κανέναν.
Παρακαλώ όμως να τελειώνουμε εδώ.
Άβαταρ μέλους
anger4a
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Παρ 01 Αύγ 2008, 22:12
Τοποθεσία: χαμηλά

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από anger4a »

Η κατάσταση με τον εν λόγο ποδοσφαιριστή έχει αρχίσει να ξεφεύγει και δεν βλέπω να κάθεται και μετά τα Χριστούγεννα.Το ίδιο βέβαια βλέπω και για μερικούς ακόμα ποδοσφαιριστές αλλά δεν είμαι στο σωστό τοπικ για να πω ποιοι και ποιος κλπ.

Χθες ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της ΤΟΥΜΠΑΣ τον αποδοκίμασε καθαρά για την κατάσταση που παρουσιάζει στους αγώνες της ομάδας μας.Ένα πιο μικρό κομμάτι του κόσμου αλλά σαφώς περισσότερο μαχητικό τον αποδοκίμασε όπως κάθε Κυριακή για τους γνωστούς λόγους.
Έχει στηθεί ένας ολόκληρος μηχανισμός προπαγάνδας γύρω από το όνομα του,με σκοπό να δικαιολογήσει την επιστροφή του καθώς και το υπέρογκο ποσό χρημάτων που έχει να παίρνει από τα ταμεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ,από τα δικά μας λεφτά με λίγα λόγια.Με συνεχείς αναφορές στο όνομα του παίκτη,με στημένα αφιερώματα με γκολ από την πρώην ομάδα που αγωνιζόταν,με θέση ως blogger σε δημοσιογραφικό site του ΠΑΟΚ το οποίο τελικά δεν πέτυχε αφού έγραφε άρθρα μονάχα όταν σκοραρε,με στημένες και καθοδηγούμενες συνεντεύξεις σε σαιτ,ραδιόφωνα και εφημερίδες.
Με στημένα γκαλοπ σε ''ΠΑΟΚτσήδικα'' και μη σαιτ.
Μετά από όλα αυτά φτάνουμε στην χθεσινή ημέρα όπου η διοίκηση του ΠΑΟΚ επιστρατεύει φορτηγό και σεκιουριτάδες ώστε να τον φυγαδέψει απο το γήπεδο,αφού προηγουμένως η μισή και παραπάνω ΤΟΥΜΠΑ τον γιουχάιζε και τον ειρωνευόταν.

Το κακό του ΠΑΟΚ σαφώς και δεν είναι αυτός ο ποδοσφαιριστής αλλά το κακό είναι ο συγκεκριμένος φέρνει μια πολή κακή ατμόσφαιρα στην ΤΟΥΜΠΑ με την αγωνιστική του ανυπαρξία,καθώς και προκαλεί τον ΛΑΟ του ΠΑΟΚ φορώντας την φανέλα.

Το σίγουρο είναι πως μονάχα με την φυγή του από την ομάδα μας τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα σε πολλούς τομείς και θα βγει κερδισμένος ο ΠΑΟΚ και τα ταμεία του.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από mpafos4 »

darklord έγραψε:
mpafos4 έγραψε:Αυτους που πετουσαν μπουκαλια στην 3?
Για τα μπουκαλια την ωρα που χορευαν του βαζελου κ σε καναν ρομπα δεν νομιζω να διαφωνεις...
Διαφωνω με οτιδηποτε βλαπτει την ομαδα μας.Ακομα και η μουρμουρα σε μια λαθος πασα,ΒΛΑΠΤΕΙ την ομαδα μας!Οσο παιζει η ομαδα,εγω φωναζω μονο ΠΑΟΚ!Και πολλες φορες και μονος μου.Τοσο μονος που εαν ερθεις προς την 3,θα καταλαβεις αμεσως ποιος ειμαι!ΤΟ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΠΑΙΚΤΕΣ,ΕΙΔΙΚΑ,ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ!Θελετε να το καταλαβετε?.....εχει καλως......... .διαφορετικα τσαμπα συζηταμε!
Άβαταρ μέλους
karabill
Δημοσιεύσεις: 790
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 11:01
Τοποθεσία: Salonica / China

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από karabill »

darklord έγραψε:Τι εννοεις σε ποιον αναφερομαι; Δεν παρακολουθεις το ποστ;

Πολλα μελη χαρακτηριζουν σαν κομπλεξικο τον λαο του ΠΑΟΚ, ο Μανιακος νομιζω ηταν πρωτος και αλλα τον υποτιμουν αναφεροντας τον "υπεροχο" οπως ο mpafos4.

Δεν υπαρχει τιμωρια για αυτους που αναφερονται ετσι απαξιωτικα στον μοναδικο λαο σε ολο τον κοσμο, τον αιμοδοτη και τον μονο επενδυτη της ομαδας;
Σαν τι τιμωρια δηλαδη ρε darklord? ...Μπαν? ...συγνωμη αλλα γελαει ο κοσμος!

Κι εγω χθες ειπα οτι το μεγαλυτερο οπλο του ΠΑΟΚ ειναι ο ΛΑΟΣ του, αλλα με ενα οπλο μπορεις και ευκολα να αυτοκτονησεις!
Εμεις ωρες ωρες εχουμε τασεις αυτοκτονιας...


..αυτα περι αυτοκριτικης!

Κατι τετοιο φανταζομαι οτι θα εννοουσαν και τα μελη που αναφερεις!
Παντως το να ζητας την τιμωρια καποιου δεν το θεωρω καθολου σωστο... ουτε ΠΑΟΚ το θεωρω!

Αυτα για τα οφ-τοπικ!
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από mpafos4 »

anger4a έγραψε:Η κατάσταση με τον εν λόγο ποδοσφαιριστή έχει αρχίσει να ξεφεύγει και δεν βλέπω να κάθεται και μετά τα Χριστούγεννα.Το ίδιο βέβαια βλέπω και για μερικούς ακόμα ποδοσφαιριστές αλλά δεν είμαι στο σωστό τοπικ για να πω ποιοι και ποιος κλπ.

Χθες ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της ΤΟΥΜΠΑΣ τον αποδοκίμασε καθαρά για την κατάσταση που παρουσιάζει στους αγώνες της ομάδας μας.Ένα πιο μικρό κομμάτι του κόσμου αλλά σαφώς περισσότερο μαχητικό τον αποδοκίμασε όπως κάθε Κυριακή για τους γνωστούς λόγους.


Το κακό του ΠΑΟΚ σαφώς και δεν είναι αυτός ο ποδοσφαιριστής αλλά το κακό είναι ο συγκεκριμένος φέρνει μια πολή κακή ατμόσφαιρα στην ΤΟΥΜΠΑ με την αγωνιστική του ανυπαρξία,καθώς και προκαλεί τον ΛΑΟ του ΠΑΟΚ φορώντας την φανέλα.
Καταρχην καλο θα ηταν να αλλαξεις τον τροπο υπολογισμου για το καθε κομματι γιατι διαφορετικα θα πιστεψω πως ημουν σε αλλο γηπεδο.

Οσον αφορα την ατμοσφαιρα.......αυτη καθοριζεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ απο την κερκιδα!Τουλαχιστον,παλαιοτερα ετσι γινοταν.....η κερκιδα φωναζε περισσοτερο οταν η ομαδα δεν επαιζε καλα!Ενω,τωρα............
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Το κλειδώνω με δικιά μου πρωτοβουλία....δε θα σβησω τις αηδίες μερικών για να δω και τις κωλοτούμπες μετά.

Θα αποφασίσει η ομάδα των μοντ και αντμινς για τη συνέχεια.


Αηδία και αίσχος.
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από cronos »

Άντε ρε σάλπι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11


:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Ακουω κωλοτούμπες για περάστε αγαπητοί ΠΑΟΚΑΡΧΕΣ για περάστε!!!!
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από moican4 »

Στην γωνία περίμενες εσύ ε? :lol: :lol: :lol:

Βλέπω "νέκρα" εδώ μέσα απόψε...
Δεν έχει και τίποτα να πούμε,.....εξάλλου.. :D
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Είμαι υποστηρικτής των φιλότιμων παικτών και οχι των προσώπων .
Και θα περιμένω πάντα στη γωνία τους ΠΑΟΚΑΡΧΕΣ που δεν κάνουν σχόλια αρνητικά απλά αλλά βγάζουν χολή.
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Boksic4 »

νταξει σιγουρα δεν ειναι η χειροτερη ομαδα του πλανητη... αλλα μην μετα απο κανενα 0-5 νομιζουμε οτι ημαστε μπαρσελονα...

δεν μπορουμε να βγαλουμε ασφαλη συμπερασματα απο τετοιο ματς...
απλα παρουσιαζομαστε πιο σοβαροι απο το πρωτο ματς....
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Συμφωνώ....σε όλα θέλει μέτρο!
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2077
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από xlebouras »

Καλη εμφανιση μεχρι στιγμης... :ugeek:
Εβαλε 2 γκολ επειδη οι αμυντικοι της Σαμροκ ειναι αργοκινητα καραβια...
Στο Ελληνικο πρωταθλημα επιθετικος κεντρικος κοντος δεν επιβιωνει...
Στην ευρωπη αλλο...
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

ΤΩΡΑ Δημήτρη πάνε κάνε στους οπαδούς του Π.Α.Ο.Κ. "σους"! Θα έχεις κάθε δίκιο και θα 'μαι μαζί σου!

(Ουδέποτε έκραξα τον Σαλπιγγίδη, ούτε μετά το προηγούμενο ματς..εμένα η εμπάθειά μου είναι ο Χαλκιάς! :D )
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

κουφαλα φαλεγκο σημερα θα τα βαλει μαζεμενα.... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”