Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες της ομάδας
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από theoPAOK »

Eγώ πάντος είδα κάτι θετικά σε Σπαντάσιο..
Άντε να δούμε..
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Ο Γιάννου πάλι μου άρεσε αλλα θέλει δουλεια!


Sent from my iPhone using Tapatalk..
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από theoPAOK »

Ναι όντως..είναι αρκετά καλός..θέλει δουλειά..
Μερικοί τον έκραζαν για τις τρίπλες στην περιοχή...
Βέβαια, μάλλον δεν κατάλαβαν οτι δεν είχε που να δώσει την μπάλα...
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από Falegkos »

Argonaut4 έγραψε:Ο Γιάννου πάλι μου άρεσε αλλα θέλει δουλεια!


Sent from my iPhone using Tapatalk..
αυτος θα περασει ολη την ομαδα θα περασει την γραμμη και θα ζιτηση να μην μετριση το γκολ για να κανει τριπλες και στον κοσμο στην κερκιδα....

μαραντονα ναουμ.
κατι τετοιους είχαμε μικροι στις αλανες που δεν μας επαιζαν πασες και τους είχαμε στην φαπα.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από gergeo4 »

λοιπον σημερα δεν υπηρχε ΠΑΟΚ..Δυστηχως ο κ.Ζαγορακης με τα συνεχομενα λαθη μας εφερε σ'αυτην την κατασταση..οτα 2 καλοκαιρια δεν κανεις τα αυτονοητα τοτε εισαι απαραδεκτος..αφησες την ομαδα με υπερηλικες ενω δεν πηρες παιχτες οπου φαινοταν οτι εχουμε αναγκη 2 χρονια!ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ!ΒΡΕΣ ΕΠΕΝΔΥΤΗ ΝΑ ΤΑ ΧΩΝΕΙ..
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Ρε αδερφε Φαλεγκοσ κάτσε να τον δούμε πιο πολλα λεπτά!


Sent from my iPhone using Tapatalk..
Άβαταρ μέλους
baneprelevic361
Δημοσιεύσεις: 1548
Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από baneprelevic361 »

ωχου χαλαρωστε ισοπαλια τωρα με τριπολη και αγιος ο θεος
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports

Δημοσίευση από Pegasus »

Και κάπου εδώ τελειώνει το άνοιγμα νημάτων από μένα. Να το θυμάστε να τα ανοίγετε εσείς. Σάμροκ Ρόβερς ΠΑΟΚ 3/11 20:05 ANT1.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”