Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
Eγώ πάντος είδα κάτι θετικά σε Σπαντάσιο..
Άντε να δούμε..
Άντε να δούμε..
Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
Ο Γιάννου πάλι μου άρεσε αλλα θέλει δουλεια!
Sent from my iPhone using Tapatalk..
Sent from my iPhone using Tapatalk..
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
Ναι όντως..είναι αρκετά καλός..θέλει δουλειά..
Μερικοί τον έκραζαν για τις τρίπλες στην περιοχή...
Βέβαια, μάλλον δεν κατάλαβαν οτι δεν είχε που να δώσει την μπάλα...
Μερικοί τον έκραζαν για τις τρίπλες στην περιοχή...
Βέβαια, μάλλον δεν κατάλαβαν οτι δεν είχε που να δώσει την μπάλα...
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
αυτος θα περασει ολη την ομαδα θα περασει την γραμμη και θα ζιτηση να μην μετριση το γκολ για να κανει τριπλες και στον κοσμο στην κερκιδα....Argonaut4 έγραψε:Ο Γιάννου πάλι μου άρεσε αλλα θέλει δουλεια!
Sent from my iPhone using Tapatalk..
μαραντονα ναουμ.
κατι τετοιους είχαμε μικροι στις αλανες που δεν μας επαιζαν πασες και τους είχαμε στην φαπα.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
λοιπον σημερα δεν υπηρχε ΠΑΟΚ..Δυστηχως ο κ.Ζαγορακης με τα συνεχομενα λαθη μας εφερε σ'αυτην την κατασταση..οτα 2 καλοκαιρια δεν κανεις τα αυτονοητα τοτε εισαι απαραδεκτος..αφησες την ομαδα με υπερηλικες ενω δεν πηρες παιχτες οπου φαινοταν οτι εχουμε αναγκη 2 χρονια!ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ!ΒΡΕΣ ΕΠΕΝΔΥΤΗ ΝΑ ΤΑ ΧΩΝΕΙ..
Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
Ρε αδερφε Φαλεγκοσ κάτσε να τον δούμε πιο πολλα λεπτά!
Sent from my iPhone using Tapatalk..
Sent from my iPhone using Tapatalk..
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
ωχου χαλαρωστε ισοπαλια τωρα με τριπολη και αγιος ο θεος
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 30/10 19:30 novasports
Και κάπου εδώ τελειώνει το άνοιγμα νημάτων από μένα. Να το θυμάστε να τα ανοίγετε εσείς. Σάμροκ Ρόβερς ΠΑΟΚ 3/11 20:05 ANT1.