Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από sourmenetes »

Αμα ισχυει ειναι πολυ θετικο.Για τον εξης απλο λογο οτι πρεπει απο τωρα να ψαξεις για να μπορεσεις να αγορασεις το γεναρη.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Ο προγραμματισμός στις μεταγραφές είναι το παν ακόμα και όταν έχεις τις αφραγκίες που έχει ο ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από joshua »

Δυστυχως για εναν συλλογο με αφραγκιες οπως ο ΠΑΟΚ το να παρακολουθησεις παιχνιδια εθνικων ομαδων σε επιπεδο αντρων εστω και αν ειναι Αφρικης δεν εχει ιδιαιτερο νοημα καθως η πλειοψηφια κοστιζει πολυ ακριβα για εμας.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Εντάξει.............και τι να κάνουμε?Να κάτσουμε να κλαίμε τη μοίρα μας στα Βαλκάνια?Ποτέ δε ξέρεις τι μπορεί να σου κάτσει.Οτι μπορεί ο Σβούρας ας πηγαίνει να το βλέπει......χαμένος δε θα βγει.
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4888
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Τρόμος »

Ρε παιδιά ακούγεται πως έχουμε κλείσει για του χρόνου παίχτη που λύγει το συμβόλαιο του το καλοκαίρι.Ξέρουμε κάτι,εγώ το είδα στο γαζζέτα στο μπλογκ του χοντροσκώληκα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Τρόμος την Δευ 10 Οκτ 2011, 14:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από joshua »

Argonaut4 έγραψε:Εντάξει.............και τι να κάνουμε?Να κάτσουμε να κλαίμε τη μοίρα μας στα Βαλκάνια?Ποτέ δε ξέρεις τι μπορεί να σου κάτσει.Οτι μπορεί ο Σβούρας ας πηγαίνει να το βλέπει......χαμένος δε θα βγει.
Απλα εχει μεγαλητερη αξια να παρακολουθουμε ειτε διοργανωσεις μικρων εθνικων ομαδων η εθνικα πρωταθληματα.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

PARASANDALOS έγραψε:Στην Αφρική ο Κωνσταντινίδης


10 Οκτ 2011 13:56, Από Νίκος Μοσχοβίτης


Σύμφωνα με πληροφορίες ο Παντελής Κωνσταντινίδης, βρίσκεται στην Αφρική από το Σάββατο, προκειμένου να παρακολουθήσει παίκτες.


Ο τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ, θα παρακολουθήσει παιχνίδια για τα προκριματικά του Κόπα Αφρικα, για να σχηματίσει άποψη για ποδοσφαιριστές από τη συγκεκριμένη ήπειρο.

Η κίνηση αυτή έγινε σε συνεννόηση με τον Λάσλο Μπόλονι και με την επιστροφή του στη Θεσσαλονίκη, ο Κωνσταντινίδης θα ενημερώσει τον Ρουμάνο τεχνικό για όσα παρακολούθησε στην Αφρική.
[youtube]ZfauuAAnFD0[/youtube]

τρομε μπορεις να βαλεις τι λεει....?
χωρις να ξερω κτ ....εχω την αισθηση εδω και καιρο και λογω θεσης οτι για σηφακα θα κινηθουμε...
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4888
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Τρόμος »

Βασικά δικοί μας κράζουν τους σκώληκες ότι έχουμε κλείσει τον Σηφάκη,γράφουν και ότι έγινε το ραντεβού στο Σαντάνσκι όπως και με Βιτόλο παλιά,εγώ δεν τα πολυπιστεύω αλλά λες;
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ΜΑκαρι για μενα....ετσι οπως τα σκεφτομαι το καλοκαιρι θα θελουμε 2 τερματαδες.....Γενικα τωρα που δεν εχει και καλες σχεσεις με αρη λογω της επιλογης του με το προβλημα που εχει στο γονατο νομιζω.....δε θελει και πολυ να γινουν σεναρια.....δε θα μου κανει εντυπωση και να ισχυει παντως...εχει κοινα σημεια με παλιες περιπτωσεις αν και πιστευω και ο ολυμπιακος θα κινηθει αν τραβηξει σε μακρος ισως και ο παο....
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από gika »

Έχει κυκλοφορήσει η φήμη ότι ο ΠΑΟΚ έχει ήδη κινηθεί για μια περίπτωση τερματοφύλακα για το επόμενο καλοκαίρι.. Δεν έχω ακούσει όνομα είναι αλήθεια, και φυσικά η συζήτηση αυτή δεν είναι του παρόντος για ευνόητους λόγους...
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από joshua »

Αν ο Παντελης εχει παει στην Αγκολα οπως γραφεται μια περιπτωση παικτη που θα μπορουσε να ενδιαφερει ειναι αυτη του Μανουτσο ο οποιος ειχε προταθει σε Ελληνικες ομαδες το καλοκαιρι.Μετα την μεταγραφη του στην γιουναιτεντ η πορεια του δεν ειχε αναλογη συνεχεια αλλα δεν παυει να ειναι μια περιπτωση που αξιζει προσοχης και χωρις μεγαλο κοστος.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Στην Αγκόλα ο «Σβούρας»;

10 Οκτ 2011 17:32, Από PAOK24
Στην Αγκόλα ο «Σβούρας»;


Σήμερα διέρρευσε πως ο Παντελής Κωνσταντινίδης βρίσκεται από το Σάββατο στην Αφρική έτσι ώστε να παρακολουθήσει συγκεκριμένο ποδοσφαιριστή για τον οποίο οι πληροφορίες που υπάρχουν είναι εξαιρετικές.





Σύμφωνα με κάποιες ενδείξεις που υπάρχουν, ο τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ βρίσκεται στην Ανγκόλα όπου και παρακολούθησε έναν αγώνα του τοπικού πρωταθλήματος αφού κάτι άλλο δεν είναι σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή.

Από τον ΠΑΟΚ δεν επιβεβαιώνουν αλλά ούτε διαψεύδουν το συγκεκριμένο θέμα περιμένοντας αύριο τον Κωνσταντινίδη ο οποίος θα έχει μαζί του έκθεση για τον παίκτη αλλά και για ότι άλλο παρακολούθησε εκεί.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από eorptol »

Ο ουντεζε απο εκει δεν είναι ; Μήπως πήγε ο σβουρας να δει κανένα απο τα παιδια του ; :):)
dimitris1408
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από dimitris1408 »

Οχι ο ουντεζε ειναι νιγηριανος πριγκηπας
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από shark4 »

Μην τρωτε παπα... τον Σικα πηγε να δει τωρα το ΣΚ , που λογω των επεισοδιων δεν παιζει το πρωταθλημα τους ... 8-)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”