Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Αμα ισχυει ειναι πολυ θετικο.Για τον εξης απλο λογο οτι πρεπει απο τωρα να ψαξεις για να μπορεσεις να αγορασεις το γεναρη.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Ο προγραμματισμός στις μεταγραφές είναι το παν ακόμα και όταν έχεις τις αφραγκίες που έχει ο ΠΑΟΚ.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Δυστυχως για εναν συλλογο με αφραγκιες οπως ο ΠΑΟΚ το να παρακολουθησεις παιχνιδια εθνικων ομαδων σε επιπεδο αντρων εστω και αν ειναι Αφρικης δεν εχει ιδιαιτερο νοημα καθως η πλειοψηφια κοστιζει πολυ ακριβα για εμας.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Εντάξει.............και τι να κάνουμε?Να κάτσουμε να κλαίμε τη μοίρα μας στα Βαλκάνια?Ποτέ δε ξέρεις τι μπορεί να σου κάτσει.Οτι μπορεί ο Σβούρας ας πηγαίνει να το βλέπει......χαμένος δε θα βγει.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Ρε παιδιά ακούγεται πως έχουμε κλείσει για του χρόνου παίχτη που λύγει το συμβόλαιο του το καλοκαίρι.Ξέρουμε κάτι,εγώ το είδα στο γαζζέτα στο μπλογκ του χοντροσκώληκα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Τρόμος την Δευ 10 Οκτ 2011, 14:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Απλα εχει μεγαλητερη αξια να παρακολουθουμε ειτε διοργανωσεις μικρων εθνικων ομαδων η εθνικα πρωταθληματα.Argonaut4 έγραψε:Εντάξει.............και τι να κάνουμε?Να κάτσουμε να κλαίμε τη μοίρα μας στα Βαλκάνια?Ποτέ δε ξέρεις τι μπορεί να σου κάτσει.Οτι μπορεί ο Σβούρας ας πηγαίνει να το βλέπει......χαμένος δε θα βγει.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
[youtube]ZfauuAAnFD0[/youtube]PARASANDALOS έγραψε:Στην Αφρική ο Κωνσταντινίδης
10 Οκτ 2011 13:56, Από Νίκος Μοσχοβίτης
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Παντελής Κωνσταντινίδης, βρίσκεται στην Αφρική από το Σάββατο, προκειμένου να παρακολουθήσει παίκτες.
Ο τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ, θα παρακολουθήσει παιχνίδια για τα προκριματικά του Κόπα Αφρικα, για να σχηματίσει άποψη για ποδοσφαιριστές από τη συγκεκριμένη ήπειρο.
Η κίνηση αυτή έγινε σε συνεννόηση με τον Λάσλο Μπόλονι και με την επιστροφή του στη Θεσσαλονίκη, ο Κωνσταντινίδης θα ενημερώσει τον Ρουμάνο τεχνικό για όσα παρακολούθησε στην Αφρική.
τρομε μπορεις να βαλεις τι λεει....?
χωρις να ξερω κτ ....εχω την αισθηση εδω και καιρο και λογω θεσης οτι για σηφακα θα κινηθουμε...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Βασικά δικοί μας κράζουν τους σκώληκες ότι έχουμε κλείσει τον Σηφάκη,γράφουν και ότι έγινε το ραντεβού στο Σαντάνσκι όπως και με Βιτόλο παλιά,εγώ δεν τα πολυπιστεύω αλλά λες;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
ΜΑκαρι για μενα....ετσι οπως τα σκεφτομαι το καλοκαιρι θα θελουμε 2 τερματαδες.....Γενικα τωρα που δεν εχει και καλες σχεσεις με αρη λογω της επιλογης του με το προβλημα που εχει στο γονατο νομιζω.....δε θελει και πολυ να γινουν σεναρια.....δε θα μου κανει εντυπωση και να ισχυει παντως...εχει κοινα σημεια με παλιες περιπτωσεις αν και πιστευω και ο ολυμπιακος θα κινηθει αν τραβηξει σε μακρος ισως και ο παο....
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Έχει κυκλοφορήσει η φήμη ότι ο ΠΑΟΚ έχει ήδη κινηθεί για μια περίπτωση τερματοφύλακα για το επόμενο καλοκαίρι.. Δεν έχω ακούσει όνομα είναι αλήθεια, και φυσικά η συζήτηση αυτή δεν είναι του παρόντος για ευνόητους λόγους...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Αν ο Παντελης εχει παει στην Αγκολα οπως γραφεται μια περιπτωση παικτη που θα μπορουσε να ενδιαφερει ειναι αυτη του Μανουτσο ο οποιος ειχε προταθει σε Ελληνικες ομαδες το καλοκαιρι.Μετα την μεταγραφη του στην γιουναιτεντ η πορεια του δεν ειχε αναλογη συνεχεια αλλα δεν παυει να ειναι μια περιπτωση που αξιζει προσοχης και χωρις μεγαλο κοστος.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Στην Αγκόλα ο «Σβούρας»;
10 Οκτ 2011 17:32, Από PAOK24
Στην Αγκόλα ο «Σβούρας»;
Σήμερα διέρρευσε πως ο Παντελής Κωνσταντινίδης βρίσκεται από το Σάββατο στην Αφρική έτσι ώστε να παρακολουθήσει συγκεκριμένο ποδοσφαιριστή για τον οποίο οι πληροφορίες που υπάρχουν είναι εξαιρετικές.
Σύμφωνα με κάποιες ενδείξεις που υπάρχουν, ο τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ βρίσκεται στην Ανγκόλα όπου και παρακολούθησε έναν αγώνα του τοπικού πρωταθλήματος αφού κάτι άλλο δεν είναι σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή.
Από τον ΠΑΟΚ δεν επιβεβαιώνουν αλλά ούτε διαψεύδουν το συγκεκριμένο θέμα περιμένοντας αύριο τον Κωνσταντινίδη ο οποίος θα έχει μαζί του έκθεση για τον παίκτη αλλά και για ότι άλλο παρακολούθησε εκεί.
10 Οκτ 2011 17:32, Από PAOK24
Στην Αγκόλα ο «Σβούρας»;
Σήμερα διέρρευσε πως ο Παντελής Κωνσταντινίδης βρίσκεται από το Σάββατο στην Αφρική έτσι ώστε να παρακολουθήσει συγκεκριμένο ποδοσφαιριστή για τον οποίο οι πληροφορίες που υπάρχουν είναι εξαιρετικές.
Σύμφωνα με κάποιες ενδείξεις που υπάρχουν, ο τεχνικός διευθυντής του ΠΑΟΚ βρίσκεται στην Ανγκόλα όπου και παρακολούθησε έναν αγώνα του τοπικού πρωταθλήματος αφού κάτι άλλο δεν είναι σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή.
Από τον ΠΑΟΚ δεν επιβεβαιώνουν αλλά ούτε διαψεύδουν το συγκεκριμένο θέμα περιμένοντας αύριο τον Κωνσταντινίδη ο οποίος θα έχει μαζί του έκθεση για τον παίκτη αλλά και για ότι άλλο παρακολούθησε εκεί.
Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Ο ουντεζε απο εκει δεν είναι ; Μήπως πήγε ο σβουρας να δει κανένα απο τα παιδια του ;
:)
-
dimitris1408
- Δημοσιεύσεις: 291
- Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Μην τρωτε παπα... τον Σικα πηγε να δει τωρα το ΣΚ , που λογω των επεισοδιων δεν παιζει το πρωταθλημα τους ... 