Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Ναι δεν βλεπεις,ολες οι ευρωπαικες ομαδες πουλανε τους ξενους τους και τρεχουν να αγορασουν γηγενεις...Πρωτα απ'ολα ειναι παρανομο και θα μπορουσε να ισχυσει μονο με συμφωνια κυριων, οπως γινεται στο μπασκετ, αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να δεχτουν κατι τετοιο οι μεγαλοι ευρωπαικοι συλλογοι.Κατα τα λοιπα πως καταφεραμε και φετος να προχωρησουμε στην αποκτηση 8 ποδοσφαιριστων και παρολα αυτα να μην καλυψουμε στοιχειωδη κενα, οπως ενος επιθετικου ή ενος στοπερ σκουπα ψηλα, ειναι πραγματικα κατορθωμα.Δεν ειμαι αντιθετος στην αποκτηση παικτων οπως ο Γιαννου η ο Κατσικας, αλλα σε πρωτο βαθμο ειναι λογικο να προοριζονται για 3-4τες λυσεις την στιγμη που στην θεση τους δεν εχουμε 2-3τες.Παραμενει βεβαια για μενα ως μεγαλητερο κενο αυτο του 6ριου και παρακαλαω τον θεο να μας βγουν οι λαζαρ,σπανατσιο αλλιως η ομαδα ποιοτικα θα ειναι χειροτερη απο περσι με μονη σαφη βελτιωση αυτη του προπονητη ο οποιος ελπιζω να αντεξει.
Υ.Γ1 Οσο και αν θεωρω τον Γκαρσια εναν απο τους μεγαλητερους παικτες που φορεσαν την φανελα μας ενδεχομενη ανανεωση για μενα θα ειναι λανθασμενη.
Υ.Γ2 Δεν ξερω αν ο Βλανταν θα τελειωσει την σεζον ως μελος της ομαδας και αυτο κανει ακομα πιο επιτακτικη την ενσωματωση του Σπαντατσιο.
Υ.Γ1 Οσο και αν θεωρω τον Γκαρσια εναν απο τους μεγαλητερους παικτες που φορεσαν την φανελα μας ενδεχομενη ανανεωση για μενα θα ειναι λανθασμενη.
Υ.Γ2 Δεν ξερω αν ο Βλανταν θα τελειωσει την σεζον ως μελος της ομαδας και αυτο κανει ακομα πιο επιτακτικη την ενσωματωση του Σπαντατσιο.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
δεν υπαρχει περιπτωση αυτο να γινει.eorptol έγραψε:Καλα αυτο θα το δούμε κοντά είναι ....
θα καταστραφουν ολες οι μεγαλες ομαδες πλην της μπαρτσελονα.
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Τα κενα δεν τα καλυψαμε,και αυτο ειδικα του ψηλου στοπερ φαινεται και θα εξακολουθησει να φαινεται, γιατιjoshua έγραψε:Ναι δεν βλεπεις,ολες οι ευρωπαικες ομαδες πουλανε τους ξενους τους και τρεχουν να αγορασουν γηγενεις...Πρωτα απ'ολα ειναι παρανομο και θα μπορουσε να ισχυσει μονο με συμφωνια κυριων, οπως γινεται στο μπασκετ, αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να δεχτουν κατι τετοιο οι μεγαλοι ευρωπαικοι συλλογοι.Κατα τα λοιπα πως καταφεραμε και φετος να προχωρησουμε στην αποκτηση 8 ποδοσφαιριστων και παρολα αυτα να μην καλυψουμε στοιχειωδη κενα, οπως ενος επιθετικου ή ενος στοπερ σκουπα ψηλα, ειναι πραγματικα κατορθωμα.Δεν ειμαι αντιθετος στην αποκτηση παικτων οπως ο Γιαννου η ο Κατσικας, αλλα σε πρωτο βαθμο ειναι λογικο να προοριζονται για 3-4τες λυσεις την στιγμη που στην θεση τους δεν εχουμε 2-3τες.Παραμενει βεβαια για μενα ως μεγαλητερο κενο αυτο του 6ριου και παρακαλαω τον θεο να μας βγουν οι λαζαρ,σπανατσιο αλλιως η ομαδα ποιοτικα θα ειναι χειροτερη απο περσι με μονη σαφη βελτιωση αυτη του προπονητη ο οποιος ελπιζω να αντεξει.
Υ.Γ1 Οσο και αν θεωρω τον Γκαρσια εναν απο τους μεγαλητερους παικτες που φορεσαν την φανελα μας ενδεχομενη ανανεωση για μενα θα ειναι λανθασμενη.
Υ.Γ2 Δεν ξερω αν ο Βλανταν θα τελειωσει την σεζον ως μελος της ομαδας και αυτο κανει ακομα πιο επιτακτικη την ενσωματωση του Σπαντατσιο.
και ο τερματας δεν το ''εχει'
Το στοιχιμα λεγεται Λαζαρ και Σπαντασιο....αμα παιξουν αλλαζουν πολλα,αν οχι.....εχουμε προβλημα.
JOSHUA....στο θεμα του Γκαρσια κανεις λαθος.....
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
1,87
γεννηθείς το 1990
και αριστερό πόδι
στοιχεια: transfermarkt
http://www.transfermarkt.de/de/georgios ... 96778.html
γεννηθείς το 1990
και αριστερό πόδι
στοιχεια: transfermarkt
http://www.transfermarkt.de/de/georgios ... 96778.html
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Έλαελαελαελαλελαελαελλλλλλααα .....
Στόπερ με το μέτρο. Πάρεπάρεπαρεπαρεπαρεεεεεε
-Μάστορα, δύο μέτρα είναι το παλικάρι. Να το τυλίξω;
Στόπερ με το μέτρο. Πάρεπάρεπαρεπαρεπαρεεεεεε
-Μάστορα, δύο μέτρα είναι το παλικάρι. Να το τυλίξω;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Σαν τον Cirillo είναι (σε ύψος). Ελπίζω να έχει καλή αλτικότητα και ΚΥΡΙΩΣ καλύτερο κατέβασμα μπάλας από τον Ιταλό, γιατί χορτάσαμε από εκτοξευτήρες εδάφους αέρος.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Οι γνώστες θεωρούν την μεταγραφή του Κατσικά τελειωμένη. Πρέπει όμως πρώτα να συγκροτηθεί σε σώμα το νέο ΔΣ του ΠΑΟΚ.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Eμένα μου αρέσουν πολύ αυτές οι μεταγραφές νέων παικτων..
Ναι μεν δεν ειναι πολύ μικροί ωστε να θεωρούνται ταλέντα, με την έννοια του όρου στις προηγμένες ποδοσφαιρικά χώρες, αλλά δε παυει να αποτελεί έξυπνη κινηση χαμηλού ρίσκου
Εδώ έχει βελτιωθεί ο Μπαλάφας που ειναι χρονια στην ομάδα, δεν έχουν περιθώριο βελτίωσης αυτοί οι παίκτες? Νομίζω έχουν
Ναι μεν δεν ειναι πολύ μικροί ωστε να θεωρούνται ταλέντα, με την έννοια του όρου στις προηγμένες ποδοσφαιρικά χώρες, αλλά δε παυει να αποτελεί έξυπνη κινηση χαμηλού ρίσκου
Εδώ έχει βελτιωθεί ο Μπαλάφας που ειναι χρονια στην ομάδα, δεν έχουν περιθώριο βελτίωσης αυτοί οι παίκτες? Νομίζω έχουν
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Γιαννου,κατσικας και σταμου ηταν στον παγκο σημερα της under21, στο παιχνιδι με το σαν μαρινο και μονο ο πρωτος μπηκε αλλαγη.Βασικος αγωνιστηκε ο Αποστολοπουλος.Καλος παικτης συμφωνα με οτι διαβαζω πρεπει να ηταν και ο μητροπουλος που και αυτος εμεινε ελευθερος αλλα δεν ασχοληθηκαμε και κατεληξε στον παναιτωλικο.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
O Kατσικάς λόγο τραυματισμού, είναι πίσω σε φυσική κατάσταση. Θέλει κάποιον καιρό για να φτάσει σε ικανοποιητικό επίπεδο. Για Γιάννου και Στάμου, ακόμα απορώ, αλλά θα δούμε..