Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από eorptol »

Καλα αυτο θα το δούμε κοντά είναι ....
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από joshua »

Ναι δεν βλεπεις,ολες οι ευρωπαικες ομαδες πουλανε τους ξενους τους και τρεχουν να αγορασουν γηγενεις...Πρωτα απ'ολα ειναι παρανομο και θα μπορουσε να ισχυσει μονο με συμφωνια κυριων, οπως γινεται στο μπασκετ, αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να δεχτουν κατι τετοιο οι μεγαλοι ευρωπαικοι συλλογοι.Κατα τα λοιπα πως καταφεραμε και φετος να προχωρησουμε στην αποκτηση 8 ποδοσφαιριστων και παρολα αυτα να μην καλυψουμε στοιχειωδη κενα, οπως ενος επιθετικου ή ενος στοπερ σκουπα ψηλα, ειναι πραγματικα κατορθωμα.Δεν ειμαι αντιθετος στην αποκτηση παικτων οπως ο Γιαννου η ο Κατσικας, αλλα σε πρωτο βαθμο ειναι λογικο να προοριζονται για 3-4τες λυσεις την στιγμη που στην θεση τους δεν εχουμε 2-3τες.Παραμενει βεβαια για μενα ως μεγαλητερο κενο αυτο του 6ριου και παρακαλαω τον θεο να μας βγουν οι λαζαρ,σπανατσιο αλλιως η ομαδα ποιοτικα θα ειναι χειροτερη απο περσι με μονη σαφη βελτιωση αυτη του προπονητη ο οποιος ελπιζω να αντεξει.

Υ.Γ1 Οσο και αν θεωρω τον Γκαρσια εναν απο τους μεγαλητερους παικτες που φορεσαν την φανελα μας ενδεχομενη ανανεωση για μενα θα ειναι λανθασμενη.
Υ.Γ2 Δεν ξερω αν ο Βλανταν θα τελειωσει την σεζον ως μελος της ομαδας και αυτο κανει ακομα πιο επιτακτικη την ενσωματωση του Σπαντατσιο.
markos4
Δημοσιεύσεις: 3988
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από markos4 »

eorptol έγραψε:Καλα αυτο θα το δούμε κοντά είναι ....
δεν υπαρχει περιπτωση αυτο να γινει.
θα καταστραφουν ολες οι μεγαλες ομαδες πλην της μπαρτσελονα.
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

joshua έγραψε:Ναι δεν βλεπεις,ολες οι ευρωπαικες ομαδες πουλανε τους ξενους τους και τρεχουν να αγορασουν γηγενεις...Πρωτα απ'ολα ειναι παρανομο και θα μπορουσε να ισχυσει μονο με συμφωνια κυριων, οπως γινεται στο μπασκετ, αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να δεχτουν κατι τετοιο οι μεγαλοι ευρωπαικοι συλλογοι.Κατα τα λοιπα πως καταφεραμε και φετος να προχωρησουμε στην αποκτηση 8 ποδοσφαιριστων και παρολα αυτα να μην καλυψουμε στοιχειωδη κενα, οπως ενος επιθετικου ή ενος στοπερ σκουπα ψηλα, ειναι πραγματικα κατορθωμα.Δεν ειμαι αντιθετος στην αποκτηση παικτων οπως ο Γιαννου η ο Κατσικας, αλλα σε πρωτο βαθμο ειναι λογικο να προοριζονται για 3-4τες λυσεις την στιγμη που στην θεση τους δεν εχουμε 2-3τες.Παραμενει βεβαια για μενα ως μεγαλητερο κενο αυτο του 6ριου και παρακαλαω τον θεο να μας βγουν οι λαζαρ,σπανατσιο αλλιως η ομαδα ποιοτικα θα ειναι χειροτερη απο περσι με μονη σαφη βελτιωση αυτη του προπονητη ο οποιος ελπιζω να αντεξει.

Υ.Γ1 Οσο και αν θεωρω τον Γκαρσια εναν απο τους μεγαλητερους παικτες που φορεσαν την φανελα μας ενδεχομενη ανανεωση για μενα θα ειναι λανθασμενη.
Υ.Γ2 Δεν ξερω αν ο Βλανταν θα τελειωσει την σεζον ως μελος της ομαδας και αυτο κανει ακομα πιο επιτακτικη την ενσωματωση του Σπαντατσιο.
Τα κενα δεν τα καλυψαμε,και αυτο ειδικα του ψηλου στοπερ φαινεται και θα εξακολουθησει να φαινεται, γιατι
και ο τερματας δεν το ''εχει' :redcard: ...'και ετσι στις σεντρες και τα κορνερ κανουμε τον σταυρο μας.
Το στοιχιμα λεγεται Λαζαρ και Σπαντασιο....αμα παιξουν αλλαζουν πολλα,αν οχι.....εχουμε προβλημα.
JOSHUA....στο θεμα του Γκαρσια κανεις λαθος.....
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από karl »

1,87

γεννηθείς το 1990

και αριστερό πόδι

στοιχεια: transfermarkt

http://www.transfermarkt.de/de/georgios ... 96778.html
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από DC »

Έλαελαελαελαλελαελαελλλλλλααα .....
Στόπερ με το μέτρο. Πάρεπάρεπαρεπαρεπαρεεεεεε
-Μάστορα, δύο μέτρα είναι το παλικάρι. Να το τυλίξω;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Σαν τον Cirillo είναι (σε ύψος). Ελπίζω να έχει καλή αλτικότητα και ΚΥΡΙΩΣ καλύτερο κατέβασμα μπάλας από τον Ιταλό, γιατί χορτάσαμε από εκτοξευτήρες εδάφους αέρος.
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από cronos »

Αν είδα καλά πρέπει να έχει και όγκο.
Καλό και αυτό...

:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Οι γνώστες θεωρούν την μεταγραφή του Κατσικά τελειωμένη. Πρέπει όμως πρώτα να συγκροτηθεί σε σώμα το νέο ΔΣ του ΠΑΟΚ.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από giapas »

Eμένα μου αρέσουν πολύ αυτές οι μεταγραφές νέων παικτων..

Ναι μεν δεν ειναι πολύ μικροί ωστε να θεωρούνται ταλέντα, με την έννοια του όρου στις προηγμένες ποδοσφαιρικά χώρες, αλλά δε παυει να αποτελεί έξυπνη κινηση χαμηλού ρίσκου

Εδώ έχει βελτιωθεί ο Μπαλάφας που ειναι χρονια στην ομάδα, δεν έχουν περιθώριο βελτίωσης αυτοί οι παίκτες? Νομίζω έχουν
Dimg4

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Dimg4 »

Οι μεταγραφες Ιανουαριου θα ειναι καυτες παντως!
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Photis »

Γκόμενες θα πάρουμε??? :opaokara: :opaokara:
:pano:
Dimg4

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Dimg4 »

ρε μ^%$#δουλοι που ειστε μερικοι :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από joshua »

Γιαννου,κατσικας και σταμου ηταν στον παγκο σημερα της under21, στο παιχνιδι με το σαν μαρινο και μονο ο πρωτος μπηκε αλλαγη.Βασικος αγωνιστηκε ο Αποστολοπουλος.Καλος παικτης συμφωνα με οτι διαβαζω πρεπει να ηταν και ο μητροπουλος που και αυτος εμεινε ελευθερος αλλα δεν ασχοληθηκαμε και κατεληξε στον παναιτωλικο.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από gika »

O Kατσικάς λόγο τραυματισμού, είναι πίσω σε φυσική κατάσταση. Θέλει κάποιον καιρό για να φτάσει σε ικανοποιητικό επίπεδο. Για Γιάννου και Στάμου, ακόμα απορώ, αλλά θα δούμε..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”