9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Στη Ρούμπιν θα λάμψεις (μάλλον) περισσότερο ανασταλτικά, αλλά στο τηγάνι θέλω γκολ. Εκτός αν αναγκαστεί ο Μπόλονι να βάλει τον Σάκη, που θα σας ντροπιάσει όλους...
Άβαταρ μέλους
george aspromayros
Δημοσιεύσεις: 572
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από george aspromayros »

:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από free4 »

Θυμιθηκες να ξυπνήσει ή μήπως βρήκες νέο γκομενάκι κι ανέβηκε η ψυχολογία?? :lol: :lol:
Αντε γιατί ενάμιση χρόνο παλεύουμε να σε ζωντανέψουμε!!
Ελπίζω να πήρες αρκετή φόρα και να αντέξεις στον ίδιο ρυθμό αρκετά!
Άβαταρ μέλους
crabsody_in_blue
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: Σάβ 13 Νοέμ 2010, 00:00

9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από crabsody_in_blue »

Ο κορυφαίος χτες και η καλύτερη του ,εμφανιση απο την επιστροφή του και μετα. Μακάρι να συνεχίσει ετσι
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από moican4 »

Άσε ρε τα π**&&^^% ,τάχα μου δήθεν, ψεύτη ε ψεύτη...!! :opaokara: :opaokara:


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από pgetsos »

αυτο που παρατηρω ειναι οτι η ομαδα ειναι ΔΕΜΕΝΗ και οι παικτες εχουν ΠΟΛΥ καλη σχεση μεταξυ τους... σημαντικο, και φαινεται και απο τους πανηγυρισμους ;)
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

+++++++++++++++++++++
Άβαταρ μέλους
Othin
Δημοσιεύσεις: 819
Εγγραφή: Σάβ 13 Φεβ 2010, 20:04

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Othin »

Πέρα από την καλή του απόδοση, παρατήρησα με μεγάλη ικανοποίηση πως ο Σάλπι άρχισε να εγκαταλείπει τη μίζερη ψυχολογική του διάθεση, να χαίρεται το παιχνίδι και να αισθάνεται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση απέναντι στον κόσμο του ΠΑΟΚ στην Τούμπα. Γενικά φαίνεται πιο απελευθερωμένος από την αμφιβολία για την στάση των οπαδών μας απέναντί του και τον φόβο της αποδοκιμασίας. Αυτό μου έδειξε ο τρόπος που πανηγύρισε και ο τρόπος που ανταπέδωσε το χειροκρότημα του κόσμου προς όλες τις κερκίδες κατά την αλλαγή του, γνωρίζοντας φυσικά την καλή του απόδοση και δείχνοντας σίγουρος πως θα εισπράξει την αναγνώριση από όλους. Σίγουρα η καλή του ψυχολογία ευθύνεται σε κάποιον βαθμό μικρό ή μεγάλο και για την άνοδο της απόδοσής του.
Δεν είναι τυχαίο ότι και ο Μπόλονι είχε κάνει νύξη σχετικά με την υποστήριξη που θα πρέπει να έχουν όλοι οι παίκτες της ομάδας από τους οπαδούς. Δεν είναι δυνατόν μέσα στο γήπεδό σου να φοβάσαι να σηκώσεις ψηλά το κεφάλι μην τυχόν και αντικρύσεις κανένα φάσκελο. Όταν σε αποδοκιμάζουν ή δεν σε αποδέχονται οι ίδιοι οι οπαδοί της ομάδας σου, με τί ψυχολογία να παίξεις μπάλα και να πανηγυρίζεις? Πιστεύω πως αυτό αποτυπωνόταν και στο παιχνίδι του κι ελπίζω πως το ξεπέρασε πλέον οριστικά. Αρκεί να μην βρεθούν μερικοί θερμόαιμοι και με την πρώτη ευκαιρία αρχίσουν ξανά τα γνωστά τροπάρια... Νομίζω πως είναι καιρός να θάψουμε επιτέλους αυτό το «μανιάτικο» προς τον συγκεκριμένο παίχτη για το καλό του ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από cronos »

Ακριβώς όπως το λες Othin :

Όταν σε αποδοκιμάζουν ή δεν σε αποδέχονται οι ίδιοι οι οπαδοί της ομάδας σου, με τί ψυχολογία να παίξεις μπάλα και να πανηγυρίζεις? Πιστεύω πως αυτό αποτυπωνόταν και στο παιχνίδι του κι ελπίζω πως το ξεπέρασε πλέον οριστικά. Αρκεί να μην βρεθούν μερικοί θερμόαιμοι και με την πρώτη ευκαιρία αρχίσουν ξανά τα γνωστά τροπάρια... Νομίζω πως είναι καιρός να θάψουμε επιτέλους αυτό το «μανιάτικο» προς τον συγκεκριμένο παίχτη για το καλό του ΠΑΟΚ.


:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Ελα μωρή αρρώστια Σάλπι.......θέλω γκολ μέσα στο καραιτάβλι.....το χρωστάς απο πέρσυ.

Πω ρε π#@$#$η τώρα θυμήθηκα και το καθαρό πέναλντι που δε μας έδωσε πάνω στο Σάλπι μέσα στο τηγάνι.

:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Γκολ θέλουμε!
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από nyxteridas »

Ο Σάλπι βιώνει την κρίση όπως όλος ο κόσμος...

να τα ακούτε αυτά μερικοί...

Ίσως θα χρειαστεί επαναδραστηριοποίηση της πρωτοβουλίας που είχε γίνει πριν χρόνια, για να μαζευτούν λεφτά υπέρ του πολιχνιώτη στράικερ κι ότι περισσέψει να το δώσουμε και στον πάγκαλο που δεν έχει να πληρώσει την έκτακτη εισφορά
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

εισαι σοβαρος νυχτεριδα? ποιος ο λογος να δυναμιτισεις τα πραγματα τωρα που εχει αλλαξει το κλιμα????
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Νυχτερίδα είσαι δεύτερη φορά φάουλ γενικότερα........και δυναμιτίζεις το κλίμα πάνω σε κρίσιμες μέρες της ομάδας.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

dj_timo έγραψε:εισαι σοβαρος νυχτεριδα? ποιος ο λογος να δυναμιτισεις τα πραγματα τωρα που εχει αλλαξει το κλιμα????
καλα που δεν έπαιζε βεβαια σημερα και πειραμε αποτελεσμα :lol: :lol: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”