9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106617
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Στη Ρούμπιν θα λάμψεις (μάλλον) περισσότερο ανασταλτικά, αλλά στο τηγάνι θέλω γκολ. Εκτός αν αναγκαστεί ο Μπόλονι να βάλει τον Σάκη, που θα σας ντροπιάσει όλους...
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 572
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Θυμιθηκες να ξυπνήσει ή μήπως βρήκες νέο γκομενάκι κι ανέβηκε η ψυχολογία??
Αντε γιατί ενάμιση χρόνο παλεύουμε να σε ζωντανέψουμε!!
Ελπίζω να πήρες αρκετή φόρα και να αντέξεις στον ίδιο ρυθμό αρκετά!
Αντε γιατί ενάμιση χρόνο παλεύουμε να σε ζωντανέψουμε!!
Ελπίζω να πήρες αρκετή φόρα και να αντέξεις στον ίδιο ρυθμό αρκετά!
- crabsody_in_blue
- Δημοσιεύσεις: 156
- Εγγραφή: Σάβ 13 Νοέμ 2010, 00:00
9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Ο κορυφαίος χτες και η καλύτερη του ,εμφανιση απο την επιστροφή του και μετα. Μακάρι να συνεχίσει ετσι
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
αυτο που παρατηρω ειναι οτι η ομαδα ειναι ΔΕΜΕΝΗ και οι παικτες εχουν ΠΟΛΥ καλη σχεση μεταξυ τους... σημαντικο, και φαινεται και απο τους πανηγυρισμους 
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29742
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Πέρα από την καλή του απόδοση, παρατήρησα με μεγάλη ικανοποίηση πως ο Σάλπι άρχισε να εγκαταλείπει τη μίζερη ψυχολογική του διάθεση, να χαίρεται το παιχνίδι και να αισθάνεται μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση απέναντι στον κόσμο του ΠΑΟΚ στην Τούμπα. Γενικά φαίνεται πιο απελευθερωμένος από την αμφιβολία για την στάση των οπαδών μας απέναντί του και τον φόβο της αποδοκιμασίας. Αυτό μου έδειξε ο τρόπος που πανηγύρισε και ο τρόπος που ανταπέδωσε το χειροκρότημα του κόσμου προς όλες τις κερκίδες κατά την αλλαγή του, γνωρίζοντας φυσικά την καλή του απόδοση και δείχνοντας σίγουρος πως θα εισπράξει την αναγνώριση από όλους. Σίγουρα η καλή του ψυχολογία ευθύνεται σε κάποιον βαθμό μικρό ή μεγάλο και για την άνοδο της απόδοσής του.
Δεν είναι τυχαίο ότι και ο Μπόλονι είχε κάνει νύξη σχετικά με την υποστήριξη που θα πρέπει να έχουν όλοι οι παίκτες της ομάδας από τους οπαδούς. Δεν είναι δυνατόν μέσα στο γήπεδό σου να φοβάσαι να σηκώσεις ψηλά το κεφάλι μην τυχόν και αντικρύσεις κανένα φάσκελο. Όταν σε αποδοκιμάζουν ή δεν σε αποδέχονται οι ίδιοι οι οπαδοί της ομάδας σου, με τί ψυχολογία να παίξεις μπάλα και να πανηγυρίζεις? Πιστεύω πως αυτό αποτυπωνόταν και στο παιχνίδι του κι ελπίζω πως το ξεπέρασε πλέον οριστικά. Αρκεί να μην βρεθούν μερικοί θερμόαιμοι και με την πρώτη ευκαιρία αρχίσουν ξανά τα γνωστά τροπάρια... Νομίζω πως είναι καιρός να θάψουμε επιτέλους αυτό το «μανιάτικο» προς τον συγκεκριμένο παίχτη για το καλό του ΠΑΟΚ.
Δεν είναι τυχαίο ότι και ο Μπόλονι είχε κάνει νύξη σχετικά με την υποστήριξη που θα πρέπει να έχουν όλοι οι παίκτες της ομάδας από τους οπαδούς. Δεν είναι δυνατόν μέσα στο γήπεδό σου να φοβάσαι να σηκώσεις ψηλά το κεφάλι μην τυχόν και αντικρύσεις κανένα φάσκελο. Όταν σε αποδοκιμάζουν ή δεν σε αποδέχονται οι ίδιοι οι οπαδοί της ομάδας σου, με τί ψυχολογία να παίξεις μπάλα και να πανηγυρίζεις? Πιστεύω πως αυτό αποτυπωνόταν και στο παιχνίδι του κι ελπίζω πως το ξεπέρασε πλέον οριστικά. Αρκεί να μην βρεθούν μερικοί θερμόαιμοι και με την πρώτη ευκαιρία αρχίσουν ξανά τα γνωστά τροπάρια... Νομίζω πως είναι καιρός να θάψουμε επιτέλους αυτό το «μανιάτικο» προς τον συγκεκριμένο παίχτη για το καλό του ΠΑΟΚ.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Ακριβώς όπως το λες Othin :
Όταν σε αποδοκιμάζουν ή δεν σε αποδέχονται οι ίδιοι οι οπαδοί της ομάδας σου, με τί ψυχολογία να παίξεις μπάλα και να πανηγυρίζεις? Πιστεύω πως αυτό αποτυπωνόταν και στο παιχνίδι του κι ελπίζω πως το ξεπέρασε πλέον οριστικά. Αρκεί να μην βρεθούν μερικοί θερμόαιμοι και με την πρώτη ευκαιρία αρχίσουν ξανά τα γνωστά τροπάρια... Νομίζω πως είναι καιρός να θάψουμε επιτέλους αυτό το «μανιάτικο» προς τον συγκεκριμένο παίχτη για το καλό του ΠΑΟΚ.

Όταν σε αποδοκιμάζουν ή δεν σε αποδέχονται οι ίδιοι οι οπαδοί της ομάδας σου, με τί ψυχολογία να παίξεις μπάλα και να πανηγυρίζεις? Πιστεύω πως αυτό αποτυπωνόταν και στο παιχνίδι του κι ελπίζω πως το ξεπέρασε πλέον οριστικά. Αρκεί να μην βρεθούν μερικοί θερμόαιμοι και με την πρώτη ευκαιρία αρχίσουν ξανά τα γνωστά τροπάρια... Νομίζω πως είναι καιρός να θάψουμε επιτέλους αυτό το «μανιάτικο» προς τον συγκεκριμένο παίχτη για το καλό του ΠΑΟΚ.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Ελα μωρή αρρώστια Σάλπι.......θέλω γκολ μέσα στο καραιτάβλι.....το χρωστάς απο πέρσυ.
Πω ρε π#@$#$η τώρα θυμήθηκα και το καθαρό πέναλντι που δε μας έδωσε πάνω στο Σάλπι μέσα στο τηγάνι.

Πω ρε π#@$#$η τώρα θυμήθηκα και το καθαρό πέναλντι που δε μας έδωσε πάνω στο Σάλπι μέσα στο τηγάνι.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106617
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- nyxteridas
- Δημοσιεύσεις: 861
- Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Ο Σάλπι βιώνει την κρίση όπως όλος ο κόσμος...
να τα ακούτε αυτά μερικοί...
Ίσως θα χρειαστεί επαναδραστηριοποίηση της πρωτοβουλίας που είχε γίνει πριν χρόνια, για να μαζευτούν λεφτά υπέρ του πολιχνιώτη στράικερ κι ότι περισσέψει να το δώσουμε και στον πάγκαλο που δεν έχει να πληρώσει την έκτακτη εισφορά
να τα ακούτε αυτά μερικοί...
Ίσως θα χρειαστεί επαναδραστηριοποίηση της πρωτοβουλίας που είχε γίνει πριν χρόνια, για να μαζευτούν λεφτά υπέρ του πολιχνιώτη στράικερ κι ότι περισσέψει να το δώσουμε και στον πάγκαλο που δεν έχει να πληρώσει την έκτακτη εισφορά
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
εισαι σοβαρος νυχτεριδα? ποιος ο λογος να δυναμιτισεις τα πραγματα τωρα που εχει αλλαξει το κλιμα????
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Νυχτερίδα είσαι δεύτερη φορά φάουλ γενικότερα........και δυναμιτίζεις το κλίμα πάνω σε κρίσιμες μέρες της ομάδας.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
καλα που δεν έπαιζε βεβαια σημερα και πειραμε αποτελεσμαdj_timo έγραψε:εισαι σοβαρος νυχτεριδα? ποιος ο λογος να δυναμιτισεις τα πραγματα τωρα που εχει αλλαξει το κλιμα????
