ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες της ομάδας
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από Photis »

Μανιακέ τα είπαμε.Παίκτες 35άρηδες δε μπορούν να παίζουν 2 παιχνίδια την βδομάδα.Θα μπούμε 5άδα και εκεί θα τα παίξουμε όλα για όλα τσάμπιονς λίγκ.Για παραπάνω ξεχάστε το.
:pano:
Άβαταρ μέλους
paprica
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: Τετ 11 Αύγ 2010, 13:31
Τοποθεσία: ΚΟΖΑΝΗ

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από paprica »

2 χοντρά λάθη από Κρεσιτς. Το 1 μας στοίχησε. Είναι δύσκολο το Πέμπτη - Κυριακή. Για να δούμε στο δεύτερο.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από MANIAKOS »

απλα ειναι κριμα Φωτη να βλεπεις οτι μπορεις σε σχεση με τους αντιπαλους και να χουμε αυτο το πραγμα.....θα τρεχουμε και δε θα φτανουμε...

ΥΓ κανα καλο λινκ εχουμε?
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Ο ιβιτς ειναι μόνο για αλλαγή δυστυχώς.....!


Sent from my iPhone using Tapatalk..
Άβαταρ μέλους
t0m4
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 17:01
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από t0m4 »

+++++++
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Lord την Κυρ 18 Σεπ 2011, 18:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντάμε στο προηγούμενο ποστ
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από cristiano4 »

τα μπακ μας οσο κάνουν διακοπές θα κάνουν άλλες 30 ΄σεντρες αυτοί,τι προσφερει επιθετικά ο ετο εγω δεν μπορω να το καταλάβω,τον φαμπιαν ο λινο τον χάνει τα χαφ δεν καλυπτουν......,ας ελπισουμε να παιξουμε καλυτερα στο δευτερο,δεν εχω πολλές ελπιδες ετσι οπως παιζουμε πάντως,ολη η ομαδα ανεβαινει μπροστά χάνουμε την μπάλα και τρέχουμε....ολο αυτο γινεται μας πηρε πρέφα ο τακης
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από joshua »

Με αυτο τον άξονα δυστυχώς δεν μπορείς να περιμένεις περισσότερα.Ο ίβιτς είναι πρώην ποδοσφαιριστης,φωτακης εξαφανισμενος και ο Πάμπλο όσο Μεγάλη κλάση και αν είναι 2 παιχνίδια σε 3 μέρες δεν μπορει να παίξει.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από Photis »

Μανιακέ αν πρόσεξες πλέον δεν ασχολούμαι.Η ομάδα αυτή έχει κάνει τον κύκλο της.Ότι και να λένε οι ΑΡΔ είναι για λαϊκή κατανάλωση.Δε μπορεί ο Γκαρσία να παίζει 2 παιχνίδια τη βδομάδα.Πλάκα κάνουμε????Ή ο Ίβιτς να παίζει ακόμη...τι να πεις..Είπαμε.Προσπάθεια για Τσάμπιονς Λίγκ,Κύπελλο και Ευρώπη ότι βγεί.
:pano:
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από karl »

κανένα link καλο για τους ξενιτεμένους;
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Α ρε Λαζαρ γκαντεμη......!


Sent from my iPhone using Tapatalk..
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3949
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από lamosas »

Επεισοδεια. Όλα τα είχε η μαριορη αυτο μας έλειπε.
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από zoomgr »

άντε νατα και τα επεισόδια....
3 αγωνιστικές η Τούμπα μείον σε βαθμούς και έσοδα...
σίχαμα... το ξέραμε από την μέρα που θα παίρναμε επεισόδια..
αηδίαααααααααααααααααααααα
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από MANIAKOS »

καλα σημερα οι περισσοτεροι θελουν αλλαγη....ο λινο ξεχασε σημερα οτι ειναι αρ μπακ.....μαρκαρει τον λολο απο τα 6 μετρα επειδη φοβαται////

ο ιβιτς στις 6 πασες 5 λαθος....ο σλπι απλα στη θεση του...Γκαρσια μετριοτατος κονδορας μαλε το ιδιο...εττο στον κοσμο του....βιερι εμφανιζεται κατα διαστηματα και ο αθανασιαδης μαζι του...γιατι δε φτανει καλα σε αυτους η μπαλα.....

το χω δει Φωτη...εισαι ρεαλιστης...απλα..εμενα με νευριαζει η νωθροτητα -αδιαφορια που δειχνουν.περαν των δυναμεων...γιατι στο πρωταθλημα επρεπε να προσπαθουν περισσοτερο και οχι στην ευρωπη που οτι κερδισαμε το κερδισαμε..
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από theoPAOK »

Ξέρουμε πως και γιατί άρχισαν όλα αυτά? :x
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

"Ειδαμε την πολυ ωραια εικονα, οι ανθρωποι του Πανιωνιου να δινουν νερα στους οπαδους του ΠΑΟΚ".Οχι ρε λακαμα σπικερ θα τους αφηναν να σκασουν απο τα δακρυγονα!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”