ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Μανιακέ τα είπαμε.Παίκτες 35άρηδες δε μπορούν να παίζουν 2 παιχνίδια την βδομάδα.Θα μπούμε 5άδα και εκεί θα τα παίξουμε όλα για όλα τσάμπιονς λίγκ.Για παραπάνω ξεχάστε το.

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
2 χοντρά λάθη από Κρεσιτς. Το 1 μας στοίχησε. Είναι δύσκολο το Πέμπτη - Κυριακή. Για να δούμε στο δεύτερο.
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
απλα ειναι κριμα Φωτη να βλεπεις οτι μπορεις σε σχεση με τους αντιπαλους και να χουμε αυτο το πραγμα.....θα τρεχουμε και δε θα φτανουμε...
ΥΓ κανα καλο λινκ εχουμε?
ΥΓ κανα καλο λινκ εχουμε?
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Ο ιβιτς ειναι μόνο για αλλαγή δυστυχώς.....!
Sent from my iPhone using Tapatalk..
Sent from my iPhone using Tapatalk..
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
+++++++
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Lord την Κυρ 18 Σεπ 2011, 18:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντάμε στο προηγούμενο ποστ
Λόγος: Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντάμε στο προηγούμενο ποστ
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
τα μπακ μας οσο κάνουν διακοπές θα κάνουν άλλες 30 ΄σεντρες αυτοί,τι προσφερει επιθετικά ο ετο εγω δεν μπορω να το καταλάβω,τον φαμπιαν ο λινο τον χάνει τα χαφ δεν καλυπτουν......,ας ελπισουμε να παιξουμε καλυτερα στο δευτερο,δεν εχω πολλές ελπιδες ετσι οπως παιζουμε πάντως,ολη η ομαδα ανεβαινει μπροστά χάνουμε την μπάλα και τρέχουμε....ολο αυτο γινεται μας πηρε πρέφα ο τακης
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Με αυτο τον άξονα δυστυχώς δεν μπορείς να περιμένεις περισσότερα.Ο ίβιτς είναι πρώην ποδοσφαιριστης,φωτακης εξαφανισμενος και ο Πάμπλο όσο Μεγάλη κλάση και αν είναι 2 παιχνίδια σε 3 μέρες δεν μπορει να παίξει.
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Μανιακέ αν πρόσεξες πλέον δεν ασχολούμαι.Η ομάδα αυτή έχει κάνει τον κύκλο της.Ότι και να λένε οι ΑΡΔ είναι για λαϊκή κατανάλωση.Δε μπορεί ο Γκαρσία να παίζει 2 παιχνίδια τη βδομάδα.Πλάκα κάνουμε????Ή ο Ίβιτς να παίζει ακόμη...τι να πεις..Είπαμε.Προσπάθεια για Τσάμπιονς Λίγκ,Κύπελλο και Ευρώπη ότι βγεί.

ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Α ρε Λαζαρ γκαντεμη......!
Sent from my iPhone using Tapatalk..
Sent from my iPhone using Tapatalk..
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Επεισοδεια. Όλα τα είχε η μαριορη αυτο μας έλειπε.
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
άντε νατα και τα επεισόδια....
3 αγωνιστικές η Τούμπα μείον σε βαθμούς και έσοδα...
σίχαμα... το ξέραμε από την μέρα που θα παίρναμε επεισόδια..
αηδίαααααααααααααααααααααα
3 αγωνιστικές η Τούμπα μείον σε βαθμούς και έσοδα...
σίχαμα... το ξέραμε από την μέρα που θα παίρναμε επεισόδια..
αηδίαααααααααααααααααααααα
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
καλα σημερα οι περισσοτεροι θελουν αλλαγη....ο λινο ξεχασε σημερα οτι ειναι αρ μπακ.....μαρκαρει τον λολο απο τα 6 μετρα επειδη φοβαται////
ο ιβιτς στις 6 πασες 5 λαθος....ο σλπι απλα στη θεση του...Γκαρσια μετριοτατος κονδορας μαλε το ιδιο...εττο στον κοσμο του....βιερι εμφανιζεται κατα διαστηματα και ο αθανασιαδης μαζι του...γιατι δε φτανει καλα σε αυτους η μπαλα.....
το χω δει Φωτη...εισαι ρεαλιστης...απλα..εμενα με νευριαζει η νωθροτητα -αδιαφορια που δειχνουν.περαν των δυναμεων...γιατι στο πρωταθλημα επρεπε να προσπαθουν περισσοτερο και οχι στην ευρωπη που οτι κερδισαμε το κερδισαμε..
ο ιβιτς στις 6 πασες 5 λαθος....ο σλπι απλα στη θεση του...Γκαρσια μετριοτατος κονδορας μαλε το ιδιο...εττο στον κοσμο του....βιερι εμφανιζεται κατα διαστηματα και ο αθανασιαδης μαζι του...γιατι δε φτανει καλα σε αυτους η μπαλα.....
το χω δει Φωτη...εισαι ρεαλιστης...απλα..εμενα με νευριαζει η νωθροτητα -αδιαφορια που δειχνουν.περαν των δυναμεων...γιατι στο πρωταθλημα επρεπε να προσπαθουν περισσοτερο και οχι στην ευρωπη που οτι κερδισαμε το κερδισαμε..
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
"Ειδαμε την πολυ ωραια εικονα, οι ανθρωποι του Πανιωνιου να δινουν νερα στους οπαδους του ΠΑΟΚ".Οχι ρε λακαμα σπικερ θα τους αφηναν να σκασουν απο τα δακρυγονα!!!