ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες της ομάδας
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Kresits who?


Sent from my iPhone using Tapatalk..
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από zoomgr »

και σε κάποια φάση θα έχουμε όλα τα ντέρμπι σερί...
αυτά τα ματσάκια πρέπει να τα καθαρίζαμε στο 30λεπτο..
Άβαταρ μέλους
theoPAOK
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Κυρ 28 Νοέμ 2010, 19:18
Τοποθεσία: Πέραμα, Μπειραιάς

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από theoPAOK »

Γ-Α-Μ-Η-Σ-Τ-Ε Τ-Ο-Υ-Σ

ΠΑΟΚ είσαι, δεν επιτρέπετε.. :x
Pablito
Δημοσιεύσεις: 2239
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 21:24

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από Pablito »

Τι αστειο γκολ φαγαμα παλι..αν ειναι δυνατον
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από Ale3 »

Έχει πολύ χρόνο το ματς ακόμα

Sent from my Laptop using my Keyboard.. :opaokara:
Άβαταρ μέλους
t0m4
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 17:01
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από t0m4 »

Πως γίνετε να κερδίζουμε και να ειναι και τα 2 back μας μπροστά?
Άβαταρ μέλους
Moko
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: Πέμ 30 Δεκ 2010, 01:57

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από Moko »

Τι θα γίνει μαμώ την Ευρώπη μ μαμώ?
Το κάθε τσίρκο θα το κάνουμε μάγκα?
Το χε πει ο Μπόλονι ότι πρέπει να υπάρχει μετατόπιση του ματς για δευτέρα ή τρίτη πχ μετά απο ματς Ευρώπης.
Παντού στην Ευρώπη γίνεται εδώ τίποτα.
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 545
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από Boksic4 »

Pablito έγραψε:Τι αστειο γκολ φαγαμα παλι..αν ειναι δυνατον
oμως αν εβαζε το ιδιο ο βιειρινια θα λεγαμε Η ΓΚΟΛΑΡΑ
Pablito
Δημοσιεύσεις: 2239
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 21:24

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από Pablito »

Βασικα ειναι συνδυασμος και των δυο..αν δε το επνιγε ο κρεσιτς θα ηταν απλα ενα καλο σουτ
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Μας εχουν πρηξει με το γκολ του Εστογιανοφ!! :yellowcard:
Άβαταρ μέλους
t0m4
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 17:01
Τοποθεσία: Κοζάνη

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από t0m4 »

Ο Eto χάνετε στο γήπεδο το παιδί...δεκάρι και δεξί χαφ :lol:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από MANIAKOS »

καθαρη ευθυνη κρεσιτς σε κλειστη γωνια απο κει γκολ δεν πρεπει να τρως......κοιμαται σε ολο τυο παιχνιδι ο κρεσιτς...και δε θα ναι παντα τυχερος.......

Κατα τα αλλα ολοι αθλιοι αλλα κερδιζουν σε αθλιοτητα ιβιτς εττο λινο αμυντικα κια ο κρεσιτς αρχηγος......
Άβαταρ μέλους
eliask
Δημοσιεύσεις: 328
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 20:18

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από eliask »

O ετο χάνεται! Ενώ ο σαλπι, ο Βιερινια και ο ιβιτς ξέρουν βρίσκονται στο γήπεδο!

ΥΓ: βγάλει ένα γκολ ρε κουνελε.

ΥΓ1: και για να τε λέμε όλα, το γκολ το φάγαμε¨ γιατί ο λινο νόμιζε ότι έχουμε πλάγιο υπέρ μας, κι ως συνήθως έλειπε απο την αριστερή πλευρά..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος eliask την Κυρ 18 Σεπ 2011, 18:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από Photis »

Παίζουμε με 8 στο παιχνίδι.Ίβιτς,Σάλπι Κρέσιτς δεν υπάρχουν.Αν πάρουμε και Χ με την εικόνα του παιχνιδιού πολύ μας είναι...Ο Ίβιτς πλέον μόνο κακό κάνει στον ΠΑΟΚ.Κορυφαίοι του Α' ημιχρόνου Αθανασιάδης και Βιεϊρίνια..
:pano:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2

Δημοσίευση από MANIAKOS »

παλι βλεπω την περσινη νωθροτητα στην ελλαδα να χουμε........30 ποντους πισω θα μαστε....ντροπη......Προπονητης διοικηση να παρουν τα μετρα τους..αυτες ειναι συμπεριφορες ομαδουλας....μονο για πανυγυρια ειμαστε..δλδ θα ευχομαστε να αποκλειστουμε απο ευρωπη για να σοβαρευτουν?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”