ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
και σε κάποια φάση θα έχουμε όλα τα ντέρμπι σερί...
αυτά τα ματσάκια πρέπει να τα καθαρίζαμε στο 30λεπτο..
αυτά τα ματσάκια πρέπει να τα καθαρίζαμε στο 30λεπτο..
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Γ-Α-Μ-Η-Σ-Τ-Ε Τ-Ο-Υ-Σ
ΠΑΟΚ είσαι, δεν επιτρέπετε..
ΠΑΟΚ είσαι, δεν επιτρέπετε..
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Έχει πολύ χρόνο το ματς ακόμα
Sent from my Laptop using my Keyboard..
Sent from my Laptop using my Keyboard..
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Πως γίνετε να κερδίζουμε και να ειναι και τα 2 back μας μπροστά?
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Τι θα γίνει μαμώ την Ευρώπη μ μαμώ?
Το κάθε τσίρκο θα το κάνουμε μάγκα?
Το χε πει ο Μπόλονι ότι πρέπει να υπάρχει μετατόπιση του ματς για δευτέρα ή τρίτη πχ μετά απο ματς Ευρώπης.
Παντού στην Ευρώπη γίνεται εδώ τίποτα.
Το κάθε τσίρκο θα το κάνουμε μάγκα?
Το χε πει ο Μπόλονι ότι πρέπει να υπάρχει μετατόπιση του ματς για δευτέρα ή τρίτη πχ μετά απο ματς Ευρώπης.
Παντού στην Ευρώπη γίνεται εδώ τίποτα.
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
oμως αν εβαζε το ιδιο ο βιειρινια θα λεγαμε Η ΓΚΟΛΑΡΑPablito έγραψε:Τι αστειο γκολ φαγαμα παλι..αν ειναι δυνατον
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Βασικα ειναι συνδυασμος και των δυο..αν δε το επνιγε ο κρεσιτς θα ηταν απλα ενα καλο σουτ
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Ο Eto χάνετε στο γήπεδο το παιδί...δεκάρι και δεξί χαφ 
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
καθαρη ευθυνη κρεσιτς σε κλειστη γωνια απο κει γκολ δεν πρεπει να τρως......κοιμαται σε ολο τυο παιχνιδι ο κρεσιτς...και δε θα ναι παντα τυχερος.......
Κατα τα αλλα ολοι αθλιοι αλλα κερδιζουν σε αθλιοτητα ιβιτς εττο λινο αμυντικα κια ο κρεσιτς αρχηγος......
Κατα τα αλλα ολοι αθλιοι αλλα κερδιζουν σε αθλιοτητα ιβιτς εττο λινο αμυντικα κια ο κρεσιτς αρχηγος......
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
O ετο χάνεται! Ενώ ο σαλπι, ο Βιερινια και ο ιβιτς ξέρουν βρίσκονται στο γήπεδο!
ΥΓ: βγάλει ένα γκολ ρε κουνελε.
ΥΓ1: και για να τε λέμε όλα, το γκολ το φάγαμε¨ γιατί ο λινο νόμιζε ότι έχουμε πλάγιο υπέρ μας, κι ως συνήθως έλειπε απο την αριστερή πλευρά..
ΥΓ: βγάλει ένα γκολ ρε κουνελε.
ΥΓ1: και για να τε λέμε όλα, το γκολ το φάγαμε¨ γιατί ο λινο νόμιζε ότι έχουμε πλάγιο υπέρ μας, κι ως συνήθως έλειπε απο την αριστερή πλευρά..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος eliask την Κυρ 18 Σεπ 2011, 18:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
Παίζουμε με 8 στο παιχνίδι.Ίβιτς,Σάλπι Κρέσιτς δεν υπάρχουν.Αν πάρουμε και Χ με την εικόνα του παιχνιδιού πολύ μας είναι...Ο Ίβιτς πλέον μόνο κακό κάνει στον ΠΑΟΚ.Κορυφαίοι του Α' ημιχρόνου Αθανασιάδης και Βιεϊρίνια..

Re: ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ - Π.Α.Ο.Κ. 18/09/11 18:15 NovaSports2
παλι βλεπω την περσινη νωθροτητα στην ελλαδα να χουμε........30 ποντους πισω θα μαστε....ντροπη......Προπονητης διοικηση να παρουν τα μετρα τους..αυτες ειναι συμπεριφορες ομαδουλας....μονο για πανυγυρια ειμαστε..δλδ θα ευχομαστε να αποκλειστουμε απο ευρωπη για να σοβαρευτουν?