91. Dario Krešić
-
Dimg4
Re: 91. Dario Krešić
Το κροατικο αλανι με επισκεφτηκε ΑΗΟΥ καλλιθεα χθες με αλλο ενα ντερεκι! Φρουτοσαλατες και δε συμμαζευεται ο Δαρειος!

Re: 91. Dario Krešić
μαλλον εχει πιασει το ταβανι του κι αυτος.....βελτιωση θελω να δω και δε βλεπω...
Re: 91. Dario Krešić
μπορούσε και να βγαλει φτερά να πετάξει και να το πιασει πιστεύω.
ΥΓ. Ελα ρε παιδια ο Λεαλ (που δεν ειχαμε λεφτα να τον παρουμε? ) εβαλε απίστευτη γκολαρα. Άπιαστο με δεξι ποδι απο εκει..... δεν γίνονται αυτα.
ΥΓ. Ελα ρε παιδια ο Λεαλ (που δεν ειχαμε λεφτα να τον παρουμε? ) εβαλε απίστευτη γκολαρα. Άπιαστο με δεξι ποδι απο εκει..... δεν γίνονται αυτα.
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: 91. Dario Krešić
στο φαουλ σαφως και δεν εχει ευθυνη. περαν του οτι ηταν απιαστο για καποιο λογο ανοιξε το τοιχος και περασε η μπαλα αναμεσα(νομιζω ο ρομπερ ηταν).
γενικα σημερα ηταν καλος ασχετα αν δεν χρειαστηκε να επεμβει σε πολλες περιπτωσεις. 3 φορες πηγε η μπαλα προς την εστια, οι δυο ηταν γκολ χωρις να μπορει να κανει κατι.
γενικα σημερα ηταν καλος ασχετα αν δεν χρειαστηκε να επεμβει σε πολλες περιπτωσεις. 3 φορες πηγε η μπαλα προς την εστια, οι δυο ηταν γκολ χωρις να μπορει να κανει κατι.
Re: 91. Dario Krešić
Νομιζω εχει μεγαλη ευθυνη στο γκολ.
Δεν ειδα πολλα ριπλει αλλα αυτη την αισθηση εχω
Δεν ειδα πολλα ριπλει αλλα αυτη την αισθηση εχω
Re: 91. Dario Krešić
giapas
Νομιζω εχει μεγαλη ευθυνη στο γκολ.
Δεν ειδα πολλα ριπλει αλλα αυτη την αισθηση εχω
Όχι ιδιαίτερα, το συγκεκριμένο ήταν σχεδόν αποκλειστικά ευθύνη του Κοντρέρας..τα επόμενα σαν κι αυτό θα'ναι ευθύνη ΚΑΙ της διοίκησης που δεν φαίνεται να καταλαβαίνει ότι θέλουμε στόπερ κεφαλοσφαιριστή
Νομιζω εχει μεγαλη ευθυνη στο γκολ.
Δεν ειδα πολλα ριπλει αλλα αυτη την αισθηση εχω
Όχι ιδιαίτερα, το συγκεκριμένο ήταν σχεδόν αποκλειστικά ευθύνη του Κοντρέρας..τα επόμενα σαν κι αυτό θα'ναι ευθύνη ΚΑΙ της διοίκησης που δεν φαίνεται να καταλαβαίνει ότι θέλουμε στόπερ κεφαλοσφαιριστή
Re: 91. Dario Krešić
θεωρω καλο τερματοφυλακα τον δαρειο αλλα με χτυπητες αδυναμιες.
παιζω μπαλα από 8 χρονων κ ποτε δεν εχω δει να φτιαχνουν τοιχος οπου στην κλειστη γωνια να μπαινει ο κοντυτερος παιχτης.στο 2ο γκολ επρεπε να εχει βγει,μεσα στη μικρη περιοχη πηδαει ο μπουντιμιρ.
παιζω μπαλα από 8 χρονων κ ποτε δεν εχω δει να φτιαχνουν τοιχος οπου στην κλειστη γωνια να μπαινει ο κοντυτερος παιχτης.στο 2ο γκολ επρεπε να εχει βγει,μεσα στη μικρη περιοχη πηδαει ο μπουντιμιρ.
Re: 91. Dario Krešić
Αν και προτιμώ τον Χαλκιά, δε νομίζω ότι ευθύνεται για τα γκολ.
Στο πρώτο ο Λεάλ περνάει την μπάλα πάνω από το κεφάλι του Ρομπέρ (αν δεν κάνω λάθος), που είναι ο ακριανός παίκτης στην γωνία που φυλούσε το τοίχος. Άπιαστο.
Στο δεύτερο Έτο και Κόνδορας πετάνε χαρταετό στον χώρο ευθύνης τους. Αν έκανε έξοδο, το πιθανότερο είναι να είχαμε τραυματισμό.
Στο πρώτο ο Λεάλ περνάει την μπάλα πάνω από το κεφάλι του Ρομπέρ (αν δεν κάνω λάθος), που είναι ο ακριανός παίκτης στην γωνία που φυλούσε το τοίχος. Άπιαστο.
Στο δεύτερο Έτο και Κόνδορας πετάνε χαρταετό στον χώρο ευθύνης τους. Αν έκανε έξοδο, το πιθανότερο είναι να είχαμε τραυματισμό.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 91. Dario Krešić
Ο Σάκης Γκίνας στο contra τα λέει καλύτερα από εμένα: Το λάθος του Δαρείου είναι που έστησε το τείχος ανορθόδοξα. Ο κοντός (για τείχος) Ρομπέρ έκατσε στην άκρη και έδωσε την ιδέα στον δεξιοτέχνη Λεάλ να περάσει τη μπάλα από κει. Τα λέγαμε και πριν: αν δεν μάθει να κατευθύνει την άμυνα θα τρώμε γκολ ή θα τα σώζουμε πάνω στη γραμμή (ως πότε;)
Re: 91. Dario Krešić
Το γκολ απο το φάουλ ήταν άπιαστο και τυχερό.
Εμένα με νευρίασε, το ότι δεν έκανε έξοδο στη σέντρα για τον μπούντιμιρ, κοντοστάθηκε και πήγε πάλι πίσω.
Και ο Εττο κύταζε, πως ο μπούντιμιρ πήδηξε για την κεφαλιά...

Εμένα με νευρίασε, το ότι δεν έκανε έξοδο στη σέντρα για τον μπούντιμιρ, κοντοστάθηκε και πήγε πάλι πίσω.
Και ο Εττο κύταζε, πως ο μπούντιμιρ πήδηξε για την κεφαλιά...
Re: 91. Dario Krešić
δεν μπορεις να ζητας απο τον μπακ σου να πηδηξει με τον σεντρ φορ 2 μετρα...λογικο ειναι ο μπουντιμιρ τον ειχε παρει τα βηματα ο ετο ηταν πισω απο τη φαση τι να κανει...το λαθος του κοντρερας ειναι δεν ειναι κακο να το λεμε επειδη ειναι ο κοντρερας...ο κρεσιτς μια ζωη βαλσαμωμενος θα ειναι στις εξοδους αυτα δεν προκειται να αλλαξουν...οσο για το φαουλ ημουν κατι παραπανω απο σιγουρος οτι θα μπει καθως με τετοιο στησιμο τοιχους ειναι να απορει κανεις...ας παιζει τουλαχιστον οπως ο ντανι μπας και τον δωσουμε καμια μεταγραφη...